hallo gisteravond tijdens douchen had ik ineens een witte (soort prop) slijm Was niet doorzichtig of zo spierwit en dik tijdens me eisprong had ik slijm was dun en verloor het ook paar dgn nu bijna week na me eisprong is dat soort van innestelling? heb wel zo nu en dan buikkrampen...... hoofdpijn gevoelige borsten savond kan je de klieren rondom zien rare smaak in me mond opgeblazen buik zo voelt het ook hartkloppingen misselijk en maagzuur gelukkig niet contstant misselijk de steken en pijn en tenhoogte van me eierstok zijn al dagen weg! wel heb ik het steeds warm over 7 dgn is me nod! heb normaal 2 dgn ervoor enorme buikkrampen dan weet ik dat de duivels eraan komen! iemand idee wat dat witte slijm was tijdens douchen 1 malig?
Tja, het is nog wat vroeg om een zw. test te doen. Dit soort klachten heb ik zelf wel altijd voor mijn eisprong.. Weet je zeker dat je je eisprong al gehad hebt? Ik hoop voor je dat het raak is.
ja op dag 15 van me cyclus toen had ik hevige steken ten hoogte van me eierstok links en krampen naar me lies en veel slijm verlies vele malen dunner en verloor veel vocht zeg maar van onder en had toen ook gevoelige borsten alsof ze samen getrokken werden we hebben geklust voor de eisprong en 3 dgn na eisprong het is idd nog te vroeg om te testten p.s je rekent toch de dagen van de eisprong vanaf 1e dag menstruatie dan kom ik nl op dag 15