Etos zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door LiittleOne, 7 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LiittleOne

LiittleOne Fanatiek lid

25 nov 2010
    1.220
    1
    0
    Wie heeft er ervaring met deze pillen?
    ik weet dat er ook vitex agnus in zit, maar werkt dit ook echt?

zelf heb ik een korte cyclus, tussen de 15 en 20 dagen..
    wie kan me helpen?

ben toevallig vandaag op de site, aangezien ik ziek op de bank lig, dus dit is een uitzondering..

2. Kiewie

Kiewie Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.341
    5
    38
    Ik heb ze zaterdag gehaald en ben toen gelijk begonnen met slikken, maar ik zou niet weten of ze al werken.. ik ben nog steeds op mijn onttrekkingsbloeding aan het wachten (03 nov pas gestopt met de pil.. ;)) In andere topics las ik over het algemeen dat de cyclus er korter van werd! Maar ik denk dat dit evengoed bij andere verschilt..

Ze zijn trouwens wel groot :S zijn capsules.. :$

3. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    Ík slik ze nu 4 maanden.. Cyclus is niet echt veranderd..
    Heb positief nieuws gehoord, dus, proberen waard dacht ik zo!

4. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Heb me er een tijdje in verdiept, maar je hoort er heel verschillende verhalen over. Sommigen krijgen er een ontzettend lange cyclus van. Bij anderen werkt het als een tierelier. Lastig dus. Maar bij zo'n korte cyclus is het misschien het proberen waard?

5. Ameera

Ameera Lid

22 okt 2011
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ze nu ook een maand gebruikt en heb vanochtend positief getest dus ik weet niet zeker of het door die pillen komen. Ik heb ook preseed gebruikt. Het was het zoveelste ronde had het echt niet verwacht. Ben er in iedergeval tevreden mee.

6. sassieka

sassieka Lid

1 nov 2011
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik slik ze nu anderhalve maand. Ben in mijn vorige cyclus begonnen. En die duurde 44 dagen en zit nu op dag 40. Ik merk dus nog niet echt veel.
    Hoop dat ze voor jou wel werken. De meeste zijn er super positief over. Dus succes!

7. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Er is ooit een topic geweest over de Etos pillen.

Ik ben er in ieder geval al 3 x zwanger mee geworden. Helaas wel maar 1 een baby. Rest mk en een ma.
    Mijn cyclus is redelijk onregelmatig en mijn eisprong is altijd vrij laat en de lf daardoor relatief kort.
    Door de Etos pillen zit er meer regelmaat in en ik heb het gevoel dat het allemaal hormonaal wat beter loopt. Maar dat is maar een gevoel.

Als ik deze ronde weer zwanger ben krijgen de pillen in ieder geval zeker 2 duimpjes omhoog van mij;)
    Voorlopig nog even afwachten

8. Karen79

Karen79 Actief lid

21 feb 2011
    287
    0
    0
    Allemaal geldklopperij... Die pillen kosten 7,50 en je doet er echt niet zo lang mee. Voor een 3 euro heb je een potje foliumzuur waar je 3 maanden mee doet.

Ik had er 2,5 jaar geleden ook goede verhalen over gelezen. Dat er heel veel meiden binnen 3 maanden zwanger waren die dat slikten. En dat je cyclus er regelmatiger van zou worden.

Nou... Mijn cyclus werd alleen maar langer en langer.
    Ik ben op een gegeven moment maar overgestapt naar gewone foliumzuur. Veel goedkoper en dat werkt ook prima. Die euro's die ik ermee bespaar geef ik liever uit aan mijn kindje. (Want na 2,5 jaar ben ik nu eindelijk zwanger. Zonder etos pillen dus!)

9. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Wat doen die pillen precies? Ik heb op advies van een verloskundige foliumzuur gehaald, maar dit is nieuw voor mij.

10. Krullebos

Krullebos Actief lid

31 aug 2011
    334
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    noord nederland
    In de etos pillen zitten alle vitamines die je nodig hebt om fit te zijn als je zwanger wil worden. Ook zit er vitex agnus in. Dit kan je cyclus bevorderen/regelmatiger te maken. We zijn allemaal mensen, dus bij de één werkt t wel bij de ander niet.
    Ik heb het zelf afgelopen maand geslikt en zie mijn 30 dagen cyclus. Een cyclus ervoor niet. En 2 cyclussen daarvoor wel, daarvoor ook niet....
    En zie mijn handtekening

11. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Ik slik ze sinds wij voor een kindje gaan.. Nu 10 mnd.. Ik wilde sowieso graag een multivitamine gaan slikken, dus dan kwam deze goed uit omdat daar foliumzuur bij in zit..

Bij mij zit er geen verschil in cyclus.. De paar cyclussen na stoppen met de pil waren net zo lang als nu met de etos-pillen..

Maar heb wisselende ervaringen gehoord.. Gewoon proberen als je het wil en als het niet bevalt gewoon weer stoppen :D

Deel Deze Pagina