Onzeker over misschien zwanger

Discussion in 'Zwanger worden' started by HopeForLuck, Nov 7, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. HopeForLuck

Nov 7, 2011
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Mijn vriend en ik willen ook graag zwanger worden, nu is het zo dat ik op 31 oktober het vruchtbaarst ben, wij hebben gemeenschap op 29, 30, 31 oktober en 1 november gehad. mijn innesteling zou 3 november zijn geweest. sinds die tijd gebeuren er een aar rare dingen met mijn lichaam

- veel slijm:)
    - ik heb afgelopen donderdag 3 november tot en met zaterdag 5 november extreme pijn in mijn onder rug gehad en in mijn benen.
    - nu zit ik hierzelf vanavond op de bank en begon mijn maag in een keer in het rond te draaien. een soort misselijkheid die op kwam en dierct weer verdween tot drie keer aan toe(nog nooit eerder gehad ben zelf ook nooit misselijk.:(

op zondag 13 november kan ik een test doen? maar ben wel erg nieuwschierig of dit mischien al wel tekens zijn??

hoop het zo:D

2. Kara

Kara Fanatiek lid

Dec 2, 2010
    3,037
    15
    38
    Randstad
    tja, daar is maar een antwoord op: ja het kan en je zal nog even moeten wachten totdat je kan testen.. succes!

3. engeltje23

engeltje23 VIP lid

Aug 14, 2011
    9,348
    0
    0
    Wat frustrerend he, die onzekerheid? Het zouden symptomen kunnen zijn, maar het kan ook van het ontpillen komen of van een naderende menstruatie....Succes ermee!

4. isha27

isha27 Lid

Oct 19, 2011
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Hopeforluck!

Ik heb precies hetzelfde. Mijn eisprong was op de 29ste. Nu kan ik de 11e gaan testen. Ik heb kleine krampjes in mn onderbuik, niet pijnlijk meer vervelend. Ook gevoelig aan de linkerkant.

Nu wachten op dit weekend, wordt ik ongesteld of wordt ik eindelijk mama!

Het wachten duurt het langst. Veel succes! Ik hoop goed nieuws voor je.

Gr Isha

5. anoniempje1987

anoniempje1987 Actief lid

Jun 16, 2011
    364
    0
    0
    NULL
    NULL
    @hopeforluck

je verhaal klinkt mij bekend.. (ik ben inmiddels zwanger.. 10 weken en 4 dagen)
    Ik had met de ovu testjes mijn ei gevonden en me vriend en ik hebben rondom die dagen ook elke dag gemeenschap gehad..
    De dag dat mijn innesteling zou moeten zijn voelde ik me ook anders, ik had een zeurderig gevoel in me onderug, misselijk (ik was ook nooit misselijk) en wat krampjes in mijn buik en steekjes in me lies.. ik had ´gewoon´ het gevoel dat het raak was.. eind september getest en deze bleek positief!! :)

Het kan eigenlijk alle kanten op.. ik heb afgelopen maanden wel gemerkt dat het iets heel bijzonders is en dat onze vrouwen lichamen ons erg voor de gek kunnen houden.. want de maand ervoor was ik ruim overtijd.. iets van 5 dagen terwijl ik sinds het stoppen met de pil steeds standaard een cyclus had van 28 dagen.. en toch werd ik ongesteld..
    Meid ik duim voor je en hoop dat deze tekenen ook bij jou een positieve test mogen betekenen!!
    Liefs

6. HopeForLuck

Nov 7, 2011
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    heej

dank jullie wel allemaal voor de reacties, vind het allemaal zo super spannend kan bijna niet meer wachten hahaa,

ik wens iedereen hier veel succes

Share This Page