ik heb ze gebruikt bij mijn 2e zwangerschap (3e ronde)en was toen die maand gelijk zwanger geworden. ik heb ze nu ook weer voor het eerst gebruikt en ik weet hopelijk van het weekend of ik zwanger ben.
Oeeh spannend ... Ik heb gelukkig nu weer een menstruatie. Of ja, gisteren rood bloedverlies (dat is al héél lang geleden) en vandaag beetje lafjes, alleen met het afvegen zeg maar. Extra vitamines kunnen nooit kwaad. Misschien doe ik er mijn voordeel mee. Mijn vriend zegt steeds dat ik er niet zo mee bezig moet zijn... maar ja, laat het maar eens uit je hoofd he . Vannacht zelfs gedroomd dat ik zwanger was hahaha.
er niet teveel mee bezig zijn is heel erg moeilijk,ik weet er alles van ik slik ze ook zodat ik alle vitamine binnen krijg. ik hoop dat je snel zwanger mag zijn!
Ik heb ze deze week in huis gehaald, dus ben erg benieuwd! Ik word eens in de 2 a 3 maanden ongesteld, zou het erg prettig vinden als het wat regelmatiger wordt door de tabletten. Wij zijn net verhuisd, koopwoning. Volgende stap is een kindje, dus hard aan het werk!
Gebruik ze al een paar maanden. wel het idee dat de cyclus korter is geworden, eerst rond 40 dagen, nu rond 32 dagen. Of het door de pillen komt??? Maar vind het een prettig idee dat ik wel alle belangrijke zaken binnen krijg zoals zink, b12 en vitD ( hoor ik veel over rondom moeilijker zwanger worden). Baat het niet, dan schaadt het niet, toch?!
Groot gelijk, ik ga daar ook voor! Zat wel te twijfelen ook teunisbloemolie erbij te slikken, maar begreep dat je dan meer kans op een MK hebt?
Hoorde ergens dat je dat tot je ovulatie kan gebruiken en dan daarna niet meer, misschien wel i.v.m. miskraam? Ik ben er niet aan begonnen, ook omdat ik niet wist wanneer ik een eisprong had in het eerste jaar van proberen. Nu met ovu testen en temperaturen weet ik het wel. Succes gewenst Marriedgirl!
Ik doe alleen de Etos pillen nu. Aangezien ik niet snap hoe mn cyclus werkt wil ik geen teunisbloem slikkem. En het lijkt mij dat vitamines langer in je lijf blijven. As in: je kunt wel stoppen rond je eisprong, maar dan zit dat toch nog in je lijf? zo zeggen ze ook dat je een paar maanden pillen/vitamines moet slikken voordat het zou werken... We will see