Etos Zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door LastminuteMama, 27 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LastminuteMama

LastminuteMama Bekend lid

20 jun 2007
    632
    0
    0
    Sinds een week of 7 gebruik ik Etos Zwanger worden. Volgens de verpakking moet je iedere dag 2 forse pillen nemen waar dan van alles inzit om gezond zwanger te worden.
    Behalve foliumzuur zit er ook iets van Vitex in en dat is een homeopatisch iets wat de eisprong kan bevorderen.
    Deze maand had ik voor het eerst een ovulatiebloeding en nu doen mijn borsten al enorm zeer. Zou dit door die pillen kunnen komen want het lijkt mij nog te vroeg voor eventuele ongi verschijnselen of iets leuks...

2. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ik had die pillen ook (je bedoelt toch die grote capsules, met dat omhulsel eromheen?). Ik had toen nergens last van iig, geen enkele bloeding gehad.
    Maar nu slik ik gewone kleine foliumzuurtabletjes, omdat ik die grote dingen echt niet in één keer doorgeslikt kreeg.

3. April

April Actief lid

27 sep 2007
    357
    0
    0
    Haai,

Ik gebruik van VSM iets soortgelijks: Puur Mama. Geen idee of het helpt, maar er zitten inderdaad allerlei dingen in die goed voor je zijn als je zwanger wilt worden.

Zelf zit ik nu op de 16e (over een kwartier 17e, hihi) dag van mijn cyclus ( doorgaans 27 dagen) en ook ik heb pijnlijke borsten, vooral tepels doen pijn.
    Natuurlijk hoop ik ook dat het dit keer raak is, maar als ik eerlijk ben tegen mijzelf, dan weet ik dat ik iedere maand net na mijn eisprong pijnlijke borsten heb.
    Dat betekent natuurlijk niet dat het voor jou altijd zo is en wie weet is het bij jou bijna zover!

Succes!

Liefs

4. Konijn

Konijn Niet meer actief

Ik heb ook van die enorme Etos-dingen, maar pas sinds gisteren, dus kan er nog niets over zeggen. Klinkt wel een beetje eng wat je zegt...

5. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    ik gebruik net als april die van "puur mama" van vsm, zijn ook grote dingen maar zit in principe alles in wat je echt nodig hebt tijdens de zwangerschap...en je hoeft er maar 1 per dag ipv 2.

of dit soort pillen dat soort bijverschijnselen geven? ik heb ze nooit gehad in ieder geval maar je lichaam kan zo maar ineens veranderen en dat hoeft niet specifiek door iets te komen, maar puur doordat je lichaam constant zelf veranderd...

gr.smoekie

6. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Ik gebruik die vd Etos.. Nu sinds 't begin eigenlijk al. Vorige 2 rondes had ik na eisprong gevoelige borsten.. Nu deze ronde nog nergens last van. Dus géén idee of het vd pillen komt.

En ze helpen ook nog niet echt bij mij om me cyclus normaal te krijgen, maar t schijnt dat je ze daarvoor wat langer moet slikken.
    Prima pillen hoor!

7. Steffel

Steffel Actief lid

10 aug 2007
    153
    0
    0
    Ola!

Ik gebruik ook de Etos Zwanger Worden pillen. Geen last van bloedingen of iets dergelijks!

Alleen vergeet ik die krengen zo vaak... Gelukkig dat m'n vent vaak vraagt of 'k ze al op heb!

8. LastminuteMama

20 jun 2007
    632
    0
    0
    Dat kan je oplossen door achterop dagen van de week te zetten, net als bij "de" pil....Ik vergat hem ook, meestal s'ochtends als ik haast had.

9. Steffel

Steffel Actief lid

10 aug 2007
    153
    0
    0
    Goed idee! Ga ik doen!

10. LastminuteMama

20 jun 2007
    632
    0
    0
    Ze zijn geweldig, die Etos zwanger worden pillen! Inmiddels ben ik aan de Etos Zwanger zijn :) :) :)

11. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Hehe, ik zag al meer zwangere dames hier staan, die dingen zijn super :p
    Als ik foliumtabletjes op heb, ga ik ze ook eens proberen :)

12. LastminuteMama

20 jun 2007
    632
    0
    0
    Ik zou ze maar meteen halen: iedereen op dit topic is zwanger!

13. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Ha Last minute mama,
    Je hebt gelijk met die pillen. De Etos heeft ze nog in de aanbieding ook! Ik slik zelf de capsules met Omega van de Etos en heb Kruidvatpillen. Zal zekr overstappen naar de Etos pille als ik de resultaten hier zo zie! :)

14. Missmaria

Missmaria Actief lid

29 aug 2007
    225
    4
    18
    hallo dames,

sorry maar ben ik nou dom of is iedereen die hier heeft genote zwanger?

dus je kan van die pillen halen die gewoon gezond zijn en dan word je sneller zwanger? :oops:

15. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    :) volgens mij ga ik ook maar eens beginnen met die pillen :) ik merk dat de meeste van jullie al zwanger zijn :)

Geniet er van meiden. En gefeliciteerd allemaal

16. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    @ missmaria ow jij had ook al gemerkt dat haast iedereen zwanger is :D

17. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Da's mooi, ik slik ze al een week of 6 :D

18. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Ik denk dat ik dit spul ook maar eens ga halen als iedereen er zo zwanger van wordt :)

Ik gebruik nu Gravitamon, is die niet hetzelfde van samenstelling?

19. Missmaria

Missmaria Actief lid

29 aug 2007
    225
    4
    18
    hahaha jaa weet niet lijkt wel zo inderdaad :)

ik ga zo ook maar eens halen vandaag.. dus bij de etos pillen om zwanger te worden?

20. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Hihi

Ik gebruik de etospillen nu 2 weken, ik hoop dat het net zulk goed nieuws te hebben als de rest hier haha

Deel Deze Pagina