He zootje Heb je alweer een testje gewaagd. Ben erg benieuwd. Maar een pos ovutest 4 weken geleden is toch wel een beejte vreemd. anders even de ha bellen en vragen of je mag bloedprikken. Zal voor je duimen
Ja weer hetzelfde gisteren en vanmorgen, begin erg aan de testen zelf te twijfelen. (Matcare) Maar goed een week geleden was er echt helemaal niks te zien dus... Wel balen hoor. Heb wel voor de zekerheid aangeboden om te rijden gister zodat ik niet aan de alcohol ging hahaha. Gefeliciteerd nieuwe zwangeren trouwens!
waarom doe je geen andere test? bij mij was mc ook erg onduidelijk en de eigen merk test van drogist weer duidelijk met zelfde urine succes
pfff dat klinkt allemaal positief zeg! ik ben nu 3 wkn gestopt met de pil en we zijn druk aan het "oefenen" ook ik slik de etos pillen..... geen ontpillingsverschijnselen en ook geen zere borsten, bloedingen, of misselijk! hoop dat wij snel zwanger zijn! wel moeilijk te bepalen wanneer ik mijn eisprong heb aangezien ik net gestopt ben.... : : : duim voor ons! dikke knuffel!
hoi dames dei zwanger zijn en uit gerkend zijn in januari 2009 net zoals ik meschien vinden jullie het leuke om te hyven? ik heb een speciaale hyves geopend voor de januari 2009 mama's http://januari2009mamas.hyves.nl/
Hé, ik sta er niet meer bij. Voor ons is het de 12e ronde alweer na de mk en inmiddels al de 6e met Etospillen. Laten we hopen dat ze nu toch snel effect hebben, want alles is volgens de gyn in orde.
Hee vlindertje, ik herken dit........ Met temperaturen kwam ik er eind maart achter dat ik geen eisprong had en toen ben ik meteen begonnen met het slikken van de Etos pillen en sindsdien nog niet ongesteld geweest maar ook niet zwanger. Wel is na 2 weken vanaf start pillen mijn temperatuur omhoog gegaan en heb ik dus een hele late eisprong gehad waardoor mijn cyclus naar verwachting uit gaat komen op 56 dagen. Als dan de er nog niet zijn ga ik naar de huisarts!Ben vanaf oktober van de pil, lijkt mij dan toch geen ontpillen meer. Erg vreemd......
hallo allemaal misschien een domme vraag maar als ik morgen na de etos ga moet ik da necht vragen om de zwanger worden pillen? en kunnen die dan samen met de foliumzuur pillen ? en waar liggen de pillen van de etos dan ,zeker bij de kassa of niet ? is maar goed dat ik morgen na een andere stad ga , anders weet iedereen hier in dorp dan we aan het klussen zijn voor een gezinslid erbij. trouwens zijn deze pillen ook voor om de ongi te laten komen of zijn daar weer andere pillen voor
heey! de pillen staan vaak niet achter de kassa ze staan bij de vitamines e.d en je hoeft er geen foliumzuur bij te gebruiken daar zit er al genoeg van in .. de pillen zijn niet om je ongi op gang te laten komen, maar het komt bij veel mensen wel voor dat hun cycles korter wordt door etos zwanger worden! suc6 ermee groetjes
Aanstaande moeders gefeliciteerd! Hier is het wachten op de ongesteldheid weer begonnen.. voor het uitrekenen van m'n banner was ik vanuit een 'ruime' schatting van 31 dagen gegaan, maar m'n afgelopen cyclus was 30 dagen. En m'n ei was deze cyclus ook nog eens een dag eerder, dus als ik er van uit ga dat ik weer tussen de 12 en 14 dagen later ongesteld wordt, zou ik morgen al m'n NOD kunnen hebben! Maar ja we zullen zien, ik heb al vanaf de eisprong dat ik m'n baarmoeder duidelijk voel, maar denk nu dus ieder moment dat ik ongesteld moet worden. Dat gevoel heb ik nog niet eerder gehad zo lang, maar ik begreep dat dat ook iets is wat meer mensen door de Etos-pillen voelen? Ik heb in ieder geval een paar kruidvat testjes in huis gehaald en ga het morgenochtend proberen!
Nou vanochtend was ik om 5.30 klaarwakker en ben toen toch maar het bed uit geslopen om te testen, met de hoop dat ik mijn vriend nog wat leuks kon vertellen voordat hij naar z'n werk zou gaan. Maar helaas negatief Ik ga gewoon maar wachten tot dinsdag voor de volgende test, als ik dan al niet ongesteld ben geworden. Het voelt nog wel gewoon alsof het er aan zit te komen in ieder geval. Ik voel me alleen niet zo 'ik ben dik en m'n haar zit stom' als normaal maar mocht ik wel ongesteld worden is dat alsnog een voordeel Die 4 minuten wachten op de uitslag waren overigens echt ontzettend lang, tot ik doorkreeg dat de badkamerklok stil stond
Lang duurt dat he dat wachten....................... Aan de ene kant wil je zoo snel mogelijk ongesteld worden en aan de andere kant hoop je op een toch positieve test!
Hallo meiden! Ik mag me bij jullie aansluiten op aanraden van een medeforummer. Ik ben eind december gestopt met de pil en hevig aan het ontpillen. Ik hoop dat mijn cyclus nu korter wordt en ik snel zwanger word. Ik hoor soms zulke geweldige verhalen over deze pillen. Zijn het echt wonderpilletjes? We zullen zien. Ik wens in ieder geval iedereen heeeeeeeel veel succes.
he hallo ik wilde even zeggen dat ik eind febr gestopt en met de pil en nog steeds geen eerste ongi dag gehad heb,dus ook aan het ontpillen .gisteren ook pillen gehaald bij etos zwanger worden en teunisbloem( hopelijk goed getypt0 HOPEN DAT HET NU WEL LUKT
he hallo ik heb de etos zwanger worden gisteren ook gehaald, eind febr gestopt met de pil nog steeds geen eerste ongi dag gehad. hopelijk lukt het bij mij ook nu. volgens mij is het wel een wondermiddel als ik zo lees wie ze gehaald heeft en zwanger is