Kan vast geen kwaad. Het zijn maar vitamines. En de foiliumzuur bouwt een soort spiegel op in je lijf. Als je een dag overslaat kan dat echt geen kwaad hoor. Succes met de misselijkheid.
Hey, mag ik er ook bij ? dit is de 5e ronde na mk en de 2e ronde met Etos zwanger worden. De 1e ronde was mijn cyclus 4 dagen korten dankzij de pillen groetjes Inger
Hoi! het is geen ramp hoor als je ze een dagje niet slikt.... zijn idd alleen maar vitamines! hmm zie dat ik mijn banner moet aanpassen... ik weet alleen niet zo goed welke cyclus duur ik moet aanhouden... 26,29 of 34... ik ga gewoon voor 31 dan zit ik een beetje in het midden haha! groetjes!
Nou ik heb getest en t was helaas negatief dus misschien heb ik gewoon buikgriep. Net maar een fruitsalade gegeten en hopen dat dat binnen blijft en dat het morgen over is zodat ik weer gewoon aan die gigantische pillen kan beginnen
hi etosmeiden, ik ga maar even stoppen met de pillen. lees/hoor net iets te vaak verhalen over langere cycli. zelf van 30 naar 34 dagen gegaan, en na afbouw weer op 30. maar, dat zal allemaal puur persoonlijk/toeval zijn.. dus ik wens de rest heeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeel en sneeeeeeeeeeeeel ETOSROZE! klingel.
hmm wat gek he! ik zat er de afgelopen weken ook al over te twijfelen aangezien ik ook al een lichte stijging in de cyclus zag... zou het dan toch echt door die pillen komen? zal ik dan ook maar stoppen en de gewone foliumpilletjes gaan slikken? wat denken jullie? Dag
mmm.. nou zit ik ook te denken.... Begin een beetje dunne ontlasting te krijgen (sorry voor de smerigheid). Hebben jullie daar ook last van? Ik erger me er zwaar aan dat je er 2 op een dag moet innemen. En ik kan er geen 's ochtens innemen ivm andere medicijnen dus das best lastig. En bij die van vsm puur mama hoef je er maar 1 op een dag, die kan gewoon 's avonds. Wie ziet er nog meer van de pillen af dan? Weet ook niet zo goed wat ik moet doen. Mijn 1e cyclus vind ik persoonlijk wel heel mooi voor de 1e, 32 namelijk. En zou niet willen dat hij langer wordt door die pillen. Ben net een week begonnen met Etos zwanger worden, vandaar... Helemaal wat Klingel zegt, begin ik toch te denken zijn ze wel zo goed?
ik slik ook etos zwanger worden pillen... nu al 3 maanden en mijn cyclua is juist van 30 naar 28 dagen gegaan....
hmm, ik denk dat je met name je gevoel moet volgen in deze: heb je het idee dat ze iets goeds voor je doen, bv cyclus korter maken: gewoon blijven gebruiken! ik neem aan dat de pillen in principe gewoon prima zijn voor je. maar ook, dat iedereen er anders op kan reageren... ik ben niet supernegatief maar ik wil wel eens even weten of mijn cyclus volgende maand, zonder etos, ook weer op 30 blijft. want van 30 naar 34 is wel meer dan 10%! daarbij heb ik veel positieve verhalen gehoord, maar ook een aanatl verontrustende (met name of cycli helemaal in de war of veeeel nager) ik besef mij dat dit heel goed door andere factoren kan komen, zowel de positieve als de negatieve verhalen! voelt het goed, doorgaan, twijfel je, stoppen! dat is mijn advies.... en bovenal is mijn advies: zwanger worden allemaal en rap een beetje! liefs klingel.
Dankje voor je advies... Heb nog niet een hele cyclus met etos zwanger worden gedaan. Misschien toch een idee om even te kijken hoe lang mijn cyclus wordt. Mijn eerste cyclus na het stoppen met de pil was 32 dagen, op zich toch netjes vind ik.. Op het moment dat ik ongi werd (vorige week do) ben ik begonnen met Etos zwanger worden.. Dus misschien even afwachten.. Wie weet wordt mijn cyclus wel 28 zou mooi zijn. Zwanger zou het mooiste zijn hihi... Maar goede verhalen zijn welkom
Ik ga ook gewoon door met de pillen. Ik hoor ook te veel goede verhalen en ik wil echt een kortere cyclus. En anders een regelmatige.
Lieve mensen, ik denk dat jullie niet alles op de pillen af moeten schuiven hoor. Het zijn maar vitamines. Ze helpen het lijf een beetje. Het zijn geen medicijnen. Als je cyclus iets langer is, komt dat waarschijnlijk toch mede door je eigen hormonen. IS ie korter ook. Misschien helpen de pillen daar aan mee, maar dat zal echt geen 2 weken verschil maken hoor. En als je ze een keer vergeet, dan is dat gewoon jammer. Van een keer davitamon vergeten word je ook niet ziek. Probeer een beetje te ontspannen, pieker niet te veel. Zwanger willen worden staat en valt niet met een pilletje... (al is foliumzuur wel belangrijk, en dat zit in de pillen)
Ik blijf de pillen ook gewoon slikken hoor, van 30 naar 32 dagen is niet zo'n groot verschil, die 2 dagen lijken alleen ontzettend lang omdat je moet wachten Bovendien betekend het ook niet dat het de volgende ronde weer zo lang duurt. Voor mij dus ronde 4, 2e ronde etos. *kijkt alvast uit naar eitje over 2 weken* En ik duim voor jullie dat iemand snel wat leuks te melden heeft!
ben het wel eens met melisa. het zijn 'maar' vitaminepillen, ze zullen geen wonderen verrichten maar ook niet het tegenovergestelde daarvan (is daar geen woord voor ?) als je zwanger wordt kan je het op verschillende dingen gooien, en als je niet zwanger wordt ook. als ik nu zwanger was geworden had ik geroepen 'dankzij smep en etos!' als ik nu een cyclus van 100 dagen krijg kan ik ook roepen 'wegens etos' but, it's all in the mind, of beter gezegd, in your body! klussen en hopen dat moeder natuur het goed met je voor heeft... 'meer' (!) heb je niet nodig! wens ons allen op welke manier dan ook een gelukkige gezonde zwangerschap! liefs klingel.
ETOS ZWANGEREN 1 Natas1 ronde 3 na MK, 2e cyclus Etos zwanger 2 Niesje1980 ronde 3, 1e cyclus Etos zwanger 3 misspiggle ronde 1, 1e cyclus Etos zwanger 4 Pluys vanaf juni 2006 bezig, 1e ronde etos ZWANGERRR 5 jeldou, ronde 6, 1e cyclus Etos zwanger 6 lauwie, ronde 14, 1e cyclus Etos zwanger 7 SheDevil, ronde 20, 1,5e cyclus Etos zwanger 8 mili ronde 6, 6e cyclus Etos zwanger 9 chantico ronde 2, 1e cyclus Etos zwanger 10 debbyvermeer ronde 5, 1,5e cyclus Etos zwanger 11 nikita23 ronde 2, 1,5e cyclus Etos zwanger 12 lovewinnie ronde 5, 5e cyclus Etos zwanger 13 snoozie ronde 5, 1e cyclus Etos zwanger 14 Jetty ronde 3, 2e cyclus Etos zwanger 15 Suusje D ronde 2, 2e cyclus Etos zwanger 16 Ryanne, ronde 2, 1e cyclus Etos zwanger 17 sarahfreely ronde 3, 1e cyclus Etos zwanger 18 Gerlinde1 ronde 4 na MK, 1e cyclus Etos zwanger 19 Pipikippie, ronde 2, 1e cyclus Etos zwanger 20 Lievelief, ronde 2, 1e cyclus Etos zwanger 21 Spijkervrouwtje ronde 3, 2e cyclus Etos zwanger 22 jimmy ronde 23, 1e cyclus Etos zwanger 24 Mariaatje ronde ?, 1e cyclus Etos zwanger 25 Nony ronde 2, 2e cyclus Etos zwanger 26 prissie1983 helaas mk 27 inspiratiebron ronde 24 na mk,1e cyclus Etos zwanger 28 wannabemommie ronde 16, 1,5e cyclus Etos zwanger, helaas MK 29 linda26 ronde 3, 2e cyclus Etos zwanger 30 daydreamy ronde 4,1e cyclus Etos zwanger 31 Wybje ronde 2, 1e cyclus Etos zwanger 32 Jipper 2e ronde ,2e cyclus Etos 33 Dieselientje 2e ronde, 2e cyclus Etos 34 manny82, 6e ronde, 2e cyclus etos, zwanger 35 London1122, ronde 2, 1e (halve) cyclus Etos 36 juffie1984 ronde 4, 2e cyclus etos zwanger 37 Queenie, 8e ronde, 1e cyclus Etos , zwanger 38 Sophie, 1e ronde, 1e cyclus Etos, zwanger 39 Sanne1234, 2e ronde, 2e cyclus Etos zwanger 40 Jules 4e ronde,1e cyclus Etos zwanger ETOS KLUSSERS 1 lastminutemama r4/1e Etos,MK 8wkn, nu 4e r na MK. 2 Meisje0123 ronde 3, 1e Etos, MA bij 10 weken... 3 mieke1981 ronde 1, 1e cyclus Etos zwanger, helaas MK 4 Steffel 5 shraron 6 Ilse100 7 Judy01 8 jerlin 9 claartje79 10 vlinder83 2e ronde, 1e ronde etos 11 veroniQue86 12 aliekeleppink 13 superangel 14 Beata 15 kirsten007 helaas MK 16 poohbeer26 17 Nikky 18 Riddle ronde 2 19 Mamaatje ronde 2, 20 ellen1983 ronde 1 21 Mikki77 ronde 3, 3e cyclus Etos 22 Roosje 2e ronde na MK 23 Silver 5e ronde, 4e cyclus Etos 24 patriesie, 1e ronde, 1e cyclus etos 25 Didi1988, 6e ronde, 1e cyclus Etos 26 Butterfly 1977 ronde? 1e cyclus Etos 27 Liftrasa ronde 8, 2e cyclus Etos 28 zazaziezo 8e ronde, 1e cyclus Etos 29 Selma2007 ronde 5, 2e cyclus Etos 30 Kim78, 5e ronde, 1e cyclus Etos 31 lautje1979 ronde 3, 2e cyclus etos 32 linda26 ronde 3 ,2e cyclus etos 33 prissie1983 1e ronde na mk ,1e cyclus 34 rian ronde 2, 1e cyclus etos 35 Be Happy ronde 3,3e cyclus etos 36 ladyzorra ronde 17 4e cyclus etos 37 Sanne85 ronde3 , 2e cyclus etos 38 Hypnose cyclus 1, 1e cyclus Etos (na BBZ) 39 maybe ronde 1, 1e cyclus Etos 40 Wendy2007 cyclus 17, 1e cyclus Etos 41 Mimi83 , 1e ronde, 1e cyclus Etos 42 Nynk1980 ronde 8, 4de cyclus Etos 43 Naatje30 ronde 2 na hersteloperatie, 1e cyclus Etos 44 Rubs 1e ronde na mk,1e cyclus Etos 45 Zootje 4e ronde, 2e cyclus Etos 46 Angi25 1e ronde, 1e cyclus Etos 47 Klingel 3e ronde, 2e SMEP-ronde, 2e cyclus Etos 48 Wannabemommie 18e ronde, 3e cyclus Etos (2e na MK) 49 Muurbloem, 7e ronde, 1e cyclus Etos 50 Moony, 2e ronde, 1e cyclus Etos 52 Maine, 2e ronde, 2e cyclus Etos 53 Daphne B, 3e ronde, 1 e cyclus etos 54 Melisa 5e ronde, 2e cyclus etos 55 Butt3rfly 4e ronde, 1e cyclus etos 56 Tessa8 2e ronde, 1e ronde etos 57 Dayenne 5e ronde, 1e ronde etos 58 Sucre 3e ronde, 1e ronde etos 59 Mama2801,12 ronde, 3e cyclus Etos, 1ste na vmk
mag ikook nog op die lijst? ik had vorige keer al berichtje neergzet want i kstond er wel op! hahah.. naja nog maar een keertje ronde 5 en mijn 1ste ronde met etos zwanger worden!
Hallo, mag ik ook op de lijst? Ik ben nu bij start nieuwe cyclus opnieuw gestart met de Etos pillen. Vorige cyclus was ik halverwege gestart en dat af een wat vreemd resultaat. Dus nu 1e officiele ronde Etos gestart in ronde 4. Groetjes