nou ik heb 1 z'n pil een keer opengenaakt en wat er in zit STINKT! ben blij dat er dus iets om heen zit haah
Hey meiden ! Wat ik me nou af vraag he .. Als je cyclus nou regelmatiger word, en misschien korter, heb je dan ook je ei eerder? Lijkt mij wel.. maaaar ik dacht ik vraag het even aan jullie voor de zekerheid Liefs Melanie
Volgens mij komt je ei wel eerder als je cyclus korter wordt; je eisprong is meestal ongeveer 14 dagen voor je volgende menstruatie Ik slik de mega-pillen en ik gebruik ovu-testen want als mijn cyclus veranderd door de pillen kan ik teminste nog mijn ei traceren
nou mijn cycles is echt veranders door de pillen! ik heb normaal een lange cycles van 40 tot 50 dagen en op dag 19 had ik een positieve ovu test! en gister ook.. alleen me temp is nog niet omhoog! weet iemand of dit klopt? want heb volgens mij wel mijn ei vandaag want heb echt last van mijn buik maar de ovu test is ook neagtief klopt dat.. dat als je je ei heb je een negatiefe ovu test hebt..
Volgens mij als je een positieve ovu-test heb is je ovulatie binnen 12 tot 24 uur. je ovu-test meet je LHpiek en niet je daadwerkelijke ovulatie; d.w.z. als je een positieve test in je handen hebt komt je feitelijke eisprong nog, en volgens mij komt eerst de pijn en daarna springt 'ie. mijn eitje springt als het goed is morgen; heb vandaag ook steekjes en pijntjes dus veel klussen zou ik zeggen! suc6
haha ja jij ook! ja ok na dan denk ik dathij morgen knapt maar als ik vandaag of morgen mijn ei heb, heb ik dan vandaag geen posi test meer, klopt dat?/
het LH hormoon zorgt ervoor dat 'ie springt, en de LH piek wordt gemeten bij een ovu-test. Dus als je een piek heb gemeten springt ie na 12 tot 24 uur, dus naar mijn weten als je de volgende dag een negatieve test heb kan je eitje nog aant springen zijn... forget me if i am wrong! weet je wat mijn techniek is na 13 rondes? ons sufklussen! ik zou als ik jouw was gewoon de komende 3 dagen zeker nog effe je weet wellen... 8)
nou daar zijn wij goed mee bezig haha vanaf dag 10 hebben we elke dag haha dus pleassse laat het raak zijn:> dus jij denkt dus ook dat mijn eitje is gesprongen of gaat.. want je hoort ook vaak dat als ze hun ei hebben de dag erna hun temp pas omhoog gaat! en hoeveel posi ovu testen heb jij altijd?
ja je temp gaat ook daarna pas omhoog, wij klussen al vanaf dag 8 hahaha je moet toch wat he? ik denk dat je eitje op de springplank staat. ik duim in iedergeval voor je ik heb meestal een ovu-test (ik test maar één x per dag) dat ie al bijna even donker is en de volgende dag een donkere, maar eerlijk gezegd nooit veel donkerder dan de controlelijn. En de dag na de wat donkere heb ik weer helemaal een licht lijntje. en meestal heb ik op die dag pijntjes enzo. maar eerst begon ik pas serieus te klussen met de 1e donkere ovu-test, nu ik al eerder begonnen ben hoop ik dat er wat zwemmers in de wachtbank zitten!
Ik duim ook voor jou! mijn banner klopt niet helemaal maar als ik vandaag of morgen mijn ei heb waneer is dan precies mijn NOD?
Je NOD is dan plus minus over 14 dagen, de mijne als het goed is ook, dus we zittuh in het zelfde schuitje!
oh ok dat is grapig hahah! nou nog hopen dat we allebij zwanger zijn! heb jij er een goed gevoel over deze maand?
hmm EIgenlijk wel ja, sinds ik deze maand met de Etos-pillen ben begonnen en de positieve reacties hier heb gelezen, ga ik er wel deze maand anders mee om. ik hoop echt dat ie raak heeft geschoten, ben dr helemaal klaar voor en als het nou niet lukt met al dat geklus in huis, weet ik het ook niet meer.
ja idd! ik hoop er ook een goed gevoel over, ook omdat mijn cycles nu zo veel korter is! en ik klus me ecth hellemaal gek haha dus ik heb er ook een goed gevoel bij! nu maar hopen dat er een klein wondertje groeit, ik heb nog zo veel ovu testen over en heb gehoord dat als je zwanger ben je dat daa rmee ook kan zien! maar ik dacht dat, dat pas kon na je eventuele innestelling weet jij hiet iets van?
Ik dacht dat zo rond je NOD een ovutest positief kan zijn. Maar volgens mij kan dat verschillen per persoon. Vorige maand had ik 1 dag voor mijn NOD een posi ovutest .
Waarschijnlijk was ik wel zwanger maar was de innesteling fout gegaan. Ik had namelijk 3 dagen voor NOD 2 lichte positieve zw.testen .
ok dat is wel ballen! maar je kan als je zwanger bent dat wel met een ovu testn zien maar kan nergens vinden vanaf waneer? ik dacht vanaf je innestteling er was daar eerst een forum van maar kan hem niet vinden!
Ik geloof dat die testen vanaf de innesteling steeds donkerder worden omdat je Hcg omhoog gaat . Dus zo voor/rond je nod zal ie helemaal positief moeten zijn. Ik kan het topic ook niet vinden. Wanneer wil je dan een ovutest gaan doen? Een paar dagen na je vermoedelijke innesteling?
haha ja als ik zwanger ben dan moe ik de 24ste een innestteling hebben dus 2 dagen erna ofzo ga ik ff kijken voor de gein