Hoi Snoopy, Het zijn de Etos Zwanger Worden Pillen, die kan je bij de Etos vinden bij de vitaminepillen. Staan gewoon in de winkel, niet achter de kassa. Je moet er 2 per dag nemen, 1 's ochtends en 1 's avonds. Er zit ook foliumzuur in . Als het goed is hoef je naast deze pillen niks extra's te slikken. Liefs Dayenne
aan diegene die vroeg over dat pendelen, heb degene die het doet een pb gestuurd en aangevraagd. Maar zegt dus niks, heb nog geen posi test gehad Heb nu bijna 2e strip op en heb volges mij toch nog een ei gehad afgelopen vrijdagavoond. Ineens een kramp/steek en erna bij het afvegen op toilet doorzichtig slijm. Zaterdagochtend ook nog een beetje en erna niks meer gehad. Wie weet doet het toch echt z'n werk die tabletten! Hoop het kan wel een ei gebruiken! hihi
De pendels zeiden bij mij ook niks. Dit waren al mijn pendels: Lotte27: okt '07 meisje 8samantha8: feb '08 meisje Lindy: feb '08 meisje Hummel: feb '08 meisje Stienke: mrt '08 jongetje Pendelmieke: mrt '08 jongetje positieve test Miss butterfly: mrt '08 meisje Maria04: jun '08 meisje Wishgirl: aug '08 jongetje Caruli: aug '08 meisje Nou, geeneen daarvan was goed haha!
Hoi allemaal Ik heb jullie wijze raad nodig Ik slik nu VSM Puur mama zwangerschapspillen. Zit daar ook iets in om de ovulatie te bevorderen? Staat er namelijk niet specifiek op. Is dat bij de Etospillen wel specifiek vermeld? Als die van Etos het wel doen, en die van VSM niet, dan moet ik maar snel overstappen! Mijn cyclus is na stoppen met de pil nog duidelijk van slag...
heb ook die van vsm gebruikt. Hier zit niet iets in wat bevorderd. In de etos pillen zit agnus (en dan nog iets), dit bevordert de cyclus
Dank je dayenne! En natuurlijk gefeliciteerd wat moet dat heerlijk zijn om zwanger te zijn! Zijn het capsules? Heb ook gehoord dat ze best groot zijn en ben niet zo'n held met pillen slikken
Bedankt voor jullie info! Ik ga denk ik ook maar overstappen naar die van Etos, zodra ik er een keer in de buurt ben! Het zouden idd wel grote pillen zijn Snoopy, maar die van VSM zijn ook niet klein. Ik ben ook niet zo'n goede pillenslikker maar het lukt toch. Bij mij helpt om niet mijn hoofd naar achter te gooien, omdat ik zo juist mijn keel dichtmaak. Ik doe die pil in mijn mond, dan veel water en dan alles in 1 keer doorslikken !
Het heet " zwanger worden' als ik me niet vergis. Je neemt er 's morgens en 's avonds 1 in met water. Er zit in elk geval voldoende foliumzuur in dus je hoeft niets extra's te nemen. Ik wil trouwens ook vragen of jullie mij een ronde op willen schuiven bij de klussers..ben helaas ongi geworden. Al 2 keer cyclus van 48 dagen...schiet zo niet hard op! Balen!
KLUSSERS Ronde 1 Etos pillen NourElHouda, 6e cyclus Leeuw89, 5e cyclus Pookie66, 4e cyclus Angelicaatje, 2e cyclus Mrs Mia, 2e cyclus Sweatest7, 1e cyclus Mama2801, 1e cyclus na vmk Mirella25, 8e cyclus MiaMel, 5e cyclus na mk Natjes, 1e cyclus (momenteel 88 dagen al..) Tessa8, 2e cyclus Za4a, 13e cyclus Onzeker 1982, 2e cyclus Giegel, 4e cyclus Cinneltje, 6e cyclus Blondsteenbokje, 13e cyclus Dizzy, 3e cyclus Ronde 2 Etos pillen Sucre, 4e cyclus Maine, 2e cyclus Muurbloem, 2e cyclus Seat, 7e cyclus Mimi83, 2e cyclus Zomerjurk, 6e cyclus Ronde 3 Etos pillen Melisa, 6e cyclus Wannabemommie, 18e cyclus Mama2801, 12e cyclus, 1e ronde na mk Inger 1979, 6e cyclus na mk Ronde 4 Etos pillen Be Happy, 4e cyclus Sanne1234, 4e cyclus Ronde 5 Etos pillen Noena, 12e cyclus LadyZorra, 18e cyclus ZWANGEREN Ronde 1 Etos Niesje1980, 3 rondes Misspiggle, 1 ronde Pluys vanaf juni 2006 bezig Jeldou, 6 rondes Lauwie, 14 rondes Chantico, 2 rondes Snoozie 5 rondes Ryanne, 2 rondes Sarahfreely, 3 rondes Gerlinde1, 4 rondes na MK Pipikippie, 2 rondes Lievelief, 2 rondes Jimmy, 23 rondes Mariaatje, ? rondes Inspiratiebron, 24 rondes na mk Daydreamy, 4 rondes Wybje, 2 rondes London1122, 2 rondes Queenie, 8 rondes Sophie, 1 ronde Jules, 4 rondes Libra, 2 rondes *20-5-08* Dayenne, 5 rondes na pauze *24-5-08* Ronde 2 Natas1, 3 rondes na MK Jetty, 3 rondes Suusje D, 2 rondes Spijkervrouwtje, 3 rondes Nony, 2 rondes Linda26, 3 rondes Jipper, 2 rondes Dieselientje, 2 rondes Manny82, 6 rondes Juffie1984, 4 rondes Patriesie, 2 rondes Sanne1234, heb ik je zo goed gezet?
@Snoopy graag gedaan hoor. Ja, het voelt inderdaad geweldig. Nog wel onwerkelijk hoor! Kan het nog niet zo goed geloven. Het zijn inderdaad capsules. Ik vind ze echt makkelijk weg te krijgen hoor! Ze glijden zo je keel in .
hoi, ik zou me ook graag toe willen voegen hier ik heb ook de etos zwanger worden pillen alleen heb ze nog niet goed geslikt en dat wil ik wel gaan doen het is nu ronde 12 voor mij en heb al een paar onderzoeken gedaan en dat was allemaal goed. groetjes melanie
voor alle zwangeren, gefeliciteerd meiden! Geniet ervan! Voor alle klussers onder ons, zet um op er is nog hoop groetjes Inger
Haha heb ik toevallig net van vriendlief gekregen! Lief he Dus die ga ik vanaf vanavond slikken . Thanks voor de tip in ieder geval!