Hoi natasssie, ik zou er meteen mee beginnen indd baad het niet dan schaad het niet. Mijn cyclus is er echt 4 en 2 dagen korten door geworden... succes met slikken groetjes Inger
okee super bedankt dan begin ik er vanavond gelijk mee, me vriend heeft ze gekocht... bedankt hopelijk gelijk raak en anders me cyclus wat korter zoals bij jou zal wel fijn zijn.
nou natassie ze helpen bij mij echt goed hoor! me cycles is zowiezo 10 dagen korter geworden! Ben er echt blj mee
Mijn cyclus hoeft niet korter te worden, maar liever ook niet veel langer Ik voel wel allemaal pijntjes die ik anders niet had, voordat ik de etos-pillen slikte. Nu nog afwachten of ze ook nog een ander gunstig effect hebben.....
haha laten we het hopen! ik hoop dat het echt binnen 2 maanden raak is nu! ben het wachten nu al zat! zoo erg wat ik wel grapig vind om te zien dat als je bij etos zwanger kijkt de meeste in de eerste of 2de ronde zwanger waren! als het echt door die pillen komt! x
mm.. heb wel al een paar dagen last van mijn buik! maar ik geloof nergens meer in, en ga mezelf ook niet gek zitten maken ( ok, dat probeer ik dan ) ik heb sinds we bezig zijn elke maand gedacht dat ik zwanger was, maar deze maand ben ik er bijna van overtuigd dat het niet raak is! raar he?
Dat ken ik (jezelf gek maken) Ik krijg vaak aan het einde van m,n cyclus allemaal klachtjes en dingetjes dat ik echt denk van nouwwww ... zou het zo zijn deze maand? Maaaar miss is het deze maand wel zo (omdat je juist denkt dat het niet zo is ) zou wel grappig zijn toch? Ik zal voor je duimen ! Liefs Melanie
haha ja ! als het zo is zou ik het echt zooo grappig vinden! ik hoop het natuurlijk wel! we zullen zien zaterdag of de komen! duim dat ze weg blijven en ik een posi test in mijn handen krijg x
Hallo, Ik heb even een vraagje over de Etos zwanger worden pillen: staat er in de bijsluiter iets in over het gebruik van deze pillen en het geven van borstvoeding? Ik denk zelf dat ik het niet mag gebruiken, omdat ik nog bv geef, ben wel langzaam aan het afbouwen. Maar denk zelf dat het niet goed is om deze pillen te nemen als je bv geeft (bij zwangerschap mag het niet weet ik). Ik gebruik wel gewone zwangerschapsvitamines, nog steeds. Alvast bedankt! Liefs Syl
zal ze niet gebruiken met bortsvoeing inderdaad.. staat er ook duidelijk op niet gebruiken samen met borstvoeding.. weet niet hoe en wat erin zit wat niet goed is maar zal het niet doen voor de zekerheid tot je helemaal gestopt ben
ik heb ze ook weer gehaald. Heb ze bij onze eerste ook gebruikt, was toen meteen zwanger! Toen ronde 3, maar ronde 1 met de etos pillen
Hey meiden , Wat is het hier rustig zeg! Ik heb gisteren m,n ei gehad (positieve ovu) Gisteren ook al pijn en vandaag al helemaaaal! Terwijl de test nu alweer vager word zou je denken dat de pijn ook wegzakt... Maar neeee.... kan nu amper lopen! 6 dagen eerder m,n ei gehad als vorige maand! (gisteren 15e dag) Misschien komt het wel door de etospillen ? Wondermiddeltje Hoe gaat het met jullie ? Liefs Melanie
KLUSSERS Ronde 1 Etos pillen NourElHouda, 6e cyclus Pookie66, 4e cyclus Angelicaatje, 2e cyclus Mrs Mia, 2e cyclus Sweatest7, 1e cyclus Mama2801, 1e cyclus na vmk Mirella25, 8e cyclus MiaMel, 5e cyclus na mk Natjes, 1e cyclus (momenteel 88 dagen al..) Tessa8, 2e cyclus Za4a, 13e cyclus Onzeker 1982, 2e cyclus Giegel, 4e cyclus Cinneltje, 6e cyclus Blondsteenbokje, 13e cyclus Dizzy, 3e cyclus Melanie1988, 12e cyclus Ronde 2 Etos pillen Sucre, 4e cyclus Maine, 2e cyclus Muurbloem, 2e cyclus Seat, 7e cyclus Mimi83, 2e cyclus Zomerjurk, 6e cyclus leeuw 89, 7e cycles! Ronde 3 Etos pillen Melisa, 6e cyclus Wannabemommie, 18e cyclus Mama2801, 12e cyclus, 1e ronde na mk Inger 1979, 6e cyclus na mk Ronde 4 Etos pillen Be Happy, 4e cyclus Sanne1234, 4e cyclus Ronde 5 Etos pillen Noena, 12e cyclus LadyZorra, 18e cyclus ZWANGEREN Ronde 1 Etos Niesje1980, 3 rondes Misspiggle, 1 ronde Pluys vanaf juni 2006 bezig Jeldou, 6 rondes Lauwie, 14 rondes Chantico, 2 rondes Snoozie 5 rondes Ryanne, 2 rondes Sarahfreely, 3 rondes Gerlinde1, 4 rondes na MK Pipikippie, 2 rondes Lievelief, 2 rondes Jimmy, 23 rondes Mariaatje, ? rondes Inspiratiebron, 24 rondes na mk Daydreamy, 4 rondes Wybje, 2 rondes London1122, 2 rondes Queenie, 8 rondes Sophie, 1 ronde Jules, 4 rondes Libra, 2 rondes *20-5-08* Dayenne, 5 rondes na pauze *24-5-08* Ronde 2 Natas1, 3 rondes na MK Jetty, 3 rondes Suusje D, 2 rondes Spijkervrouwtje, 3 rondes Nony, 2 rondes Linda26, 3 rondes Jipper, 2 rondes Dieselientje, 2 rondes Manny82, 6 rondes Juffie1984, 4 rondes Patriesie, 2 rondes NOu ik sta bij ronde 2! ben net ongi geworden hopen dat ze net zo goed hun werk doen net als deze maand, alleen dan nog een posi zwangerschapstest erbij!@! pfff
Hey Miamel (en de anderen). Hoe is het met me? Ik heb een heeeele rare cyclus deze maand. Vorige week had ik een positieve ovu-test. Maar temp steeg niets, zakte zelfs. Ben dus toch maar weer gaan testen. Wellicht komt de eisprong nog. Maar heb dus geen mooie cyclus van 4 weken zoals ik eindelijk weer had gehoopt. Raar lijf heb ik toch...
nou ik ben aan de eerste ronde begonnen! zondagavond had ik mn laatste pil genomen en ZOJUIST pas ongi geworden, dat duurde lang zeg. is dit nou de eerste dag van mijn cyclus? het echte rode bloed komt waarschijnlijk morgen pas. nu is het nog bruin.. sorry voor het onsmakelijke maar weten jullie dit? anders maak ik gelijk een banner. en moet ik een gemiddelde nemen van mijn vorige cyclussen bij het maken van een banner? het was nl de ene keer 35 dagen en soms 43. @ miamel: jij denkt er dus ook zoveel aan? ik zoek ook zoveel info op internet, posi testen, dikke buiken etc. haha maar ik heb zin in de eerste ronde, ik ga er niet vanuit dat ik gelijk zwanger word, maar vind het heel spannend en leuk om die hoop te hebben! mag ik op de lijst met eerste ronde etos pillen? liefs
KLUSSERS Ronde 1 Etos pillen Pookie66, 4e cyclus Angelicaatje, 2e cyclus Mrs Mia, 2e cyclus Sweatest7, 1e cyclus Mama2801, 1e cyclus na vmk Mirella25, 8e cyclus MiaMel, 5e cyclus na mk Natjes, 1e cyclus (momenteel 88 dagen al..) Tessa8, 2e cyclus Za4a, 13e cyclus Onzeker 1982, 2e cyclus Giegel, 4e cyclus Cinneltje, 6e cyclus Blondsteenbokje, 13e cyclus Dizzy, 3e cyclus Melanie1988, 12e cyclus Madelon84, 1e cyclus Natasssie, 2e cyclus na mk Ronde 2 Etos pillen Sucre, 4e cyclus Maine, 2e cyclus Muurbloem, 2e cyclus Seat, 7e cyclus Mimi83, 2e cyclus Zomerjurk, 6e cyclus Leeuw 89, 7e cyclus NourElHouda, 7e cyclus Ronde 3 Etos pillen Melisa, 6e cyclus Wannabemommie, 18e cyclus Mama2801, 12e cyclus, 1e ronde na mk Inger 1979, 6e cyclus na mk Ronde 4 Etos pillen Be Happy, 4e cyclus Sanne1234, 4e cyclus Ronde 5 Etos pillen Noena, 12e cyclus LadyZorra, 18e cyclus ZWANGEREN Ronde 1 Etos Niesje1980, 3 rondes Misspiggle, 1 ronde Pluys vanaf juni 2006 bezig Jeldou, 6 rondes Lauwie, 14 rondes Chantico, 2 rondes Snoozie 5 rondes Ryanne, 2 rondes Sarahfreely, 3 rondes Gerlinde1, 4 rondes na MK Pipikippie, 2 rondes Lievelief, 2 rondes Jimmy, 23 rondes Mariaatje, ? rondes Inspiratiebron, 24 rondes na mk Daydreamy, 4 rondes Wybje, 2 rondes London1122, 2 rondes Queenie, 8 rondes Sophie, 1 ronde Jules, 4 rondes Libra, 2 rondes *20-5-08* Dayenne, 5 rondes na pauze *24-5-08* Ronde 2 Natas1, 3 rondes na MK Jetty, 3 rondes Suusje D, 2 rondes Spijkervrouwtje, 3 rondes Nony, 2 rondes Linda26, 3 rondes Jipper, 2 rondes Dieselientje, 2 rondes Manny82, 6 rondes Juffie1984, 4 rondes Patriesie, 2 rondes Natasssie en Madelon84 jullie staan op de lijst! Veel succes met de etos pillen . NourElHouda, balen dat je ongi bent geworden! Ik heb je bij ronde 2 geweest. Veel succes deze ronde!
Hallo meiden, Ook ik heb ze me vandaag dan eindelijk aangeschaft, ga vanavond beginnen. Gisteren ben ik trouwens weer ongi geworden, dus ben begonnen met de 4e ronde! Heb trouwens nog een vraagje over de pillen, gebruiken jullie er echt 2 per dag?