Etos Zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door LastminuteMama, 27 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    @MiaMel,
    Oke ik zal erover na denken.
    Welk soort van sensitest heb jij gebruikt?
    En natuurlijk kom ik dat delen! is helemaal prima!

@Angelicaatje
    Gefeliciteerd! Super meteen al in de 2e ronde! Geniet ervan, enne gewoon nog een testje wagen ;) maar streepje is een streepje he!
    Onze 2e ronde gaan wij nu in, is ook de 2e ronde met de etos pillen. Hoop dat het bij meer meiden veel roze mag geven!
    Geniet ervan.

2. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Hoi tessa ,
    Ik heb de cassetes gebruikt , die dingen die je in je plasstraal moet houden vind ik helemaaaal niks !
    Hier heb je een dosseerpipetje en vang je urine op in een bakje. (6druppeltjes en klaar is kees!)
    af lezen binnen 3 min. Hele duidelijke handleiding!
    Helemaal super voor mij !

Liefs melanie

3. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    @melanie,
    Oke bedankt! Ik denk dat bij mij zo'n ding die je in je straal moet houden ook niet werkt.. hihi :oops:
    Ik denk dat ik ook voor de cassettes ga, waarom ben jij niet voor die dipsticks gegaan als ik vragen mag?
    (Ik weet ook niet waarom ik geen dipstick zou moeten nemen, maar heb een beter gevoel bij de cassettes)
    ;)

4. Angelicaatje

Angelicaatje Actief lid

6 mrt 2008
    338
    0
    0
    Sociaal Pedagogisch Werker
    Hoofddorp
    Dank je wel...al besef ik het me nog niet...komt wel ;)

5. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

Angelica: gefeliciteerd! echt super joh! ik zou het zelf denk ik ook niet zo gauw geloven ook al zegt zo'n test het, het is gewoon zo onwerkelijk denk ik..
    miamel: haha ik vind jou echt een grappige kwebbelkont :) ;)
    posi test op internet vinden hahaha.
    maar ovu testen zit ik nu wel heel erg over te denken.
    het is zo dubbel, aan de ene kant denk ik van eerst maar eens zo proberen en als het dan niet lukt kan ik altijd nog aan de ovu testen, het heeft geen haast!
    maar wat jij zegt is wel heel handig, dat je uberhaupt weet wanneer en of je eisprong is en wanneer ik dus kan testen. maar ik wil het klussen wel graag spontaan houden en niet dat ik onbewust of bewust ermee bezig ben van: de test was posi we MOETEN nu klussen. ben zo bang dat er bij ons dan zo snel de lol ervan af is..
    ik weet niet hoe dat met jou zit?
    groetjes madelon

6. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Hey madelon !
    Dankjewel voor het compliment ! :D;)
    Uhmmm ja... Je moet doen wat zelf het beste voelt... Ik ben helaas een beetje geobsedeerd hahaha (door het hele zwangerschap gebeuren)
    Dus kan voor mij niet snel genoeg zijn :)
    Maar m,n vriend en ik klussen eigelijk gewoon als we er zin in hebben , en als de test positief is (ovu) gewoon wat meer! Kreeg wel vorige week een opmerking van m,n vriend : Het is een echte sport he voor je ? Hmmz.... jahoor mopje .......
    Hij snapt het ook helemaal niet he? :p hahaha Het is voor een heeeeeeeeeeeeeeeeel goed doel ;)
    Maaaar het is idd ook heel handig als je een onregelmatige cyclus heb of gewoon niet weet wanneer je je ei heb, en je NOD kunt berekenen.

Maar wat ik in een vorig bericht zei over dat het soms lijkt alsof ik op internet naar mijn positievetest op zoek ben , hahaha is echt zo !
    Alsof ik ergens op een webpagina een 100% waarheid bevestiging krijg dat ik zwanger ben , Stom he hahahaha ;) Maar wel leuk :)

Oja tessa , ik vind die dipsticks voor mijn gevoel niet zo betrouwbaar, kleine flutstripjes... Cassetes worden verkocht in winkels , kruidvat enzv.
    Dipsticks niet.... dat zegt toch wel wat lijkt mij... ;)

Liefs Melanie

7. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Angelica, Gefeliciteerd en dat in de 1e ronde met etos pillen!!!

Ik ben nu ook pas begonnen, ben eens benieuwd wat het voor mij kan betekenen... Werd namelijk in de eerste en tweede cyclus 5 dagen na de eisprong al ongi en de derde cyclus na 8 dagen alweer,
    dus hoop dat de etos pillen op zn minst zorgen voor een beter verloop van de cyclus (met name het verlengen van de LF) en natuurlijk hoop ik ook op meer :baby: ...hihi

Maar goed, vind de dikte van de pillen gelukkig nog wel meevallen, als je bedenkt dat ik jaren 19 tabletten per dag in moest nemen... daar is dit nix tegen

8. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

tnx miamel, maar ik twijfel nog heel erg. ik ga er zo maar eens een topic over starten, wie er direct of hoe snel na de pil al ovutesten heeft gedaan.
    ben wel heel nieuwsgierig. als nou veel meiden dat hebben gedaan, vind ik het voor mezelf ook niet zo'n gek idee (andermans meningen zijn belangrijk :rolleyes: )gelukkig zegt mijn vriend dat ik het zelf moet weten.
    ik moet zelf doen wat mij het beste lijkt.. tja en dat weet ik dus juist niet!
    dacht eerst dat hij het heel belachelijk zou vinden maar dat is gelukkig niet zo. maar hij zegt ook niet, doe maar, of doe maar niet. ik moet het zelf beslissen zucht. nou sorry maar ik wil meningen horen haha.
    maar ga jij dan nooit klussen terwijl je niet echt zin hebt? of je bent niet in de stemming ofzo.
    wij deden het gemiddeld 1 keer per week, dus nou moet het straks echt vaker om een kans te maken.
    bij mij is het wel zo dat als ik niet aan de pil ben, mijn libido veel hoger is. beter gezegd; door de pil krijg ik veel minder zin in sex.
    dus hoop dat dat straks wel weer meer wordt!

9. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Hier ook een positieve evaring met de Etospillen. Ik had nog steeds geen eisprong gehad, maar ben na 33 dagen gelukkig toch ongesteld worden. Waarschijnlijk deze maand gewoon geen eisprong gehad!
    Ik was al elke keer 2 weken bij mijn cyclus aan het optellen omdat mijn ei maar niet kwam en zag mijn cyclus steeds groter worden.
    Of het echt door de pillen komt weet ik niet, maar ik ben er blij mee!

10. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Hey madelon
    De 1ste 2 weken van m,n cyclus heb ik niet zo heel veel zin in sex, maar heb wel gewoon sex, 1x in de 3 dagen ofzo.
    Maar als ik vruchtbaar ben , kan ik niet van m,n vriend afblijven haha ik lok m vanzelf in bed ;)
    Maar meis ... Je moet echt doen wat jezelf wilt !
    Meningen van anderen moeten je niet intreseren!
    Als je net van de pil afbent kan je eerste maanden hele onregelmatige cyclussen hebben omdat je nog aan het ontpillen bent... Dan is het verstandig om nog even te wachten deze maand en het gewoon z,n loopje te laten... Bij sommige duurt het weleens 40 dagen voordat ze weer ongesteld worden (nadat ze gestopt zijn met de pil)
    Maar je kan er altijd een topic over starten , maar maak wel altijd je eigen keuze! En laat je niet meeslepen door meningen.

Liefs Melanie

11. LiesEd

LiesEd Actief lid

14 mrt 2008
    130
    0
    0
    Intern begeleider op basisschool
    Zuid-Holland
    KLUSSERS
    Ronde 1 Etos pillen
    Pookie66, 4e cyclus
    Angelicaatje, 2e cyclus
    Mrs Mia, 2e cyclus
    Sweatest7, 1e cyclus
    Mama2801, 1e cyclus na vmk
    Mirella25, 8e cyclus
    MiaMel, 5e cyclus na mk
    Natjes, 1e cyclus (momenteel 88 dagen al..)
    Za4a, 13e cyclus
    Onzeker 1982, 2e cyclus
    Giegel, 4e cyclus
    Cinneltje, 6e cyclus
    Blondsteenbokje, 13e cyclus
    Dizzy, 3e cyclus
    Melanie1988, 12e cyclus
    Madelon84, 1e cyclus
    Natasssie, 2e cyclus na mk
    Miracles, 4e cyclus
    Gaby83, 3e cyclus
    Liesed, 3e cyclus

Ronde 2 Etos pillen
    Sucre, 4e cyclus
    Maine, 2e cyclus
    Muurbloem, 2e cyclus
    Seat, 7e cyclus
    Mimi83, 2e cyclus
    Zomerjurk, 6e cyclus
    Leeuw 89, 7e cyclus
    NourElHouda, 7e cyclus
    Daphne B, 4e cyclus
    Tessa8, 3e cyclus

Ronde 3 Etos pillen
    Melisa, 6e cyclus
    Wannabemommie, 18e cyclus
    Mama2801, 12e cyclus, 1e ronde na mk
    Inger 1979, 6e cyclus na mk

Ronde 4 Etos pillen
    Be Happy, 4e cyclus
    Sanne1234, 4e cyclus

Ronde 5 Etos pillen
    Noena, 12e cyclus
    LadyZorra, 18e cyclus

ZWANGEREN
    Ronde 1 Etos
    Niesje1980, 3 rondes
    Misspiggle, 1 ronde
    Pluys vanaf juni 2006 bezig
    Jeldou, 6 rondes
    Lauwie, 14 rondes
    Chantico, 2 rondes
    Snoozie 5 rondes
    Ryanne, 2 rondes
    Sarahfreely, 3 rondes
    Gerlinde1, 4 rondes na MK
    Pipikippie, 2 rondes
    Lievelief, 2 rondes
    Jimmy, 23 rondes
    Mariaatje, ? rondes
    Inspiratiebron, 24 rondes na mk
    Daydreamy, 4 rondes
    Wybje, 2 rondes
    London1122, 2 rondes
    Queenie, 8 rondes
    Sophie, 1 ronde
    Jules, 4 rondes
    Libra, 2 rondes *20-5-08*
    Dayenne, 5 rondes na pauze *24-5-08*

Ronde 2
    Natas1, 3 rondes na MK
    Jetty, 3 rondes
    Suusje D, 2 rondes
    Spijkervrouwtje, 3 rondes
    Nony, 2 rondes
    Linda26, 3 rondes
    Jipper, 2 rondes
    Dieselientje, 2 rondes
    Manny82, 6 rondes
    Juffie1984, 4 rondes
    Patriesie, 2 rondes

Heb mezelf erop gezet! Ook ik ben sindskort begonnen met de etospillen.

12. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    hallo meiden ik hbe ook de pillen van zwanger worden hier liggen maar hbe ze nog niet gebruikt. ik ben 160 cm en weeg 90 kilo en zit momenteel in ronde 23 (met een regelmatige cyclus de laatste tijd) nu is mijn vraag is de kans groter om zwanger te raken en hoeveel zijn er al zwanger geraakt met de etos pillen na veel rondes? (dan heb ik niet over 4/5)

alvast bedankt

13. Angelicaatje

Angelicaatje Actief lid

6 mrt 2008
    338
    0
    0
    Hoofddorp
    Iets kan er verandert worden in het lijstje, ben 5 weken zwanger ;)

14. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Jihoeee proficiat!

15. Angelicaatje

Angelicaatje Actief lid

6 mrt 2008
    338
    0
    0
    Hoofddorp
    Ik doe vaak dingen 2 x, ik heb er 1 gehaald bij de plus supermarkt...ik heb vamiddag 1 bij etos gehaald en ga het morgenochtend nog eens doen...gewoon voor mezelf. Natuurlijk ben ik nieuwsgierig, ben gelukkig wel geduldig hihi...

16. Angelicaatje

Angelicaatje Actief lid

6 mrt 2008
    338
    0
    0
    Hoofddorp
    Dank je wel...vind het allemaal nog wat onwerkelijk, vooral omdat het zo snel gegaan is, had het niet verwacht. Ik gun het iedereen van harte! :D

17. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

Gefeliciteerd!

18. Angelicaatje

Angelicaatje Actief lid

6 mrt 2008
    338
    0
    0
    Hoofddorp
    Dank je wel, hoop dat jij over 11 dagen ook een positieve test hebt!

19. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    niemand die mijn vraag kan beantwoorden?

20. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    @ dani86
    Als je het dit topic doorleest zie je dat er wel veel positieve reacties zijn gekomen op de Etos pillen, maar zekerheid geeft het natuurlijk niet.

Deel Deze Pagina