Ik was aan de etos zwanger worden capsules en was in de tweede (eigenlijk de eerste officiele) ronde zwanger. Het zegt natuurlijk niets, maar wilde die ervaring graag vertellen.
OK, dan ga ik dus nu officieel de Etos schrijven dat we korting willen wegens grootverbruik.... Nogmaals VAN HARTE Natas!
Zou het dan echt wonderspul zijn? hahaha. Natas nogmaals van harte! Ik slik ze nu een dikke maand. Mijn cyclus kwam keurig op gang na de curretage, wie weet door de pillen, haha. Nu maar hopen dat er hier ook een posi test komt over een dikke 2 week, kan wel wat positief nieuws gebruiken nl. Maar goed wie niet he!
Ik ben pas begonnen met de pillen,en ben van plan om ze net zo lang te slikken tot ik positief test,haha!Jullie horen het wel ik hoop echt dat ze werken,ben inmiddels al 1 jaar bezig nu
ik heb geen last van mijn darmen hoor! Nu de 2e echte ronde met die pillen, afgelopen cyclus ergens halverwege begonnen!
Ben er sinds gisteren ook mee begonnen, ben benieuwd! Zal m'n darmen wel goed in de gaten houden.....die zijn al best gevoelig! hahaha
ik ben nu sinds zaterdag ook met die pillen begonnen, ze zijn wel groot maar zijn toch makkelijk weg te krijgen. Nou maar hopen dat ze gaan werken
wie weet ik gebruikte ze vanaf november en we zijn in februari voor t echhie gegaan enneh..t was raak in juli . Maar k geloof niet dat het door de pillen komt hoor. Maaar dat maakt niet uit hopelijk zijn jullie allemaal snel zwanger!
Ah Danjo; jij gebruikt ze niet meer? Op zich zitten er toch ook andere aanvullingen in? Vindt je 't niet meer prettig/fijn om ze nog te slikken? Ben zelf net pas begonnen met slikken, moet dus ook maar afwachten... Al lang bezig maar baat het niet dan schaadt het niet, toch?