hi dani, dat weet ik niet, maar het lijkt erop dat je met de etos pillen snel zwanger word! maar misschien waren ze het ook wel als ze die pillen niet hadden genomen. maar daar kom je niet achter. het is wel zo dat de cyclussen regelmatiger en korter worden bij veel meiden. daar doe ik het eigenlijk voor. maar je moet ook gewoon een flink portie geluk hebben denk ik. Angelicaatje, gefeliciflapsteerd! super joh!
hartelijk bedankt voor de reacties! maar mijn prob is dat ik overgewicht hbe en al 23 rondes bezig ben en dus wil weten of het misschien sneller of wat dan ook gaat! maar ben nog steeds beizg met favallen en ben al 5,7 kilo kwijt nu! nog 15
Ik denk dat afvallen wel eens een positief effect kan hebben, de pillen hebben in ieder geval wel een goede invloed op gezonde cellen en weefsels en spelen een rol bij de vruchtbaarheid (staat op het doosje). Veel succes met afvallen!
Dank je wel , het blijft een vraag of de pillen ervoor zorgen dat je snel zwanger raakt...ik bekeek het zo, alles wat ik nodig had, nam ik in...dat kan dan geen kwaad...ik hoop dat iedereen gauw zwanger word ik gun het jullie ook!
phoe wat is het stil zeg Wie is er nou aleerst volgende aan de beurt met NOD ? Kunnen we dat volgen is misschien wel grappig Liefs Melanie
ik heb vandaag mijn eerste positieve ovu test na me mk. vind het weer zo spannend maar ook zo onwennig. we hadden nu ongeveer 16 weken geweest
Hoi mama 2801 Wat kl*te dat je een miskraam heb gehad ! (sorry voor grof taalgebruik) Ik heb het ook gehad.... Ik zou nu 35 weken zijn geweest... Nog bijna elke week denk ik er ook aan in welke week ik was geweest.. Had dan nu een heeele dikke buik gehad.... Rustig aan meid ! Liefs Melanie
Ik kan morgen testen.. Hoewel ik probeer er niet al te geobsedeerd mee bezig te zijn is het wel weer spannend natuurlijk. Ik heb alleen wel het gevoel dat het niet raak is maar ja, we zullen zien. Ik heb voor deze maand de langste cyclus aangehouden voor de berekening, maar m'n ei was wel vroeger dan gemiddeld. (nu 15 dagen geleden) Dus eigenlijk zou ik vandaag al wel ong kunnen worden. Vanmiddag maar eens een testje kopen en hopen dat ik hem morgen kan gebruiken! @Mama 2810, veel succes alvast! Hopelijk loopt het deze keer beter..
Goeiemorgen meiden, Ik heb even een stukje meegelezen en denk dat ik om 17.00 uur in één streep naar de Etos scheur! Baat het niet, dan schaadt het niet, toch?
goedemorgen allemaal ik kom me ook weer even melden ben zo benieuwd hoe me cyclus dit keer is... hopelijk krijg ik op vakantie een leuk cadeautje.. ik vergeet alleen wel eens 1 tablet op een dag althans nu 2 keer vergeten hopelijk kan het geen kwaad althans hopelijk werken ze nog wel goed dan... hoe is het hier verder? @mama las dat je een miskraam geha dhebt eht klote voor je! hopelijk heb je het beetje kunnen verwerken is niet niks @maar29 dat dacht ik nou ook proberen kan altijd baad het niet, dan schaad het niet @daphne ik ga duimen voor je dat je een vette positieve test hebt!
Hoi Daphne B , 14dagen na je ei kan je al testen! Bijna altijd word je 14 dagen na je ei ongi ... nu 15e dag .... hmmmzz verdacht ! Ik ben heeeeeeeeeeeeel nieuwgierig ! Liefs Melanie
Heeft er misschien nog iemand ineens last van gevoelige boobs? Ik heb dat nog nooit gehad, zou het door de pillen komen?
Hey dizzy Ik heb altijd elke maand last van gevoelige en zere boobs. Ik heb gelezen dat het door je hormonen kunt komen. Ook heb ik altijd een gevoelige onderbuik. Maar als je dat nog nooit heb gehad en nu wel is er misshcien wel iets aan de hand ? Liefs Melanie
Ha ladies! Ben deze ronde ook gestart met de beruchte Etos pillen... ben benieuwd! Dit wordt ronde 3 voor ons en dus de eerste ronde met Etos pillen.
Balen, ben midden in de nacht wakker geworden omdat ik ongesteld was geworden. Nou ja, dan gaan die testjes die ik gehaald had mee naar de volgende ronde.. In ieder geval is m'n cyclus lekker voorspelbaar!
Hey daphne B Shit shit shit shit ! Maar wel een positief puntje dat je cyclus voorspelbaar is ! Hoop dat het bij mij ook zo is ! Nieuwe ronde nieuwe kansen ! Liefs Melanie
joehoe, ook ik mag in het roze na de eerste ronde etos pillen, heb 2 testen gedaan en allwbei gaven ze zwanger aan de 1 een + en de andere 2 streepjes