Jaaahaaaa ! Gefeliciteeeeerd ! Helemaaal te gek ! Had je nog last van symptomen voor je nod ? Geniet er lekker van ! Voel je je al helemaal zwanger ? Liefs Melanie
Nou ik ben in ieder geval niet ontevreden over de etos pillen, ik heb net een super mooie ovutest in mijn handen! En dat betekend dat ik eindelijk weer een mooie cyclus heb van 28/29 dagen en daar ben ik heel blij mee aangezien mijn vorige 2 cyclussen ineens 37 en 44 dagen waren. Ik weet natuurlijk niet of het door die pillen komt maar dat maakt me ook niet uit. Me is happy
gefelicteerd..... ohh eerste ronde met etos pillen super gaaf! @snoopy kortere cyclus ook super zeg ik hoop dat ik het ook heb! of nog beter zwanger bent .word... pfff baal alleen vergeet ze soms in de avond wel eens tot 2 keer ote nu gebeurt zal dat heel erg zijn?
Hoi Natassie, Misschien een tip neem ze bij de maaltijd dan vergeet je ze niet zo snel. Ik teminste niet hihi
haha ja dat doe ik inderdaad ook altijd maar ben zo vergeetachtig en ben geen eens zwanger moet je nagaan als ik zwanger zou zijn haha maar ga nu echt mezelf er goed op foucseen vriedn lief helpt nu ook mee onthouden
Meiden, ik heb (waarschijnlijk) een domme vraag. Lees ik het nou goed op de verpakking, dat je 's ochtends 2 van die units moet nemen en 's avonds 1?
Oh echt? Ik probeerde het net al ff op te zoeken op de site van Etos, maar daar zijn deze torpedo's helemaal niet op te vinden. Lekker genant ook bij de Etos trouwens. Staat er levensgroot op het scherm dat je Etos zwanger worden hebt gekocht en ovulatietesten! Zo kon zelfs degene àchter in de rij het zien...
Hallo dames, Door alle positieve berichten hier in dit topic, ben ik een paar dagen geleden dan ook maar begonnen aan die etos kanonnen. (hihi rijmt ook nog) Ik had pas nog een nieuwe pot van VSM puur mama gekocht, maar toen begon ik hier te lezen en ben gezwicht, hopende op een wondertje! Ik ben erg nuchter hoor en snap dat het geen wonderpillen zijn, maar alle beetjes helpen nietwaar?! Waarschijnlijk gaan we deze ronde en de volgende even op safe met condoom ivm vakantie naar Aruba. Hopelijk doen de kanonnetjes hun werk en zijn we daarna snel zwanger. Volgens mij ben ik namelijk nog steeds aan het ontpillen. Heb namelijk een behoorlijk regelmatige cyclus en heel veel ontpillingsverschijnselen iedere maand vanaf mijn eisprong. Grtjs, Aleida
Hallo dames, Ik heb nog een volle strip van etos zwanger worden hier liggen. Zelf gebruik ik ze niet meer is er iemand wie ik er blij mee kan maken? Liefs