Etos Zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door LastminuteMama, 27 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hee MiaMel, Nou ik ben ze gaan gebruiken toen ik door middel van medicijnen ongesteld ben geworden, beetje lang verhaal maar daarna werd ik dus weer niet ongesteld en ik dacht komt door die pillen maar later is gebleken dat ik PCOS heb en had dus helemaal niks met die pillen te maken. Alleen nu dat ik dus weer uit mezelf ongesteld word durf ik ze niet meer te gebruiken omdat ik bang ben dat mijn cyclus er helemaal van door de war gaat :rolleyes: Het is een beetje dubbel aan de ene kant weet ik dat het door de PCOS kwam maar aan de andere kant durf ik het toch niet :( haha vreemde vogel he

2. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Hey lovely ,
    Ik snap je ongerustheid wel .... :)
    Wat KL*te dat PCOS heb !

Ik wil je laatste strip wel hebben ....

Liefs Melanie

3. Niet meer actief

Ja ik heb het nu wel "geaccepteerd" heb geen andere keus eigenlijk alles komt met de tijd toch!

Okee kun je ff je adres enzo in een prive berichtje sturen dan stuur ik ze na je op!

4. Talulah

Talulah Bekend lid

15 okt 2007
    680
    0
    0
    Ben ze ook maar gaan halen. Ben op dag 9 begonnen van ronde 13, had gehoopt dat ik een langere LF zou hebben. Ik zit nu op dag 6 DPO en had net een streep bloed met slijm op mijn toiletpapier *zucht*8 dat word dus ronde 14 in.

5. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Hey Talulah
    Wat heb je een korte cyclus zeg !
    Ik hoop dat de etos pillen je een wat stabielere en langere cyclus kunnen bezorgen (en natuuuuurlijk een zwangerschap!)

Liefs Melanie

6. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

hallo meiden, hoe ist ?
    met mij wel ok, heb een beetje ruzie gehad met mn vriend.
    hij vindt dat ik er teveel mee bezig ben. hij zei: we hadden afgesproken dat het leuk moest blijven en dat we zouden vrijen als we er zin in hadden en niet van, het moet om de dag maar ik kan er niks aan doen. ik wil spontaan vrijen, maar toch zit ik met zwanger worden in mn achterhoofd, dat ik voor de pil lange cyclussen had (zie mijn banner) zegt misschien niet dat dat nu nog steeds is, zeker met de etos pillen.
    dus dan heeft het nu al zin om sowieso om de dag te klussen.
    o echt verschrikkelijk dat ik daar zo over na denk.
    ik kan het niet loslaten.
    gisteren wou ik eigenlijk klussen (toch stiekum omdat ik zwanger wil worden en niet omdat ik zo'n zin had) maar mijn vriend niet.
    en het was al 2 dagen geleden..
    kijk, als wij het alleen doen wanneer we allebei zin hebben, dan is dat 1 soms 2 keer per week, en dan vaak alleen in het weekend, nou dan kan het wel eens heel lang duren.
    mijn ongesteldheid was trouwens allang over, en vandaag had ik ineens bruinverlies. geen idee wat dat nou weer is.
    sorry hoor maar dit moest ik even kwijt... :(

7. Talulah

Talulah Bekend lid

15 okt 2007
    680
    0
    0
    Miamel: ja schei maar uit, voel me doodongelukkig met die korte cyclus. In augustus ga ik weer op bezoek bij de gyn.

Madelon: volgens mij kun je ook wel eens bruinverlies hebben bij een eisprong, weet je zeker dat jou eisprong nog zo lang gaat duren?

8. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

Hoi Madelon, heel herkenbaar (helaas).

In de periode rond mijn ei "moet" er geklust worden en daar wordt mijn vriendje ook niet altijd vrolijk van (tenminste het moeten klussen) Ik heb zoiets van dit is de enige kans deze maand en die moeten we benutten.

Ik kan het ook echt niet los laten (helaas).
    Liefs Inger

9. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    de pillen hebben tot nu toe nog niet goed werk gedaan althans in het verkorten van me cyclus heb nog een HELE negatieve ovutest dus die zie ik ook niet zo 1 2 3 donkerder/positief worden.. maar blijf hoop houden..

hier is hett ook vaak het moeten klussen :oops: hebben er buiten de klusperiode veel meer plezier in.. maar kan het inderdaad ook niet los laten.. zat gisteren nog te denken had gisteren zonder me miskraam al 21 weken zwanger geweest en dinsdag 22 weken en dus met een klein babytje in me buik op vakantie gegaan...

in ieder geval ladies ik hoop dat we allemaal zwaner raken want dat zal toch een mooi wonder zijn!

10. ster

ster Fanatiek lid

1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    Heb deze ronde voor het eerst de pillen gebruikt. Ze lijken goed te werken! Ik voelde echt sinds tijden weer heel duidelijk mijn eisprong en had een hele positieve ovulatie test, duss ik blijf ze nog even slikken.
    Het klussen is helaas niet op het goede moment gebeurd, dus dat is wel jammer (had de eisprong gisterochtend en in de avond konden we pas klussen, net te laat duss). Ben tot nu toe echt enthousiast over de pillen!

11. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Ik bedoelde het niet om te plagen ....
    Vind het het heel naar voor je en hoop dat de gyn je kan helpen !
    Heb je wel een ei met je cyclus ?

liefs

12. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

talulah: ik weet niet of het weer zo lang duurt.
    ik ben een tijdje van de pil af geweest, toen had ik een koperspiraal.
    die heb ik geloof ik een jaar gehad en die cyclussen waren gemiddeld 38 - 40 dagen.
    die spiraal heb ik laten verwijderen en daarna zo'n half jaar weer aan de pil geweest.
    dit is mijn eerste cyclus zonder pil en spiraal.
    wie weet, ik hoop dat ie eerder komt. daarom heb ik al helemaal zo iets van het "moet" om de dag pffff :rolleyes:

13. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Hey meiden,

Hoe gaat het hier?

Wilde even laten weten dat ik gehoord heb, dat als je cyclus wel op orde is. En je etos pillen gebruikt je wel eens te snel ongi kan worden. Spreek ook uit eigen ervaring. Ik had een vrij korte cyclus en werd bij het gebruik te vroeg ongi na mijn ei.

Weet natuurlijk niet of het echt zo is. Maar toevallig was het bij mij wel zo.

Bij een lange onregelmatige cyclus werken ze super :D

14. medina

medina Lid

25 okt 2007
    66
    0
    0
    hey mupkuh ik zag net in jou album dat jij ook kruidvat testen hebt gebruikt, ik wou ff vragen heb jij meteen zo getest of waren ze eerst lichter?Ik heb namelijk ook die testen gebruikt en mijn strepen zijn iets lichter dan de 2e foto in jou album, maar ik test al 2dagen t zelfde, en 3dagen terug was ie nog lichter..

Gefeliciteerd trouwens

15. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Meiden ! Wat is het weer rustig ! TE rustig !
    Er moeten snel weer wat etos zwangeren bij komen !

Wie moet er binnekort testen?

Ben bijna door m,n 1stepakje etos heen !
    Hoop dat er een wondertje heeft plaats gevonden!

Liefs Melanie

16. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Mijn NOD is morgen en als de :evil: :evil: er vrijdag nog niet zijn, dan test ik op vrijdag de 13e.

Ook ik ben bezig met de laatste strip Etos-pillen en hoop geen nieuw pakje nodig te hebben :)

Groetjes,
    Giegel

17. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Ik ben zaterdag ook begonnen met etos zwanger worden multi, maar wat zijn die pillen groot zeg. Ik kan ze nog wel doorslikken, maar het is echt met een flink glas water. Nou hopen dat het helpt.

18. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

ik test ook van het weekend... ik weet het echt niet. Vorige week was ik er nog van overtuigd dat ik zwanger was en nu heb ik weer zo iets van nee. Ik wordt gek van mezelf... Nog ff geduld pfpfppfpffff :)

19. mama2801

mama2801 Niet meer actief

ik test maandag .... vind het zo spannend weer na me mk...

20. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Medina, ik heb meteen zo getest. Maar had wel al andere testen die licht positief waren. Maar bij iemand anders die ik ook op dit forum zijn de testen ook nooit echt donkerder dan dat geworden. Dus misschien ligt het aan de test. Denk dat ik jou dan ook kan feliciteren meid!

Deel Deze Pagina