Heel veel sterkte mama 1980 ! Sucre , Wil je jezelf nog even in het lijstje aanpassen ? Dankjewel Liefs
ja hoor, heb ik bij de 1e zwangerschap ook gedaan en was toen meteen raak... en nu heb ik het weer gedaan
Hallo meiden ik sluit me ook maar aan bij deze forum. Ik ben Daniele en 24 jaar en ben sinds 3 juni begonnen met de etos pillen. Ik heb sinds ik de pillen slik een opgezwolle buik komt het misschien iemand bekend voor? @mama2801: ik wens je heel veel sterkte ....
hai daniele, dit is mijn eerste cyclus, ben ook gelijk met de etos pillen begonnen. maar een week geleden kreeg ik dat ook, een opgezwollen buik met een heel drukkend gevoel. dat heeft zo'n 4 dagen geduurd en nu heb ik er geen last meer van.. ik mmoest zelfs mn knoop los doen! heb ik nooit eerder gehad. dus ik denk ook dat het door die pillen komt. maar waarom geen idee..
meiden, ik denk eerder dat je nog aan het ontpillen bent als je net bent gestopt met de pil. Ik heb nog nooit gehoord dat je van de pillen een dikkere buik krijgt.
@ melisa Dat zou ook nog een rede kunnen zijn ja, ik ben namelijk in april gestopt met de pil. Wist niet dat een dikkere buik krijgen ook een symptoom was van ontpillen. Bedankt in ieder geval. @ madelon84 Waarschijnlijk zal het wel aan het ontpillen komen, vond het eigenlijk ook raar dat het door de etos pillen kwam.
@ emmawannabeamum als het goed is krijg je een kuur, maar ik weet niet of het bemoeilijkt voor een evt zwangerschap, sorry
Ik neem 's avonds laat altijd mijn 2e pil (komt door mijn werktijden) en als ik 's nachts op sta om te plassen of 's ochtends als ik mijn bed uit kom voel ik me gewoon misselijk Heeft nog iemand daar last van?
KLUSSERS Ronde 1 Etos pillen Pookie66, 4e cyclus Angelicaatje, 2e cyclus Mrs Mia, 2e cyclus Sweatest7, 1e cyclus Mama2801, 1e cyclus na vmk Mirella25, 8e cyclus Za4a, 13e cyclus Onzeker 1982, 2e cyclus Cinneltje, 6e cyclus Blondsteenbokje, 13e cyclus Dizzy, 3e cyclus Melanie1988, 12e cyclus Madelon84, 1e cyclus Natasssie, 2e cyclus na mk Miracles, 4e cyclus Gaby83, 3e cyclus Liesed, 3e cyclus Linavandenberg , 2e cyclus Marloes80, 3e cyclus Talulah, 14e cyclus Ronde 2 Etos pillen Sucre, 4e cyclus Maine, 2e cyclus Muurbloem, 2e cyclus Seat, 7e cyclus Mimi83, 2e cyclus Zomerjurk, 6e cyclus Leeuw 89, 7e cyclus NourElHouda, 7e cyclus Tessa8, 3e cyclus MiaMel, 6e cyclus na mk Giegel, 5e cyclus Natjes, 2e cyclus na persisterend follikel Chrissie80, 3e cyclus Ronde 3 Etos pillen Daphne B, 5e cyclus Melisa, 6e cyclus Wannabemommie, 18e cyclus Ronde 4 Etos pillen Be Happy, 4e cyclus Sanne1234, 4e cyclus Inger 1979, 7e cyclus na mk Ronde 5 Etos pillen Noena, 12e cyclus LadyZorra, 18e cyclus ZWANGEREN Ronde 1 Etos Niesje1980, 3 rondes Misspiggle, 1 ronde Pluys vanaf juni 2006 bezig Jeldou, 6 rondes Lauwie, 14 rondes Chantico, 2 rondes Snoozie 5 rondes Ryanne, 2 rondes Sarahfreely, 3 rondes Gerlinde1, 4 rondes na MK Pipikippie, 2 rondes Lievelief, 2 rondes Jimmy, 23 rondes Mariaatje, ? rondes Inspiratiebron, 24 rondes na mk Daydreamy, 4 rondes Wybje, 2 rondes London1122, 2 rondes Queenie, 8 rondes Sophie, 1 ronde Jules, 4 rondes Libra, 2 rondes *20-5-08* Dayenne, 5 rondes na pauze *24-5-08* Mama2801 ronde 1 na mk Ronde 2 Natas1, 3 rondes na MK Jetty, 3 rondes Suusje D, 2 rondes Spijkervrouwtje, 3 rondes Nony, 2 rondes Linda26, 3 rondes Jipper, 2 rondes Dieselientje, 2 rondes Manny82, 6 rondes Juffie1984, 4 rondes Patriesie, 2 rondes
Heb mezelf bij ronde 2 gezet. Dankzij de etos pillen zijn de duiveltjes gekomen. Nu maar hopen dat 3 maal scheepsrecht is
Heb mezelf bij ronde 2 gezet. Dankzij de etos pillen zijn de duiveltjes gekomen. Nu maar hopen dat 3 maal scheepsrecht is
Hallo meiden, Ik kan ip maandag testen, maar ik durf niet, ben zo bang dat het weer negatief is en me weer minimaal een week vreselijk voel! Heb voor het eerst dat ik niets voel, afgelopen maanden, voelde ik me of misselijk of had last van mijn borsten en nu...... Ja heb laatste 2 weken erg veel last van jeuk op mijn arm en in mijn gezicht, kleine rode bultjes. Dit heb ik nog nooit gehad. maar ja dan kan ik overal wel wat achter gaan zoeken toch? Ben ook erg moe, maar goed wie is dat niet na een drukke dag? Aan de ene kant wil ik gaan testen morgen, om van die onzekerheid af te zijn, maar aan de andere kant ben ik zo bang! Voelen jullie je ook zo tegen de tijd dat jullie kunnen testen? Sorry meiden, moest het ff kwijt! Hoop zo dat het raak is, zijn immers vanaf november bezig en iedereen om mij heen wordt maar zwanger! groetjes
Ik heb gewacht tot ik een paar dagen over tijd was en testte toen positief. Ik durfde het niet eerder, was bang dat mijn lichaam weer rare plannen met mij had. Succes de komende dagen en ik zal aan je denken en ik duim voor een prachtige test!
KLUSSERS Ronde 1 Etos pillen Pookie66, 4e cyclus Angelicaatje, 2e cyclus Mrs Mia, 2e cyclus Sweatest7, 1e cyclus Mama2801, 1e cyclus na vmk Mirella25, 8e cyclus Za4a, 13e cyclus Onzeker 1982, 2e cyclus Cinneltje, 6e cyclus Blondsteenbokje, 13e cyclus Dizzy, 3e cyclus Melanie1988, 12e cyclus Madelon84, 1e cyclus Natasssie, 2e cyclus na mk Miracles, 4e cyclus Gaby83, 3e cyclus Liesed, 3e cyclus Linavandenberg , 2e cyclus Marloes80, 3e cyclus Talulah, 14e cyclus Ronde 2 Etos pillen Maine, 2e cyclus Muurbloem, 2e cyclus Seat, 7e cyclus Mimi83, 2e cyclus Zomerjurk, 6e cyclus Leeuw 89, 7e cyclus NourElHouda, 7e cyclus Tessa8, 3e cyclus MiaMel, 6e cyclus na mk Giegel, 5e cyclus Natjes, 2e cyclus na persisterend follikel Chrissie80, 3e cyclus Ronde 3 Etos pillen Daphne B, 5e cyclus Melisa, 6e cyclus Wannabemommie, 18e cyclus Ronde 4 Etos pillen Be Happy, 4e cyclus Sanne1234, 4e cyclus Inger 1979, 7e cyclus na mk Ronde 5 Etos pillen Noena, 12e cyclus LadyZorra, 18e cyclus ZWANGEREN Ronde 1 Etos Niesje1980, 3 rondes Misspiggle, 1 ronde Pluys vanaf juni 2006 bezig Jeldou, 6 rondes Lauwie, 14 rondes Chantico, 2 rondes Snoozie 5 rondes Ryanne, 2 rondes Sarahfreely, 3 rondes Gerlinde1, 4 rondes na MK Pipikippie, 2 rondes Lievelief, 2 rondes Jimmy, 23 rondes Mariaatje, ? rondes Inspiratiebron, 24 rondes na mk Daydreamy, 4 rondes Wybje, 2 rondes London1122, 2 rondes Queenie, 8 rondes Sophie, 1 ronde Jules, 4 rondes Libra, 2 rondes *20-5-08* Dayenne, 5 rondes na pauze *24-5-08* Mama2801 ronde 1 na mk Ronde 2 Natas1, 3 rondes na MK Jetty, 3 rondes Suusje D, 2 rondes Spijkervrouwtje, 3 rondes Nony, 2 rondes Linda26, 3 rondes Jipper, 2 rondes Dieselientje, 2 rondes Manny82, 6 rondes Juffie1984, 4 rondes Patriesie, 2 rondes Sucre, 4 rondes *16-6-08*
Ja bijna wel, Mama2810 staat alleen nog in het roze en ik begreep dat dat niet meer zo is. @ Mama2810 nog veel sterkte trouwens! Hopelijk lukt het de volgende keer wel! Misschien dat je lichaam de pillen helemaal niet nodig heeft.. Hier gaat alles z'n gangetje, heb een beetje last van m'n ei (buikpijn, emotioneel) maar verder alles lekker M'n ei is alweer vroeger, ik loop ook aardig voor op m'n banner. In principe is dat mooi meegenomen want hopelijk weet ik dan ook sneller of het gelukt is! Wel grappig, de dagen dat ik ong ben geworden zijn 2-2, 5-3, 4-4, 5-5, 6-6, en zou volgende maand op 7-7 moeten vallen. Ik ben wel heel benieuwd of het nou gaat lukken, ik ga over een week aardig verbouwen thuis en hopelijk doet de stress daarvan niks.. Maar wel eindelijk een extra kamertje voor iets leuks en kleins er bij straks! 8) @ Seat, dat gevoel is heel herkenbaar hoor! Hier is het precies hetzelfde iedere maand.. Ben je ook al het forum aan het napluizen om alle symptomen te checken? Het zal er wel bij horen helaas. Hopelijk heb je maandag een goede test!