Hoi allemaal, Ik ben nieuw hier, weet dus nog niet zo goed hoe alles werkt Ben op 19 april begonnen met de Etos pillen, begin januari de laatste pil genomen (die andere pil dus). Mijn cyclus begon met 29 dagen, toen 28 dagen en nu 27 dagen . Mijn eerste vraag is dan ook: moet ik voor de calculator uitgaan van een cyclus van 27 dagen of ...? Deze week beginnen we met klussen, 1e ronde dus! En natuurlijk ga ik er heel naiëf vanuit dat we meteen zwanger zullen zijn haha ! Wil iemand me op de lijst plaatsen of uitleggen hoe ik het moet doen? Thanx!
En heel veel succes Mikki. Ik zal morgen wel even de lijst aanpassen, ga nu op de bank liggen. Fijne avond!
goeiemorgen dames, Nou ik weet het niet maar mijn temp is omhoog gegaan, dat zou betekenen dat ik op dag 9 een eisprong gehad heb ipv op dag 14. Ik slik die pillen eigenlijk om te kijken of ik mijn LF wat langer kan maken, maar als die straks hetzelfde blijft dan heb ik een cyclus van 16/17 dagen. Dus ik weet nog niet of ik die pillen door blijf slikken.
@ talulah: wat vroeg zeg, op dag 9. dus je bent een paar dagen van je ongi af en dan heb je je ei al? moet je nagaan, ik moet dan nog weken wachten.. het is allebei niet fijn! moet gewoon 28 dagen zij :x @ mikki80: ik zou ook van het langste uitgaan. mijn langste cyclus voor de pil was 40 dagen, kortste 35. ik ga dus op de 41ste dag testen, als ik dan nog niet ongi ben geworden ik hoop ook dat ik meteen zwanger ben, nou iedereen denk ik! ik geef mezelf in ieder geval een goede kans. ik heb de pil maar een half jaar geslikt dus ik denk niet dat ik lang hoef te ontpillen. ook meteen met etos pillen begonnen en we hebben vanaf mijn einde ongi tot gister om de dag geklust! 1 keer zaten er 2 dagen tussen. @ daniele: ja je kunt ze tot 3 mnd zwangerschap innemen. ik ga straks een tweede doosje kopen. @ emmawannabemum: dat is mooi! hoe duur zijn ze nu? @ seat: wat kl*te zeg, dat de duvels zijn gekomen.. maar sucre zegt het al, de dag komt echt, blijf hoop houden en blijf lekker veel klussen klopt het dat je de pillen niet gelijktijdig met melk moet nemen? hoorde dat daardoor de vitamines niet goed opgenomen kunnen worden.. weten jullie dit?
Madelon: ik vind het inderdaad ook heel snel. Aan het einde van mijn ongi had ik spotting en tegelijkertijd vruchtbaar slijm. Ik dacht dat het aan mij lag maar ik vertrouwde het niet helemaal dus we hebben meteen maar 2 dagen achter elkaar geklust. Maar als ik nu naar mijn temp. kijk dan denk ik: oh oh Ik weet niet of je het met melk in mag nemen, ik hoop het wel want ik neem het tijdens mijn yoghurt in.
He meiden ik heb geen flauw idee? Ik neem ze gewoon met water of thee heel soms! Ze zijn nu 5,76 volgens mij? Heb net de huisarts gebeld over die schimmel maar moest de gyn bellen. Ik daarheen bellen krijg ik ook nog de wind van voren omdat ik hun direct had moeten bellen omdat ik nu bij hun onder behandeling sta? Raar hoor normaal is daar de ha toch gewoon voor. Ik kreeg alleen een briefje van hun thuis met een receptje..... naja voel me een beetje dom. Emma Groetjes mij
vond het wel raar dat kan je toch ook op een normale manier zeggen jeetje... er word zoveel met je heen en weer gesjoemeld en dan ook nog zulke rare mensen die zo vreemd doen. word er helemaal naar van. het zal we;l de bekende druppel zijn.
KLUSSERS Ronde 1 Etos pillen Pookie66, 4e cyclus Angelicaatje, 2e cyclus Mrs Mia, 2e cyclus Sweatest7, 1e cyclus Mama2801, 1e cyclus na vmk Mirella25, 8e cyclus Za4a, 13e cyclus Onzeker 1982, 2e cyclus Cinneltje, 6e cyclus Blondsteenbokje, 13e cyclus Melanie1988, 12e cyclus Madelon84, 1e cyclus Natasssie, 2e cyclus na mk Miracles, 4e cyclus Gaby83, 3e cyclus Liesed, 3e cyclus Linavandenberg , 2e cyclus Talulah, 14e cyclus Emmawannabeamum,25e cyclus Ronde 2 Etos pillen Maine, 2e cyclus Muurbloem, 2e cyclus Seat, 7e cyclus Mimi83, 2e cyclus Zomerjurk, 6e cyclus Leeuw 89, 7e cyclus NourElHouda, 7e cyclus Tessa8, 3e cyclus MiaMel, 6e cyclus na mk Giegel, 5e cyclus Natjes, 2e cyclus na persisterend follikel Chrissie80, 3e cyclus Dizzy, 4e cyclus Marloes80, 4e cyclus Ronde 3 Etos pillen Daphne B, 5e cyclus Wannabemommie, 18e cyclus Ronde 4 Etos pillen Sanne1234, 4e cyclus Inger 1979, 7e cyclus na mk Ronde 5 Etos pillen Noena, 12e cyclus LadyZorra, 18e cyclus ZWANGEREN Ronde 1 Etos Niesje1980, 3 rondes Misspiggle, 1 ronde Pluys vanaf juni 2006 bezig Jeldou, 6 rondes Lauwie, 14 rondes Chantico, 2 rondes Snoozie 5 rondes Ryanne, 2 rondes Sarahfreely, 3 rondes Gerlinde1, 4 rondes na MK Pipikippie, 2 rondes Lievelief, 2 rondes Jimmy, 23 rondes Mariaatje, ? rondes Inspiratiebron, 24 rondes na mk Daydreamy, 4 rondes Wybje, 2 rondes London1122, 2 rondes Queenie, 8 rondes Sophie, 1 ronde Jules, 4 rondes Libra, 2 rondes *20-5-08* Dayenne, 5 rondes na pauze *24-5-08* Mama2801 ronde 1 na mk Ronde 2 Natas1, 3 rondes na MK Jetty, 3 rondes Suusje D, 2 rondes Spijkervrouwtje, 3 rondes Nony, 2 rondes Linda26, 3 rondes Jipper, 2 rondes Dieselientje, 2 rondes Manny82, 6 rondes Juffie1984, 4 rondes Patriesie, 2 rondes Sucre, 4 rondes *16-6-08* Ronde 3: Melisa, 6 rondes. zo mezelf bij ronde 2 gezet
Hey meiden, Ik heb een vraagje voor diegene die nog in de eeste ronde zitten. Hoe lang is jullie cyclus nu? Ik heb namelijk het gevoel dat de pillen nog niet willen werken bij me
Ze zijn nu in de aanbieding voor 5,62 per pakje (normaal 7,49). Scheelt nog weer een beetje extra Heb nog maar even twee pakjes meegenomen.
Ik ben ook maar gelijk even langs de etos gelopen en 2 pakken meegenomen. Ook weer voorraad ( hopen dat het niet nodig is). Het gaat voor mij ook allemaal te langzaam de weken lijken nu veel langer te duren dan normaal. En bij elke symptoom denk ik 'zou het nu echt zo zijn' en dan komen die duivels weer. Even mijn hart luchten hoor. Groetjes
Nou ik had dus gisteren gelijk. Vandaag weer mijn temperatuur gemeten en fertility friend geeft mijn ei op dag 9 aan. Ben zo blij dat ik op dag 8/9 en 11 geklust heb, ik had al een vaag vermoeden. Mocht mijn LF nu even kort zijn als anders dan ga ik nog maar 1 pil per dag slikken want een cyclus van 16/17 dagen zie ik niet zitten Maar ach....het zou leuk zijn als ik nu een cyclus van 9 maanden zou hebben hihi
Ik gebruik ze nu ookvoor het eerst en heb nu het gevoel dat mijn slijmvlies al wat doorzichtiger word. (kan ook met mijn schimmelinf te maken hebben natuurlijk) ik weet het allemaal niet meer! Het duurt me veelste lang allemaal, iedereen om me heen is en word maar zwanger en ik lijk wel de enige die overblijft...... Na 2,5 jaar word het toch wel eindelijk eens tijd niet! Nou meiden succes allemaal liefs emma
hoe kan dat nou zo een vroeg ei? Misschien wordt je lf nu wel langer... ik hoop het voor je. Ik ga overigens vrijdag naar ha heb nu al de zenuwen.