Hahaha Danjo! Ehm.......slik ze pas sinds zaterdag, maarre......herken dat wel! Heb een spastische darm en kan dus vaak echt niet goed naar 't toilet. Maar nu........! Was d'r al bij om, maar als dat zo door blijft zetten als jij aangeeft. Ehm......dan weet ik niet of ik ze ook blijf slikken. Ik kijk 't eerst nog wel ff aan.
hoi Milla.. ik zag toevallig staan iets over pendel ofsow.. dat je in de maand december zwanger zult zijn, van een meisje? en ik vroeg me af.. wat dat inhoud? had nog niie van gehoord? liiefs
Ik ga ze straks ook kopen baat het niet schaadt het niet! Ik stop ook met de rest van mijn "pillen", ben benieuwd miscchien moet er mar een poll komen..... LIEFS nony
ben gisteren dus ook met de etospillen begonnen. ben benieuwd of ik hier over 4 weekjes goed nieuws kan brengen
nou ik heb wel slechte ervaring met die pillen. ik heb erg veel moeite om ze goed door te slikken. Nu had ik dat vorige week savonds weer en toen ik naar bed ging kwam die pil omhoog. ik kotste hem (sorry hoor voor het vieze verhaal) uit en al die stoffen kwamen uit mijn mond. Het was zo extreem vies en heel mijn keel brandde. ik moest daarna nog heel lang kotshalzen en de hele nacht ziek gevoeld. Ik ben dus maar weer op de traditionele pillen overgestapt. Ik hoop dat het bij jullie niet gebeurt! groetjes, charlie
dit had ik dus vanochtend ook maar nie bij nagedacht dat het door die pil zou kunnen komen. heb niet echt gekots en was er niet ziek van maar er kwam dus wel iets naar boven en me keel brandde ook heel erg. kijk het even aan als ik dit vaker krijg kap ik er dus ook mee want vond het echt vies.
Nou ik heb normaaal altijd vitamine pillen, en die zijn bijna 2 x zo groot, dus voor mij geen probleem.Gister begonnen hoop op snel resultaat...... LIEFS nony PS bij nieuws laat ik het weten maar nod is pas 2 januari, 35 dagen cyclus, maar nu misschien sneller met pillen....
ik neem die pil vlak voor het eten misschien helpt het jullie , ik heb er geen last van dat ie omhoog komt veel succes ermee
Ik heb hier nog 3 stripjes liggen Mischien dat iemand zegt wil eerst een strip proberen voor ik er zeker weten aan begin
@ Danjo; als je niet een dame kan vinden die het eerst wil 'proberen', dan biedt ik me graag aan om ze over te nemen....... Of kom ik nu erg 'hebberig' over.......? O
@ shedevil spannend zeg zou wel te gek zijn voor je (hopen dat het wonderpillen zijn ) groetjes debby
Ik slik ze nu ook , sinds 3 dagen. Ben benieuwd. Heb net een miskraam gehad bij 6 wk. En ben nog niet helemaal hersteld, vloei nog bruin. Maar ik ben toch maar begonnen met de pillen. Succes allemaal