Tja Dizzy ik weet het ook niet Ik hoop echt zo erg dat mijn LF wel langer word! Spannend dat je naar de HA gaat, hopelijk verwijst hij je meteen door! Emma: LF betekend Luteale Fase, dus de periode na je eisprong! Die is normaal gesproken 12 tot 18 dagen en bij mij is hij 7/8 dagen.
nou dat is mooi dat hij negatief is dan kun je alvast van te voren gaan klussen Wanneer ga je nu weer een ovutest doen?
Ja eens zien of de pillen helpen. Volgen de gyn heb ik geen goede eisprong, en schijnmenstr. ik had trouwens geen bericht terug gehad van mijn gyno dat mijn man miss ook behandeld moest worden tegen een evt schimmel. Dus zal wel goed zijn. Maar blijf het raar vinden. emma
Hoi meiden, Hebben jullie het idee dat deze pillen echt werken? Ik zie wel een hoop zwangeren in het lijstje staan, maar vraag me af wat deze pillen dan doen. Kan iemand mij dat vertellen? Wat ik zo hoor klinkt het als een prenataal supplement, wat is de meerwaarde van deze pillen volgens jullie? Groetjes, Elke
handig als je zwanger wordt van die pillen...kan ik mijn man wel de deur uitdoen Ik slik Puur mama van VSM. En ik denk niet dat het uitmaakt wat voor pillen je slikt...
Elke, bij mij maakten de pillen mijn cyclus kort en regelmatig. De laatste cyclus waarin ik zwanger werd zou anders weer 27 dagen zijn.
Ja tuurlijk, hahahaha! Ik vond m ook erg leuk moet ik zeggen, onze vriendjes/mannen zouden raar staan kijken he!
ach ja niet alle mensen zijn voorzien van dezelfde humor....en gelukkig maar Ja die van mij zou wel balen....niet meer zo vaak klussen
Het duurde nogal lang voordat ik ongesteld werd na het stopppen met de pil. Omdat ik hier had gelezen dat bij sommige mensen de etos pillen hielpen om de cyclus goed te krijgen heb ik ze ook gekocht. Ik heb dinsdagavond de eerste genomen en ben vanochtend ongesteld geworden. Misschien toeval? Geen idee, maar ben d'r in ieder geval blij mee Maar nou heb ik een vraagje, eigenlijk willen we pas in januari echt gaan proberen een kindje te krijgen dus eigenlijk zou ik die pillen nu nog niet hoeven nemen, maar zou het kwaad kunnen om ze nog een tijdje te nemen om te kijken of m'n cyclus zo regelmatig wordt?
Mag ik mij hier melden? Ik ga morgen ook een doosje halen, ben benieuwd. Vandaag ongesteld geworden dus dinsdag of woensdag starten we de eerste ronde met etospillen, en eigenlijk sowieso de eerste ronde