Hallo dames, Kan iemand mij iets meer vertellen over die zwanger worden pillen van de Etos? Wanneer moet je er mee beginnen? Ik slik nu Gravitamon. Zit nu op dag 15 van mijn cyclus. Had de vorige twee cyclussen precies 46 dagen en mijn eisprong op de juiste dag. Wil alleen dat mijn cyclus wat korter wordt. Als ik nu zou beginnen met die pillen is de kans dan niet groot dat ik mijn cyclus juist in de war gooi nu? Hoe kom ik er dan achter wanneer mijn ei komt. Nu eet ik het precies en voel ik het ook... Sorry... ben een beetje onzeker wat betreft mijn cyclus. Bang dat ik het overzicht kwijtraak... Liefs, Manon.
Geen anticonceptie gebruikt na geboorte dochter vorig jaar juni en sinds januari 08 serieus bezig en sinds vorige maand dus voor het eerst de etos pillen voor de grap gebruikt!
Heb afgelopen cyclus ook voor de 1e ronde de etospillen gebruikt en nu 2 dagen overtijd... we gaan morgen testen!
Hallo, Wat een positieve verhalen over die etos pillen. We zijn in december begonnen (ook met de etospillen) en het was in de eertse ronde raak. Helaas Mk. Nu ben ik weer begonnen met de etos pillen dus ben benieuwd. Vorige maand maar enkele weken maar vanaf deze ronde weer voor het 'echie' Succes allemaal!
3e ronde 1e ronde etos zwanger worden pillen. Ik dacht dat ik de juiste had, maar dat was alleen foliumzuur hihi. Dus gisteren de juiste gehaald
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, heb vanochtend positief getest! Dus hier weer een successtory voor de Etospillen! Ik hoop voor degenen die er mee bezig zijn dat het voor jullie ook snel positief uitpakt!
heey allemaal ben weer terug van de vakantie... heb gisteren positief getets en dat de eerste ronde met die wonder etos pillen... heb vandaag alleen bloedverlies gekregen had het al alleen nu veel meer en helder rood.. dus moet nu afwachten hoe het verder gaat, maar ben bang voor het ergste... in ieder geval alle zwangere hier weer gefeliciteerd! ik ben in ieder geval wel tevreden over de pillen of het daardoor komt of toeval is weet ik niet maar ik raad ze iedereen aan... me cyclus is er alleen niet korter door geworden maar maakt niet uit..
Luanti, gefeliciteerd! Ik moet van de 1e naar de 2e ronde etos pillen, 5e cyclus! Wil iemand dit voor me aanpassen?
Gefelciciteerd Luanti ! Helemaal te gek ! Natassie .. Wat onzettend klote zeg ! Heb je al een echo gehad ? Dokter gebelt ? Ik duim voor je dat alles nog goed zit daar ! Liefs Melanie
heb de dokter gebeld... en moet even afwachten tot morgen of het erger word of niet.. het bloeden is wel iets meer geworden maar nog niet zoveel als een normale menstruatie ook geens tolsels verder gewon nog steeds onwijs veel slijm met helder rood bloed erin zal maar zeggen.. morgen weer bellen dan kijken we verder doe zelf morrgenochtend nog een zwangerschapstest kijken wat die doet en dan afwachten maar...
Maar natassie een zwangerschaptest kan na een miskraam nog 9 weken positief blijven..... Het HCG neemt wel af maar niet zo snel ... Ik ga voor je duimen ! Maar zou toch voor een meer betrouwbare oplossing gaan.... Een echo eisen ! Je ziet dan natuurlijk niet echt veel maar wel of er iets zit of niet ! Maar denk dat je wel even moet afwachten tot dat het stopt met bloeden.... Heeeel veeel sterkte meis ! Liefs Melanie