mia mel gefeliciteerd meis! wat een * schoonzus zeg.. ik heb eergister getest maar negatief. ben nog steedsn iet ongi. wat te doen.. wachten maar denk ik pffffff
Hoi meiden, Ik ben de laatste week een kilo afgevallen. Zou dat me die pillen te maken kunnen hebben? Moet zeggen dat ik wel aan de poeperitus ben, veel vaker moet plassen en een beetje misselijk gevoel heb en dus ook wat minder eetlust heb. En mijn zin in chocolade is ook totaal weg! zou dat allemaal kunnen, of zit dit gewoon tussen mijn oren?
Ok gelukkig maar, dacht al dat ik me dingen aan het inbeelden was. Wel raar dat het zoveel me je lijf doet. Eigenlijk zijn het dus uitstekende afslankpillen! Daar moeten ze reclame mee maken. Verdiend veel beter!
Ik slik ze ook (de etos pillen) ... 's ochtend op mijn werk heb ik een half pakje liggen, haal ik het stiekem uit mijn kastje gheheh zodat niemand zich er mee bemoeit en 's avond bij het eten zo vergeet ik em niet Ik heb nog nergens last van.. zere borsten enzo had ik juist voor dat ik die pillen slikte. Jah nu je het zegt Poeperitus is wel erger dan anders.. Maar jah zit ook groene thee in toch dus reinigt je lichaam
Verdorie, het is nu al 4 weken en 4 dagen geleden dat ik geen Implanon meer heb, en sindsdien slik ik ook al Etos pillen, maar nog steeds niet ongesteld. En zwanger ben ik ook niet, bah! ik wil ongesteld worden!
Nou ik had dit ook allemaal vorige week hoor, en ik moet nog met de pillen starten, dus het kan ook even een virusje zijn natuurlijk.....
Ik ben altijd super-regelmatig en slik nu de 2e ronde Etos-knoepers, maar ben nog steeds keurig 26 dagen. Ik denk dat het ook met een regelmatige cyclus nuttig is, met name voor de vitamines. Een goede doorbloeding en 'ei-rijping' is natuurlijk ook belangrijk! Vol goede moed de volgende rond in! Iedereen succes!
Daarvoor was ik jarenlang aan dezelfde pil, ik ben dus eigenlijk alleen vanaf mn 12e tot mn 16e ''natuurlijk'' ongesteld geweest, dus echt geeeen idee. Met de Implanon, die ik 2 jaar gehad heb, werd ik geheel niet meer ongesteld. Pfff.. dit irritante wachten is echt stom! Ik hoop maar gauw dat het binnen een paar weken gebeurd, anders kan ik straks ook nog naar de arts terug bah!
Zo, emmawannabeamum, jij bent ook al even bezig zeg! Hou vol hoor! Zit je al wel in de medische molen?
Hey Hey Ik ben sinds vorige week donderdag ook met die pillen bezig zwanger worden Van etos. Dus als ik het goed lees word je er sneller zwanger van? Nou ik ga ze netjes elke dag slikken,
Er zitten idd stoffen/vitamines in die van invloed zijn op je vruchtbaarheid, maar een pil kan je toch niet zwanger maken? Of ben ik nu zo naief?
nee hoor je bent niet naief! er zit een stofje in dat zorgt dat je cyclus goed verloopt maar wat dat precies inhoudt.. geen idee.
Bij deze mijn nieuwe banner Wij zitten idd in de mm maar moet eerst afvallen, pfff. Duurt alleen zo lang!