@ poeki wat balen van de miskraam,maar hopen dat de pillen bij ons ook hun werk goed doen (baat het niet ,schaadt het niet toch ) jij ook heel veel succes groetjes debby
kan je al ter voorbereiding aan de etos pillen als je op dit moment nog aan de pil bent? of kan je dan beter eerst even alleen foliumzuur slikken totdat ik gestopt ben? Ik wil volgend jaar er voor gaan maar zit nog een beetje te twijfelen welke maand.
succes dames ik heb ze ook 1,5 maand geslikt met succes en weet hoe groot en vies ze zijn. ik boerde de pillen telkens op nou ja niet de pillen maar die lucht die er af kwam blerrrk.
Het advies wat vaak gegeven wordt is om met foliumzuur te beginnen(of met andere pillen) zodra je zwanger wilt worden. Dus eigenlijk zodra je stopt met de pil. Maar eerder kan ook wel...maareh als je stopt met de pil is het vroeg genoeg hoor als je dan regelmatig slikt. En in die van Etos zit alles, dus ook foliumzuur. Ik zou het dan bij een soort houden en niet eerst het een en dan het ander nemen...maar goed das mijn mening
Nou, die etospillen hebben mij deze maand niet echt geholpen, zelfs geen kortere cyclus. Gelukkig ook geen bijwerking, voor zover ik heb gemerkt. Wie weet volgende maand wel succes!
Ik denk niet dat ze dan al effect hebben: de Etos pillen bevatten Vitex en dat stimuleert de eisprong en die heb je met pil dus niet. Ik zou gewoon met de pil stoppen, Etos gaan slikken en dan maar tijdelijk wat anders gebruiken als je nog niet zwanger wilt worden. De periode ertussen in kan je mooi gebruiken om te ontpillen.
@ beata... van harte dat geeft weer hoop. dit is mijn eerste maand met de pillen. en over 3 dagen weten we meer. ik hou het nu al bijna niet meer van de spanning. liefs
nou meiden, mijn temp kelderde vandaag wéér met 0,2 graden, maar nog geen ongi te bekennen zal morgen of wellicht overmorgen komen BAH Mss nog 2 weken etos zwanger worden en de volgende ronde wel succes.. de rest ook succes ermee
Ik zie nog steeds berichten van dames die zwanger raken met de beroemde Etos pillen. Ik vraag mij eigenlijk nu af hoelang jullie die pillen hebben geslikt voordat het raak was. Ik heb ze zo'n 7 weken geslikt en denk dat je ze ook een tijdje moet slikken voordat ze effect hebben. Inmiddels opnieuw begonnen en hoop dat ze opnieuw hun werk doen
Hoi, Ben begonnen met de pillen in november 2006 toen stopte ik met de pil. In februari 2007 voor het echhie aan t klussen geweest en in juli 2007 zwanger. Heb ze dus wel lang geslikt maar dus binnen 6 rondes na t echte klussen zwanger. Maareh geen idee of dat te danken is aan etos pillen hoor...k geloof niet in "wonderpillen". Groet, Mili
Hallo meiden, Ik ben alles aan het proberen wat maar enigzins naar succes ruikt. Zowel ik als mijn man hebben vruchtbaarheidsproblemen en in de plaatselijke UMC hebben ze al aangegeven ons niet verder te kunnen helpen. Maar ik heb wel eisprongen, dus we geven niet op! Ik ben nu sinds een week aan de etos-pillen en ik ben erg benieuwd. Mijn mannetje gaat aan de proxeed ... hopelijk een goede keuze.
@ mamawannebe jeetje wat een rot nieuws zeg je hebt gelijk als je zegt ik heb een eisprong dus je weet het nooit(niet geschoten is altijd mis ) wie weet wat die pillen doen,we hopen er het beste van veel succes groetjes debby
ik heb ze 4 weken geslikt en in die ronde meteen zwanger geraakt! Enne, dat na 6 rondes! Ik zit nu aan de "Zwanger zijn " pillen van de ETOS
@jeldou nog gefeliciteerd met je zwangerschap ik slik ze nu drie weken dus even afwachten(hoop dat ik me doosje met pillen niet leeg krijg en ook zwanger zijn pillen kan halen groetjes debby
@jeldou: gefeliciteerd met je zwangerschap! @Beata: ook onwijs gefeliciteerd! ben ff nieuwsgierig, nam je de tarwekiemolie zelf of slikte je mannetje die?