Hoi dames, Ik heb nog bijna volle potten teunisbloemoliecapsules en tarwekiemoliecapsules liggen. Heeft iemand interesse? Ik zou ze bijvoorbeeld willen ruilen voor een aangebroken verpakking Etos Zwanger Worden (misschien interessant voor iemand die ermee stopt?) Ik heb dit bericht ook al ergens anders geplaatst maar geen reactie gehad, en vind het zo zonde om die capsules door de gootsteen te spoelen.. maar ik vind ze niet prettig in het gebruik, krijg er een slechte huid van.
Ik heb ook nog wel 1 ongebroken strip liggen, ook zonde om de prullenbak in te gooien! Ookal is het maar 1 strip, iemand intresse?
Groen? Ik heb geen flauw idee, maar als je je verder goed voelt, zou ik me niet echt druk maken ... tenzij het vaker voorkomt. Ik kan me niet voorstellen dat een bedrijf in Nederland pillen op de markt mag brengen die niet goed zijn, dus wat dat betreft heb ik vertrouwen in het feit dat wat er op de verpakking staat en in de pillen zit klopt. En zoveel mensen, zoveel ervaringen ... dus wat bij de een werkt, hoeft niet bij de ander te werken. Zo nuchter kan ik alleen niet denken nu ik al zo lang probeer zwanger te worden en eigenlijk wil ik gewoon die gouden formule .. zoiets als: neem die pillen, klus elke dag in dat standje en succes gegarandeerd ofzo ... Anyway, nog ruim anderhalve week wachten ... ik blijf het denk ik nog wel even proberen. Je lichaam moet toch wennen als je ineens wat anders inneemt, dat is niet in een paar strippen geregeld, maar misschien dat ik daar over een week heel anders over denk ... kortom: geduld (en dat heb ik nieeeeet!) Sterkte allemaal .....
Hoi Hoi Ben net begonnen met Etos Zwanger Worden en blijf dat nog even proberen. Vind het wat te veel van het goede als ik nog meer pillen ga slikken, dus sorry ... kan je er niet vanaf helpen!
Ja moeilijk he! Moet je perse last hebben van kwaaltjes als je zwanger bent? Miss is er toch nog hoop voor mij dan?
@emmawannabeamum: Bij mijn eerste zwangerschap had ik heel gevoelige borsten en minder eetlust, maar bij mijn tweede zwangerschap voelde ik niks ... in beide gevallen is het niet goed gegaan, dus tsja, het zegt eigenlijk niks. Ik hoop voor jou dat je niet gewoon een langere cyclus hebt .... keep us posted ! Ik duim voor je!
eyey dames..., ik werd via topic augustus hier naar toe gestuurd om te lezen over de Etos pillen... heeft iemand al goed nieuws over die pilletjes...? zo jha dan ga ik ze ook halen... ik slik nu foliumzuur... wij zijn al 1 jaar bezig zw te raken waarvan 2 miskramen...:'( ik ben nu 1 dag over tijd dus ga van de week even een testje halen... xxx nathalie
Hoi Naliey, Welkom. Ik kan je nog niks zinnigs zeggen, heb pas net 1 strip op ... als je een paar berichtjes terug leest, zie je heel wisselende ervaringen. Dat is ook het lastige, voor de een werkt het wel, bij de ander niet (of minder). Wij zijn in oktober twee jaar bezig, en we hebben begin januari en begin mei een MK gehad, de eerste kwamen we bij de eerste echo achter, de tweede na 6 wkn spontaan. Balen, heel erg zelfs, maar wat kan je er aan doen? Gewoon maar blijven proberen ... de HA zei dat ze pas na 3 MK aan onderzoeken gaan beginnen. En ze raadde ons aan: veel sex! Nou, dat klonk mijn vriend als muziek in zijn oren Sterkte en hoop dat het raak is, duim voor je!
Ik merk wel dat ik de afgelopen dagen zo óntzettend moe ben. Echt alsof ik weet ik veel wat voor een prestatie heb geleverd. Ik ga op tijd naar bed, eet goed, ben wel wit en duizelig. Wie weet gewoon een ijzerkwestie, maar heb dit sinds zondag en ben zaterdag begonnen aan de pillen. Heel frustrerend, ik wil zoveel, maar na een lange werkdag lig ik half dood op de bank. Weg avond Herkent iemand dit? (En als mijn ovulatie nou al geweest was had ik kunnen zeggen; misschien wel zwanger maar dat kan nog niet haha)
ik ben nu 2 dagen over tijd... ik wacht nog even met een testje halen... mijn *** zijn al pijlijk... en heb al een paar dagen een raar gevoel onder in me buik. dit heb ik nooit eerder gehad... dus wie weet... verder heb ik NOG nergens last van... -xxx- nathalie
Nathalie en Emma, wanneer gaan jullie testen? Ik ga heel hard voor jullie duimen! [-o< Laten jullie het even weten?
ik ga denk ik ergens volgende week testen... dan is de test het meest betrouwbaar (heb ik gehoord hoor...
voor me mk was ik altijd netjes optijd...maar na me mk is het verschillend... de ene x te vroeg de andere x (hooguit) 1 week te laat... maar ook af en toe dat het weer normaal is... xxx
hier even iets heeeeeeeeeel anders... mijn vriendje heeft een paar dagen terug een liedje voor mij gemaakt... hij wil ooit zanger worden... als iemand m wil horen kan ik m eventueel sturen via msn... xxx ps: het liedje gaat over hoe het 4 jaar geleden is gegaan tussen mij en me vriend...(we zijn nu 4 jaar samen... )