Owh wat lief van hem! Staat hij nog niet op youtube? Over het testen, dan zou ik nog even wachten tot je een dag na je langste cyclus zit. Wanneer is dat?
de 22 ben ik 10 dagen overtijd... hij kan m niet op youtube zetten omdat hij eerst een filmpje moet maken... ik kan wel zoeken voor de andere liedjes... want die staan er volgens mij wel op als je het nieuwe liedje wilt dan hoor ik t wel...
Ik ken iemand met dezelfde naam haha Maar is wel een ander hoor, die is ouder In welke provincie wonen jullie?
Aaaaaaahhhh ... toen ik vanochtend wakker werd, voelde ik ongi-gevoel in mijn buik. Maar ja, ik dacht: dat is misschien innestelen ofzo, want ik hoef pas volgende week vrijdag ongesteld te worden en we hadden veel geklust! ... ik ga naar de wc en guess what .... gewoon bloed! 8 dagen te vroeg ! Had ik aan het begin van een cyclus moeten beginnen met die pillen en niet halverwege? Kan dat kwaad? Zijn die pillen toch niet zo goed !?!? Of is dit juist wel goed ...........
Ben je echt helemaal ongesteld nu Dyaan, of was het een beetje? Je weet zeker dat het geen innestelingsbloeding is? Volgens mij maakt het echt niet zoveel uit wanneer je begint met die pillen hoor, zulke wonderpillen zijn het toch ook weer niet. Maar wel raar dit! Ik hoop voor je dat het bij een lichte bloeding blijft, dan kan het nog alle kanten op. Sterkte!
Hey dames, Volgens mij kunnen die pillen echt geen kwaad. Anders hadden ze helemaal niet verkocht mogen worden zonder recept! Het zijn ip gewoon vitamines die je slikt, alleen helpt het je ei sneller te rijpen waardoor de eipsrong dus eerder KAN komen. Misschien hadden de meiden die vroeger ongi worden dan normaal dat anders ook wel gehad. Ik was ook 6 dagen te vroeg de laatste cyclus en toe gebruikte ik de pillen nog helemaal niet! Ik denk dat het allemaal wel los loopt. En als je er geen vertrouwen meer in hebt dan moet je er gewoon mee stoppen. Ik zit ook in de 1e ronde met de pillen, maar als ik zie hoeveel meiden er in de 1e ronde ook mee zwanger zijn geworden dan geeft het wel hoop! (wil niet zeggen dat die meiden misschien zonder gebruik van de pillen niet zwanger zouden zijn geworden, maar ze zeggen toeval bestaat niet...) Ik wacht deze cyclus gewoon af wat er gebeurd en dan zien we wel toch? Liefs, Manon
Hallo Allemaal, Ook ik, die normaal heel regelmatig ontgesteld was, ben eerder gaan menstrueren. Sinds ik de pillen slik voel ik me ook anders. Ik stop een paar dagen met de pil en ga alleen foliumzuur slikken om te zien of het door de pillen komt. Groetjes Monique
Toen ik einde ochtend tampon ging verwisselen zat er wel bloed op, ik ga zo weer naar de wc ... raar he !?! Ik ben nooit te vroeg, en zeker nooit zoveel vroeger. Ik geloof ook wel dat die pillen geen kwaad kunnen, misschien is het juist wel goed wat er nu gebeurt, maar ik had eigenlijk gehoopt dat het vele klussen een ander resultaat had gehad
Ik kan me precies indenken hoe je je voelt! Ff afwachten iig... misschien is het idd innestelingsbloed. Dat verschilt ook bij iedereen. De een bloed veel, de ander heel weinig en een ander weer helemaal niet... Suc6! *knuf* Liefs, Manon
Hier nog steeds nix? Nouja wacht nog ff tot dag 38 en ga zeker niet zomaar testen heb ik iets teveel negatieve van gehad de laatste 2,5 jaar!
dank je..., ben erg trots op hem en ben helemaal gek op hem... alleen jammer dat het nieuwe liedje nog niet op youtube kan... xxx