Hallo mammies (to be)! Ik ben nu zo'n drie dagen bezig met de etos pillen. Nu heb ik zoveel energie en ik vroeg me af of dat hierdoor kan komen. Ondanks dat ik 2 nachtdiensten heb gedraaid voel ik me echt heel fit terwijl ik normaal de dagen daarna als een zielig dood vogeltje door het leven ga. Zijn er meer van jullie die het gebruik hiervan zo ervaren? Of ben ik nu een chronisch vitaminetekort aan het aanvullen? Liefs Michelle
goedemorgen dames... ik heb net even getest maar helaas negatief... over een paar dagen ga ik weer testen... xxx
dat is balen... dan maar wachten tot de volgende ronde... hoelang ben je al bezig...? wij bijna 1 jaar... xxx
Emma, wat verschrikkelijk balen zeg. En jullie zijn al zo lang bezig. Hopelijk wordt het toch nog een mooie zomer voor jullie. Dike knuffel!
Hallo ... Had even niet eerder tijd om online te zijn. Ben gewoon zwaar ongi geworden, erger dan normaal. Meer buikkrampen, veel meer bloedverlies. Maar nu bedacht ik me gisteravond ineens dat ik misschien niet 8 dagen te vroeg was, maar gewoon overtijd was ... op vakantie had ik slechts 3 dagen licht bloedverlies gehad, en ik dacht dat mijn menstruatie anders was door vakantie ofzo, maar het kan ook zijn dat dat innestelingsbloed was ... mijn vorige mk is ook zo gegaan, alleen toen had ik geen innestelingsbloed en ik had getest, nu niet ... klinkt voor mij logischer dan 8 dagen te vroeg ongi, is me nog nooit gebeurd. anyway, we kunnen weer van voren af aan beginnen. Balen emma dat je ongi bent geworden!
Balen emma en dyaan... Ga hier maandag testen...heb het idee dat ik wel zwanger ben, maar maandag pas zekerheid...
Emma en Dyaan wat balen Dyaan, kan je niet alsnog een testje doen om te kijken of het idd een mk is geweest? Sterkte iig!
Dyaan dat zou heel goed kunnen natuurlijk! Jak wat erg! Waarom steeds....... Hier de hele avond en nacht en vanmorgen hevige buikpijn (zoals gewoonlijk) heb echt werkelijk elk uur gezien op de wekker vannacht, bah bah bah... emma
@Jewel: Spannend, ik hoop voor je dat het raak is ... Zelf ben ik inmiddels over mijn ergste 'baalmoment' heen. Heb vrijdag wel gelijk de gyn gebeld. De HA had vorige week wel gezegd dat ik geduld moest hebben want ik was toch 2 keer zwanger geweest, maar het was ook twee keer mis gegaan ... en ik was nog jong. Natuurlijk voel ik me jong, maar ik ben het niet helemaal met haar eens, in oktober word ik 35 en als je de statistieken erbij haalt, wordt het dan niet makkelijker om zwanger te worden en te blijven. Heb 1 okt. afspraak met de gyn, al hoop ik uiteraard in de tussentijd toch zwanger te worden. Ben wel aan het temperaturen, zodat ze me niet naar huis kan sturen met die opdracht Hopen dat die pillen hun werk gaan doen de komende weken ... hahaha ... fijn weekend allemaal ! Liefs, Dyaan
Jeetje, balen dat je er zo'n last van hebt! En na zo'n nacht voel je je ook niet veel beter. Is dat tijdens je hele ongi of alleen de eerste dagen? Afgezien van donderdag en vrijdag voel ik me wel weer oke, maar ik hoop dat we elkaar binnenkort toch echt kunnen vertellen dat we zwanger zijn, want echt vrolijk word je er niet van ! Sterkte en spreek je. Liefs allemaal Dyaan
Nou idd ze mogen je wel eens onderzoeken als het 3 keer mis is gegaan en je 35 bent! Natuurlijk kun je wel zwanger raken, (gelukkig) maar waarom gaat het steeds mis? Ik hoop het ook, ben er zo zat van he en dan ook nog elke maand 1 a 2 dgn zo ziek bah, ik was lekker vrij het weeekend maar begin weer doodop aan mijn werkweek.... pijn is nu gelukkig weg hoor! liefs emma
Ook ik ben vandaag ongesteld geworden, ik wist het al omdat ik al 2 dagen bruinverlies had. Ik ga nu de 4e ronde in van de Etos pillen woe. mag ik naar de gyn.
Talulah wat vervelend voor je, zie dat je al zo lang bezig bent. Voor jou en ook de andere meiden voor wie het deze maand helaas niet raak mocht zijn, veel sterkte. Ik wil als niewie niet als een zeurpiet overkomen maar ik had hier een vraag gesteld waar ik helaas nog geen antwoord op heb gekregen. Ik snap dat ik waarschijnlijk in een hechte club terecht kom en dat er nog wel eens over dingen heen gelezen wordt en ik ben zeker niet boos maar ben wel nieuwsgierig naar jullie ervaringen. Kort samengevat ben ik benieuwd of er nog meer dames zijn die sinds het gebruik van de etospillen meer (of misschien juist minder?) energie hebben Ik hoor het graag van jullie! Liefs Michelle