ik ga even gezellig bij vrienden op visite en vanavond goed klussen haha...en daarna ook lekker slapen... morgen ook weer werken... xxx fijne avond allemaal ps: het was een lekker kopje thee haha
Snel drinken dan En een hele fijne avond nog verder. Krijg net een telefoontje dat mannetje eerder thuis komt. Ik blij, ei blij
Michelle succes! Ik had vandaag vruchtbaar slijm (voor het eerst in 2 jaar!) en nu lig ik ziek met koorts op de bank Niet eerlijk.. Misschien zeg ik dat ie maar gewoon bovenop me moet duiken haha maar ik wil wel dat mijn kindje ook goed verwekt wordt haha. Morgen misschien beter!
Hoi Michele, Volgens mij valt het bij mij wel mee met minder energie, hoewel ik gister niet van de bank te krijgen was ! Maar ja, dat kan natuurlijk gewoon een keertje zo zijn. Ik had in de eerste week wel meer last van winderigheid, maar ook dat is over. Merk nu eigenlijk weinig en hoop gewoon dat die pillen hun werk doen en dat ik over vier weken een positieve test in mijn handen heb!
Hoi Sanne, Hoe weet jij of het vruchtbaar slijm is ? Balen dat je nu ziek bent, maar als je je niet erg rot voelt, zou ik er ook voor gaan Mijn vriend vertelde mij vandaag enthousiast dat we het vanaf volgend weekend gewoon zo vaak gaan doen dat er niks anders mogelijk is dan dat we zwanger zijn ... hahahaha ... beter zo dan dat ie geen zin heeft ... ! Michelle, hoop dat het klussen zijn werk gedaan heeft en dat je over een paar weken een positieve test hebt ! Slaap lekker allemaal en weer aan het werk morgen ... sterkte! Dyaan
Ik ben deze cyclus ook begonnen met de etos pillen ben benieuwd of het nu eens een normale cyclus word. Ook heb ik druppels van weleda hoop dat hetw werkt zoniet dan gaan we weer naar de ha.
Dyaan ook jij bedankt voor je reactie. En natuurlijk een hele goede morgen voor iedereen. Klussen ging weer goed dus nu begint het aftellen, 13 dagen tot testen. Het is voor mij de eerste ronde en ik mag eigenlijk nog helemaaaaaaaaaaaaal niet klagen maar ik vind het allemaal wel heel erg spannend. S1986 jij ook van harte welkom hier, hoeveelste ronde ga jij in? Ook voor jou veel succes. Fijne dag allemaal!
Hey Naliey! Ook weer van de partij Vandaag lekker vrij meis? Ik moet helaas een middagdienst draaien dus nu nog even rust. Meteen even bijlezen op het forum, had eigenlijk allang in de sportschool moeten staan Hoop dat ik geen verslaving aan het oplopen ben hihi.
Nou je kan het niet echt een ronde noemen want ben ik oktober met de pil gestopt toen was ik na 121 dagen ongi de ronde erna duurde 159dagen omdat ik toen pilletjes heb gehad van de huisrats. Dus de derde in bijna een jaar
ik heb ook middagdienst... moet van 13:00 tot 18:30... ik heb al een verslaving voor deze sit *bloos* *bloos*
haha en je bent niet de enige zo te zien! hoe kan je verschil zien tussen vruchtbaar slijm eigenlijk? Heb ik nog nooit gemerkt. Maarre ik ga ff wat doen in mijn huissie! emma
@S1986: Jeeeezz meid, dat is pas een onregelmatige (en frustrerende) cyclus. Heb je iets aan de pilletjes van de huisarts? Wens jou ook een hele mooie regelmatige cyclus toe met snel goed nieuws @ Naliey: Nou in het ergste geval als het erg uit de hand gaat lopen kunnen we vast wel ergens een forum vinden voor vrouwen met een forumverslaving Ik "mag" om 1430 beginnnen en wordt om 2330 weer afgelost. Iets zegt me dat jij het vandaag beter voor elkaar hebt.
Goeiemorgen allemaal @ Elke1976, ik heb je verhaal gelezen over jullie dochtertje. Wat een vreselijk verlies. Ik wens je veel sterkte én ik hoop voor je dat je gauw weer zwanger bent - niet om je dochtertje te vervangen, maar omdat je dat zelf ook graag wilt natuurlijk! @ Michelle, spannend he zo'n eerste ronde Wij zijn al eventjes bezig (af en aan) maar ach, eigenlijk blijft het spannend, alleen de teleurstelling wordt wel groter heb ik het idee als het niet gelukt is.
@Emma: Sopze in je paleisje! @Naliey: Werkze vandaag! @Danabelle: Hier een berg geluk voor jou! En voor de rest allemaal een hele fijne dag! *schopt zichzelf naar de sportschool, zweten kreng!*