ik ga zeker even afleiding zoeken... moet nog het huishouden doen... heb 2 katten die me niet graag zien huilen en me op willen vrolijken...dus komt wel goed...was eventjes het moment... ik ben echt blij voor alle andere die nu zw zijn maar elke x als ik lees dat er weer een roze bij is wordt ik weer verdrietig... ach komt allemaal weer goed... xxx
ik weet het vind het soms ook zo erg dat ik het weer NIET ben! Maarja eens zal het goedkomen meid, ook voor jullie en je mag verdriet hebben dat hoort erbij helemaal na je mk.
ik had het alleen leuk gevonden deze mnd zw te zijn... me moeder en ik zijn 20 april jarig...en ik was rond 20 april dan uitgerekent... maar waar ik het meeste mee zit... me opa ligt op sterven en ik zou het heel fijn vinden als hij de kleine nog vast mag houden...
Oh meid kan het me helemaal voorstellen maar die datum is niet belangrijk he als het in dec word geboren zal je ook dolgelukkig zijn! En tja je kan alleen maar hopen dat je opa er dan nog is natuurlijk dat weet je nooit. Ik ben ook wel eens bang dat wanneer het eindelijk lukt bij ons dat mijn vader of moeder er dan niet meer is, ja je kan het nooit weten! bah
Dames ik kan jullie nauwelijks bijhouden, jullie gaan zo snel! *knuff* voor Naliey. En Emma, goed dat je al 8 kilo kwijt bent! Ik babbel nu ook wat mee met het topic help mijn man wil niet klussen - de mijne wíl namelijk wel klussen maar het lukt niet, heb er ook een topicje over gemaakt ('het gaat gewoon niet'). Baal er wel van..
nee indd de datum is niet belangrijk...had het wel leuk gevonden... maar ik blijf telkens hopen dat me opa er nog is...en dat we ooit een kleintje krijgen... maar bedankt voor al jullie steun...
ik moet wel zeggen... ik droom regelmatig over dat we een zoontje hebben... vooral in de periode van de mk... misschien zegt het iets...maar misschien is het gewoon bedrog... alleen al die tijd kon ik het gezichtje niet gezien...tot ik op een avond aan me ventje vertelde van me dromen...en gelijk die avond zag ik het gezichtje... was heel bizar...
Ja hoe lossen we dat op.. Probleem is kort gezegd dat hij wel kan klaarkomen, maar niet van gemeenschap alleen. Er is handwerk bij nodig en dan kan hij nog wel in mij komen. Dit is altijd zo geweest en nooit echt een probleem geweest, maar nu heeft hij het idee dat er steeds meer druk op hem ligt waardoor het klaarkomen (handmatig dus) vaker niet dan wel lukt En das niet erg bevorderlijk voor een zwangerschap he? Hij gaat, op mijn verzoek, binnenkort naar de huisarts en dan kijken we verder hoe en wat. Verder kreeg ik de tip om eens na te gaan wanneer het wel/niet lukt. Als hij bijv. moe is 's avonds, kan het ook als hij thuiskomt van zijn werk of juist 's ochtends als het dan beter gaat. Dus we gaan kijken of daar een lijn in zit Ik ben blij dat ik op dit forum over zulke dingen kan praten.. Want mensen om ons heen weten wel dat we bezig zijn voor een kindje, en ze gaan er helemaal vanuit dat dat gaat lukken binnen tja, nu en een half jaar (zijn al aantal maanden bezig) en het is soms best moeilijk om dan te zeggen: we wíllen zo graag maar ik denk niet dat het zo gaat lukken!
Wat er sores hebben jullie toch allemaal meiden. Ik ga heel hard duimen/hopen/bidden op: *Een kindje voor jullie allemaal!* Een hoop vrolijkheid voor naliey 20kilo minder voor Emma Een hoop goed kluswerk voor danabelle en haar man *zet nu de officiele groepsknuffel in*
Haha Michelle! *groepsknuffel* vergeet je jezelf niet? Een baby voor Michellen & partner graag! *stuurt berichtje het universum in*
Dat weet je natuurlijk nooit he meid! Maar wel moeilijker dan anderen natuurlijk. Maar als het met handwerk wel lukt dan kunnen ze het (stel dat het zo niet wil) altijd opvangen en dan insemineren. Kan je dat zelf ook niet doen (uit nood) zelf insemineren met een spuit oid? Heb er vaag wat over gehoord? Miss dat je dat op het topic hebt gehoord? Maar heb het wel vaker gehoord dat de man het dan soms niet meer goed kan ivm die druk
Ja heb idd meegelezen bij dat topic Emma.. Het probleem is alleen dat ALS het klaarkomen lukt (met handwerk), dan lukt het ook nog wel om dan in mij te komen. En als het niet lukt, tja, dan heeft inseminatie ook geen zin he. We willen het ook niet al te 'klinisch' maken zonder de HA hierover gesproken te hebben.
haha die zullen wel honger hebben nu... de mijne krijgen alleen 's avonds omdat ze alles in 1x opvreten... maar ik ga nu ook maar aan me huishouden beginnen... nogmaals allemaal bedankt voor jullie steun... en suc-7 allemaal... xxx
Haha dat moet ook gebeuren Emma! Ik ga me zo klaar maken voor weer een dagje in het hol van de leeuw. Moet weer werken tot 23:30. Gisteren was het echt zooooo druk, kon om 23:00 een keer aan mijn avondeten beginnen Fijne dag allemaal!