Etos Zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door LastminuteMama, 27 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Een lieve moeder en vrouw zijn en zo nu en dan tek
    Delft
    werk ze meid...

2. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Werkze Michelle!
    Werken jullie allemaal of niet? Ik studeer :) (nee ben niet heel jong haha, ben wat later gaan studeren) en ik zou nu eigenlijk héél hard aan de studie moeten zitten! *geeftschoponderkont* dus dat moet ik maar eens gauw gaan doen! Kom in de loop van de dag nog wel eventjes buurten ;)

3. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    Dank je wel lieverd! Enneh goed voor jezelf zorgen he! ;)

4. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    ik werk ook (bij de schlecker)
    maar wil weer een studie nemen...
    en dan LOI
    ik wil graag met dieren of kinderen werken...
    altijd al gehad maar moest stoppen met me studie omdat we een huisje kregen en we toen nog niet zoveel verdiende...
    nu verdienen we beide meer en kan binnenkort weer aan me studie beginnen...

5. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    een fijne dag/werk ze allemaal...,

ik ga ook even iets doen in huis haha...
    zei ik net ook al maar ben zo verslaafd aan dit forum dat ik haast niet weg ben te slaan haha...
    ik kom straks nog ff buurte...

xxx

6. Jewel

Jewel Bekend lid

9 jun 2008
    553
    0
    0
    Wil hier ook ff een grote knuffel uitdelen dames!

En ik hoop idd dat ik de 1e ben van een ware BABYBOOM!

En wat betreft het zwanger zijn...tsja...wist het eigenlijk al wel voor ik ging testen..aan mijn lichaam merke ik het...en nu na het testen voel ik me eigenlijk niet veel anders...
    Bij mijn dochter was ik na het testen helemaal in de wolken...helemaal zenuwwachtig en blij en alles tegelijk...maar ik weet zeker dat dat zeker nog gaat komen, in ieder geval na een echo zeker...dan is het ineens zo echt! ;)

7. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    @ Jewel, echt supernieuws hoor! Denk je zelf dat het ook maar IETS te maken heeft gehad met de Etos-pillen?
    @ iedereen, ik wil NU een kindje haha.. dat gevoel kennen jullie vast!

8. WickedWitchy

WickedWitchy Actief lid

14 aug 2008
    174
    0
    0
    Venlo
    Gefeli Jewel, prachtig :D
    Dat het maar een gezonde beeb mag worden en veel vreugde gaat brengen!

9. Jewel

Jewel Bekend lid

9 jun 2008
    553
    0
    0

ik heb de eerste 2 rondes geen etos-pillen gebruikt en voelde toen helemaal geen eisprong niks...wat ik raar vond omdat ik dat bij mijn dochter wel had...
    1 e ronde etos pillen wel duidelijk ei gevoeld maar toen niet geklust...was toen op dag 20 dat ik em voelde dus cyclus was niet korter...nu deze ronde voelde ik duidelijk mijn ei met dag 14...dus korte cyclus en duidelijke eisprong en nu zwanger...dus denk wel dat deze pillen hebben geholpen mijn lichaam weer beetje op regel te krijgen... ;)

10. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    ben ik weer eventjes...moet nog steeds aan het huishouden beginnen haha...
    maar hoe kun je voelen dat je een eisprong hebt...?
    ik voel wel dat ik ongesteld moet worden maar heb nog nooit me eisprong gevoeld...
    want als ik het niet voel weet ik ook niet precies wanneer ik moet klussen...:$
    ik hoop dat je het uit kunt leggen...

xxx

11. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Naliey, ik voel mijn eisprong ook niet hoor, maar ik heb er wel eentje want ik merk aan mijn huid (meer pukkels) dat ie eraan zit te komen iedere maand en preciezer weet ik het door de ovulatietesten.
    Jewel, klinkt goed, dat de Etospillen je lichaam hebben geholpen je lichaam klaar te maken voor een zwangerschap, al weet je t natuurlijk nooit zeker - maar zo leuk dat je zwanger bent!
    Naliey, huishouden kan wel eventjes zonder jou hoor ;)

12. Jewel

Jewel Bekend lid

9 jun 2008
    553
    0
    0
    Helaas voelt nie t iedere vrouw haar eisprong...(heb laatst hier geleerd dat het trouwens niet je eisprong zelf is die je voelt maar het op springen staan van de eicel geloof ik)
    Ik voel dan een verschrikkelijk zeurende stekende pijn boven mijn lies en dan eigenlijk altijd rechts...afgelopen maand trouwens ook links heel licht gevoeld...Maar de 1e keer dat ik mijn eisprong voelde dacht ik zelfs dat het mijn blindedarm was... :oops: :oops: :oops: Toen was ik nog niet zo ingelezen in dat zwanger worden als nu...haha

13. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    thnx...
    ik ga naar me ongi beginnen met de etos pillen dus ik ben benieuwd of het ook bij mij werkt...
    het huishouden wacht al de hele dag op mij...;) dus ik ga nu eindlijk even beginnen haha...
    me rat heeft een rommel van de vloer gemaakt dus ik moet wel haha...

xxx
    tot strakkies

14. Manon77

Manon77 Actief lid

16 apr 2008
    475
    0
    0
    Twente
    Was net bij de etos. Pillen zijn weer in de aanbieding. 2e halve prijs!
    Heb maar 1 doosje gehaald en een doosje zwanger zijn. Ik hoop dat het deze ronde raak is! Doosje zwanger zijn komt anders later nog wel van pas! ;)

Ik ga aan het werk... geen zin..:(

Tot morgen!

Liefs, Manon

15. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Dankje voor de tip Manon! Aangezien je maar één cyclus met een doosje doet, ga ik van de week ook maar weer twee doosjes halen :) Heb ik een voorraadje ;)

16. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    vorige week was t jammer genoeg nog niet in de aanbieding...:( ik had ze afgelopen vrijdag gehaald...
    maar ach volgende x beter toch...

17. mariska14

mariska14 Actief lid

5 jun 2008
    165
    0
    0

18. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    Hoi Dames,

Ik heb ook de etos pillen gehad maar ben er uiteindelijk mee gestopt omdat ik dacht dat hij mijn cyclus langer maakte.. weet niet of dat door de pillen komt maar had zo'n gevoel van wel..
    nu ik er 2 maanden zonder doe voel ik ook dat het pijnlijke gevoel na eisprong uit mijn borsten weg is...maar daarentegen heb ik weer meer vruchtbaar slijm!
    wil jullie iig succes wensen met zwanger worden!
    ik kan vanavond weer aan de klus!
    Groetjes,
    Dag

19. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Hoi Dag! Tja iedereen reageert anders op die pillen he :) Bedankt voor je succeswensen, jij ook veel succes met zwanger worden en heel veel klusplezier! Ik kan binnenkort ook aan de klus, hoewel de ovutest ook vandaag nog niets liet zien.. Maar de eisprong moet toch echt de komende week komen :)

20. Pioen

Pioen Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    Gefeliciteerd Jewel!

Ik merk dat ik niet zo nauwkeurig ben met het innemen van de pillen :oops: :) Maar goed, misschien helpt het altijd wel een beetje.
    Ben benieuwd ;)

Deel Deze Pagina