Is wel belangrijk ivm de hoeveelheid foliumzuur die je binnen moet krijgen eigenlijk... Misschien helpt dit bij jou ook: ik heb de strip op het plankje in de badkamer gelegd. Iedere ochtend en avond bij het tandenpoetsen kom ik ze zo tegen en dan neem ik ze in. Ja ik ben dus echt een waardeloze pillenslikker ( ), hahaha, ik moet namelijk ook 3xdaags medicijnen innemen tegen hoge bloeddruk, dus vandaardat ik het zo oplos. Dan heb ik er in elk geval 2x aan gedacht om zowel de vitamines als de andere medicijnen in te nemen. Die derde keer lukt meestal ook gelukkig, maar soms...
Een tip dames... zet de dagen achter op de strip. Net zoals met de pil. Ik neem er 's morgens 1 in en 's avonds met tandepoetsen thuis. Heel handig en zo vergeet ik er geen, want ik kan precies zien op welke dag ik zit. Zo naar de tandarts...bleh! x Manon
En.. hoe was t bij de tandarts? Hier nog geen tekenen van een aankomend ei, wel netjes de pillen ingenomen. Thnx nog voor de tips Manon
Aaarggh dit is echt weer niet te geloven: Ik heb vorige week de pillen gehaald en kreeg toen van het meisje achter de kassa te horen dat ik net te laat was voor de actie "die was vorige week mevrouw". En nu zijn ze kennelijk weer in de aanbieding Zo blijf ik dat stukje maand aan het einde van mijn geld wel overhouden hahhaha. Vergeet trouwens bijna goedemorgen te zeggen, sorry :Goedemorgen! @danabelle: Ik doe ook nog een soort van studie. Het is meer studerend werken. Vooral het werk gaat me de laatste tijd wel een beetje tegen staan. Het is een drukke en intensieve baan. Een fout maken kan flinke gevolgen hebben. Persoonlijk zou ik, zoals ik het nu ervaar met kindje in de planning liever een ander vak gaan leren en deze baan voor 2 dagen in de week houden. Of misschien wel een complete carriereswitch. Ik ben me wel een beetje aan het orienteren ondertussen maar maak wel eerst de opleiding af. @Naliey: Voel je je al weer een beetje beter lieverd?
Goeiemiddag dames! Pioen, hier alleen wat meer pukkels ten teken van aankomend ei. Maarja, dat kan ook wel een week vantevoren zijn! Zie dat we volgens onze banner ongeveer gelijktijdig de eisprong hebben. Mijn ovulatietest ziet nog steeds niks in ieder geval! Michelle, je baan klinkt druk en verantwoordelijk. Een carriereswitch is ook spannend!
Hey, Bij de tandarts was alles prima gelukkig. Heb al van die gevoelige tanden en dan moeten ze er ook nog mee bezig gaan... Hier net een ovu- test gedaan. Temp was nog mooi laag... Ovutest wordt elke dag iets duidelijker. Ik denk dat mijn ei echt eerder komt. Dus vanavond maar lekker aan de klus. (moet helaas eerst werken tot 23:00 uur) x Manon
jha het gaat weer een stuk beter..., heb net met me ventje een nieuwe digitale camera gekocht... uiteraard een hele goede... en een roze hihi... we zijn net thuis...me ventje is weer aan het zingen... en ik zit weer gezellig hier op het forum... xxx
Hai meiden, wat schrijven jullie toch veel! Hier toch nog goed geklust vannacht! Hopelijk op tijd! (Maar, sorry voor de details, er kwam zoveel terug.. Pff vorige maand had ik dat niet. Misschien een grotere lozing, of minder diep, maar toch.. Ik dacht, hm.. cant be good!)
Nou idd haha valt erg op dames! Hoe gaat het verder met iedereen, of zijn jullie allemaal druk aan de klus
Ronde 1 Etos pillen Angelicaatje, 2e cyclus Mrs Mia, 2e cyclus Sweatest7, 1e cyclus Mama2801, 1e cyclus na vmk Mirella25, 8e cyclus Za4a, 13e cyclus Onzeker 1982, 2e cyclus Cinneltje, 6e cyclus Blondsteenbokje, 13e cyclus Melanie1988, 12e cyclus Natasssie, 2e cyclus na mk Miracles, 4e cyclus Gaby83, 3e cyclus Linavandenberg , 2e cyclus Meisje87, 1e cyclus Zeepbel83 1e cyclus Ilja 5e cyclus Suzie80, 3e ronde na MK Daphne, 1e cyclus Nrg50, 4e cyclus Manon77, 6e cyclus Missanna, 7e cyclus Milla Rose, 9e cyclus Danabelle, 6e cyclus Miss rettekatet, 2e cyclus lonny, 2e cyclus Sannne, 15e cyclus moontje b, 26e cyclus Shady09, 12e cyclus Bia74, 3e cyclus Naliey, 12e cyclus Michelle,1e cyclus Pookie66, 1e ronde na MA Ronde 2 Etos pillen Maine, 2e cyclus Muurbloem, 2e cyclus Naiobi, 4e cyclus Seat, 7e cyclus Mimi83, 2e cyclus Zomerjurk, 6e cyclus Leeuw 89, 7e cyclus NourElHouda, 7e cyclus MiaMel, 6e cyclus na mk Chrissie80, 3e cyclus Natjes, 3e cyclus LiesEd, 4e cyclus Sylvia, 2e cyclus Miranke, 7e cyclus Kleintjevoorons, 5e cyclus Zinah, 2e cyclus Emmawannabeamum,31e cyclus Mariska, 7e cyclus Ronde 3 Etos pillen Daphne B, 5e cyclus Wannabemommie, 18e cyclus leeuw89, 8e cycles Tessa8, 4e cyclus Talulah, 16e cyclus Marloes80, 5e cyclus Sucre, 1e cylcus na MK Dilady 20e cyclus alweer daniele, 4e cyclus Ronde 4 Etos pillen Sanne1234, 4e cyclus Ronde 5 Etos pillen Noena, 12e cyclus LadyZorra, 18e cyclus Inger 1979, 8e cyclus na mk ZWANGEREN Ronde 1 Etos Niesje1980, 3 rondes Misspiggle, 1 ronde Pluys vanaf juni 2006 bezig Jeldou, 6 rondes Lauwie, 14 rondes Chantico, 2 rondes Snoozie 5 rondes Ryanne, 2 rondes Sarahfreely, 3 rondes Gerlinde1, 4 rondes na MK Pipikippie, 2 rondes Lievelief, 2 rondes Jimmy, 23 rondes Mariaatje, ? rondes Inspiratiebron, 24 rondes na mk Daydreamy, 4 rondes Wybje, 2 rondes London1122, 2 rondes Queenie, 8 rondes Sophie, 1 ronde Jules, 4 rondes Libra, 2 rondes *20-5-08* Dayenne, 5 rondes na pauze *24-5-08* Mama2801 ronde 1 na mk Ronde 2 Natas1, 3 rondes na MK Jetty, 3 rondes Suusje D, 2 rondes Spijkervrouwtje, 3 rondes Nony, 2 rondes Linda26, 3 rondes Jipper, 2 rondes Dieselientje, 2 rondes Manny82, 6 rondes Juffie1984, 4 rondes Patriesie, 2 rondes Jewel, 4 rondes Pookie66, 4e cyclus en MA
Zo ik heb mezelf weer op de lijst gezet. Vanaf morgenavond begin ik weer met de Etos pillen. Ook wordt er weer een temperatuurkaartje gemaakt en misschien bestel ik nog een paar ovulatietesten. We gaan er weer helemaal voor! En hopelijk zorgen de pillen ervoor dat ik niet te lang hoef te wachten op een eisprong na de curettage. SUCCES allemaal
Hi dames, inderdaad... er wordt hier flink gekletst de laatste dagen, de pagina's zijn omhoog geschoten! Goed bezig! Vraagje: ik heb 3 a 4 dagen na mijn ovulatie elke maand een 'trekkende' buikpijn. Iemand enig idee wat dit betekent? Ooit last van? Ik twijfel of ik mijn gyn hierover moet bellen. De laatste keer heb ik haar secretaresse gesproken en die vond dat ik eerst maar naar de huisarts moest gaan :x de muts.
meiden..., ik ga me bedje weer opzoeken... morgen de hele dag werken... kom morgen weer bijlezen... xxx
Hoi Dilady, Sinds mijn miskraam heb ik ook veel meer last van mijn buik na mijn eisprong. Ook heb ik dan als ik op de fiets zit en over een hobbel ga heel veel last van mijn buik. Moest toch naar de gyn en heb het daar gevraagd, maar ze kon er niets voor vinden wat dat veroorzaakt. Het kan er dus gewoon bijhoren.
Ik ben dus niet naar de huisarts gegaan, want die stuurt me toch naar de gyn. Ik heb ik november weer een afspraak bij de gyn, dus denk dat ik het nog maar even rek. Misschien is het juist een goed teken, want ik heb de buikpijn pas sinds ik een HSG heb gehad 3,5 maand geleden ongeveer. Ben natuurlijk ook een beetje para aan het worden na al die maanden, zeker de twee weken na mijn ovulutie. Bedankt voor jullie antwoorden! Succes allemaal deze maand!