Etos Zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door LastminuteMama, 27 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Een lieve moeder en vrouw zijn en zo nu en dan tek
    Delft
    eyey...,

ik heb vandaag me maansteen armband binnen gekregen...
    en nu hopen dat het werkt...;)
    hoe kan ik zien dat hij zijn werk doet...? en moet/kan het ook 's nachts gedragen worden aangezien er snel krassen inkomen...?
    iemand al ervaring mee of het werkt...?

xxx

2. emmawannabeamum

emmawannabeamum Actief lid

18 jun 2008
    215
    0
    0
    @naliey, weet niet wat dat is?

3. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    weet jij niet wat het is...? of bedoel je of ik niet weet wat het is...?
    ik weet wel wat het is maar ik weet niet of het echt werkt en wat je moet doen voor je het gaat dragen...

4. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    @ Naliey, je kunt je vraag beter stellen in het topic 'Maansteen' even zoeken, staat geloof ik ook bij Clubs. Ik heb daar weleens mee gelezen en de één doet de steen speciaal schoonmaken met water en laadt hem op in de maneschijn van de volle maan, de ander draagt hem gewoon. En of het werkt? Ach, baat het niet dan schaadt het niet, zullen we maar zeggen ;)

@ de rest, zou iemand mij kunnen doorschuiven naar de tweede ronde met de Etos pillen? Ik weet vrij zeker dat ik morgen ongi word maar ben na vanmiddag een tijd niet online. En ik snap niet hoe quoten hier werkt en al helemaal niet met kleurtjes..

5. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft

6. emmawannabeamum

18 jun 2008
    215
    0
    0
    Naliey kun je me zeggen wat het precies is en doet? Ik slaap ook altijd slecht en raak ook maar niet zwanger!

7. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    Maansteen
    Maansteen heeft een sterke connectie met de maan en vrouwelijke energie. De steen bevordert de intuïtie en vruchtbaarheid en heeft een kalmerende werking op het gevoelsleven. Maansteen versterkt paranormale vermogens zoals mediamieke gaven en helderziendheid. De steen heeft ook een sterk effect op slaap en dromen en helpt bij slapeloosheid en helpt om dromen beter te herinneren. Het is een goede steen voor vrouwen die zwanger zijn of willen worden en ondersteunt de zwangerschap, de bevalling en borstvoeding. Ook bij PMS, menstruatieklachten en klachten na de bevalling en tijdens de overgang kan maansteen nuttig zijn. Fysiek werkt maansteen ontgiftigend en activeert de pijnappelklier en zorgt hij voor evenwicht in het hormonale stelsel. De steen heeft een positieve invloed op de spijsvertering en de voortplantingsorganen en vermindert vochtophoping. Maansteen is de geboortesteen van het sterrenbeeld kreeft.

ik weet niet of je hier voldoende informatie mee hebt maar je kunt bij www.spiritualgarden.nl meer info vinden (moet je naar maansteen zoeken)
    ik zal kijken of ik nog meer informatie kan vinden voor je...:D

8. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    meer info heb ik helaas nog niet gevonden...
    ik heb gisteravond de hele avond gezocht naar informatie...
    als iemand meer info weet dan hoor ik het graag...

9. emmawannabeamum

18 jun 2008
    215
    0
    0
    Bedankt miss ook wel iets voor mij, ik zal eens verder speuren!
    Emma

10. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    @ Naliey en Emma, wat willen jullie nog meer weten dan? Als zo'n maansteen 'echt helpt' dan doet ie dat toch wel lijkt me? Ik heb er trouwens zelf ook al een tijdje een (ook andere soorten steentjes trouwens) aan een ketting hangen. Voor mij is het ook de steen die bij mijn sterrenbeeld (kreeft) hoort. Ik vind het wel een aardig steentje om te zien en of het helpt, ach. Ik denk niet dat iemand dat ooit kan bewijzen - maar het tegendeel bewijzen gaat ook niet he?

11. emmawannabeamum

18 jun 2008
    215
    0
    0
    precies!

maar zit het aan een ketting of moet het in je broekzak?

12. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    ik heb een armband...
    je hebt ook ringen...kettingen oorbellen ect...

13. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Broekzak, ketting, oorbellen, armband.. volgens mij kan het allemaal. Ik denk dat het dat steentje echt niet interesseert of het in je oren hangt of om je nek of dat het in je broekzak woont hoor :) Het is ook maar net wat je wilt lijkt mij? Ik draag altijd kettinkjes, dus waarom niet eens een tijdje een kettinkje met een maansteen :)

14. emmawannabeamum

18 jun 2008
    215
    0
    0
    hey meiden ben net naar de winkels geracet en in no time een maansteen gekocht, de laatste nog wel daar, haha hij heeft op mij gewacht!
    En nu moet ie als de sodemieter aan de bak icm etos pillen overuren draaien:)

15. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    eyey...,

over 8 dagen kan ik pas testen...:( maar ik heb wel het gevoel dat het raak is...
    ik heb een gevoel in me onderbuik wat ik niet kan beschrijven maar dat had ik ook toen ik zw was "en een mk kreeg:( "
    dus we hopen nu dat het raak is en dat het blijft...

xxx

16. butterfly22

butterfly22 Bekend lid

9 jan 2008
    901
    342
    63
    Vrouw
    hallo dames ik ben gister ongi geworden, maar ik laat mezelf even bij ronde 1 staan, want ik ben pas een week geleden met de etos pillen begonnen. hopelijk meer geluk in deze nieuwe ronde

17. suzie80

suzie80 Bekend lid

14 mei 2008
    933
    0
    0
    Zuid-Holland-Zuid
    Hoi meiden,

ben helaas weer ongi geworden.
    moest toch wel even een traantje weg pinken.

Dit was al weer de 2e ronde met etos pillen.
    Ze zijn nu op en zit te twijfelen of ik nieuwe zal kopen.
    Wat denken jullie?

Mijn cyclus is wel korter geworden, maar weet niet of het door de pillen komt natuurlijk.

18. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    *Knuffel*
    heb jij twee ronde gedaan met die etos pillen. Maar als je er twee per dag moet zijn ze toch zo op? of tel ik verkeerd.

als jij denkt dat het wel nut heeft om ze te nemen moet je gewoon nieuwe kopen. kwaad kan het nooit.
    misschien als je 1 ronde overlaat en kijkt hoe je cylcus dan is weet je misschien of het van de pillen komt

19. suzie80

suzie80 Bekend lid

14 mei 2008
    933
    0
    0
    Zuid-Holland-Zuid
    Ja misschien dat ik het een ronde aan kijk zonder.

Had toen 2 doosjes gekocht, dus vandaar dat ik er 2 rondes mee kon doen ;)

20. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    vandaar ik kwam ook al uit op 1 doosje per ronde
    succes met de volgende ronde
    ps er zijn nog meer merken die pillen hebbenvoor zwanger worden zou je ook nog kunnen proberen

Deel Deze Pagina