Uhm... ik vind ze niet wit, ook niet bruin of groen..... Het zit er eigenlijk een beetje tussenin. Ik zou zeggen: ecru
Ja, ecru heb ik ze ook! En ze zijn nooit anders geweest. En als je een pil mist, zou ik toch even terug gaan naar de etos, want dat mag natuurlijk niet!
Heb net naar de ha gebeld had zo`n jeuk/brand van onder en deze maand ook geel groene afscheidinge en nu ook buikpijn, bah dacht gisteravond miss is het wel raak met die buikpijn maar nu valt alles op zijn plaats schimmelinfectie. (tja heb wat met geel/groen of niet dan?!) Baal ontzettend, hoef niet te komen krijg zo een vaginaal tablet voorgeschreven gelukkig, nu hopen dat hij helpt. Heb het een paar maand terug ook gehad maar had toen geen klachten de gyn had toen wat ontdekt. Huilen met de pet op hier dus!
heb ik een tijdje terug ook gehad... ik kreeg na een tijdje ook pijn in me schouder en kon niks meer bewegen. ben naar de avondarts gegaan en werd met spoed naar het ziekenhuis doorgestuurd. daar kreeg ik een infuus en werden er longfoto's gemaakt. bleek het te zijn dat ik een te hoge infectiegehalte had. gelijk aan de medicijnen...:S maar gelukkig is alles weer goed...
Ik had ook altijd om de paar maanden last van een vaginale schimmelinfectie. Wat is dat vervelend he, werd er helemaal gek van! Die pillen helpen wel heel goed, hoor. Sinds ik me bijna nooit meer was met lactacyd, heb ik er geen last meer van.
ik ben juist lactacyd gaan gebruiken omdat ik er constant last van had. nu ik het gebruik heb ik er geen last meer van gehad...
He dames ik gebruik al jaren lactacyd, op internet staat juist ook dat dat goed is om dit te voorkomen! Wat raar allemaal he... Miss dat ik mijn urine morgenvroeg ook ff heenbreng, heb zo`n buikpijn erbij. Of hadden jullie dat ook? Vorige keer had ik nergens last van? Is 1 zo`n vaginaal pil wel genoeg? Ja toch? Miss is het wel nooit weggeweest? Tja hoe kom je erachter? Moesten jullie altijd heen om te laten zien? Ik krijg nu zo een tablet op telefonisch vragen! Wat een boel vragen he, hihi. liefs emma
Uhm dames, het is wel zo dat Lactacyd e.d er voor zorgt dat ook het slijm enzo weggaat en dat bij gemeenschap de zaadjes meer moeite hebben met omhoog "klimmen" Het wordt namelijk te glad daarbinnen door gebruik van dat soort middelen. Ik denk dat het met zeep al minder is, maar spoelen raad ik zeker af als men een kinderwens heeft. Wel vervelend trouwens als je zo vaak last van dat soort dingen hebt. Succes allemaal!
meen je dat joh... maar je gebruikt het toch niet inwendig. word het dan toch te glad van binnen? voel me niet fris als ik het niet gebruik!
Met Lactacyd zeep weet ik het niet zeker. Het lijkt me wel dat je hiermee je vagina wat droger maakt en dat het juist goed is als deze vochtig/ slijmerig is (ja sorry hoor) Maar eigenlijk had ik het over het spoelmiddel, dat gebruik je wél inwendig met een vaginale douche. Ik weet dat het wenselijk is deze niet te gebruiken als je zwanger wilt worden.
Ik ben lactacyd ook gaan gebruiken omdat ik vaak schimmels had. De frequentie verminderde enorm. Na een paar jaar kreeg ik het weer vaker. Ben toen op aanraden van de huisarts gestopt en heb sindsdien geen schimmel meer gehad. Het tast namelijk je zuurtegraad aan van je vagina. Minder zuur betekent meer kans op bacteriegroei. Als je een kinderwens hebt kan je beter ook stoppen met het gebruik van lactacyd. Ondanks dat je je alleen aan de buitenkant wast, heeft het wel invloed op je hele vagina en baarmoeder. Het kan namelijk het slijmvlies bij je baarmoedermond veranderen, waardoor zaadjes minder goed naar binnen kunnen. Voor je gevoel ben je minder schoon als je zonder lacatcyd wast, maar daar moet je even doorheen. Gewoon even sproeien met lauwwarm water 2 x per dag is voldoende.
nou ja als het echt kan helpen moet ik er misschien toch maar over nadenken als het deze ronde niet raak is