Goede morgen meiden! Wat is het toch fijn om al dat roze te zien in de lijst. Alles goed hier? deze ronde met ze allen op roze he! succes dames! knufffsss
eyey allemaal... heb vandaag een lange dag achter de rug. vanmorgen 1 uur in de tram gezeten naar Den Haag, Daarna van 10 tot 6 gewerkt... toen weer 1 uur terug met de tram. ben net thuis. me ventje is eventjes patat halen. ik had voor me pauze een broodje ei gemaakt. ik had het opgegeten en gelijk daarna hing ik boven de pot ik werd eerst al misselijk van de geur maar ik had niks anders te eten dus moest dat wel eten. dat was dus niet zo slim normaal gesproken ben ik gek op gekookte ei maar nu werd ik gelijk misselijk. plus dat ik al 6dagen over tijd ben... zou het toch zo zijn...? ik hoop t wel. heb nog steeds het rare gevoel in me onderbuik... geen tekenen van ongi (normaal gesproken heb ik die wel) nog geen druppeltje verloren sinds me laatste ongi.. maar heb 1x getest en die was nega dus ik weet niet of het nou komt dat de test bij mij niet werkt of dat er iets anders is...? en ik wil wachten tot ik woensdag bij de gyn ben geweest zodat ik meer weet... iemand ervaring hiermee (die zw is/geweest of die dat ook op dit moment heeft)? want wil graag positieve verhalen hierover horen zodat ik meer weet...
Hallo, allemaal! Ik ben nieuw hier! Ben pas geleden gestopt met de pil en zit nu ook aan de Etos zwanger word pillen, na dat ik al jullie verhalen heb gelezen, dacht ik, ik meld me ook aan! Jeej, wat zijn er trouwens veel snel zwanger geworden, door die pillen? Zouden het dan inderdaad wonder pillen zijn? Ben erg benieuwd hoe het bij mij zal verlopen! Heb ovulatie test besteld en vandaag door de bus liggen, als 't klopt dan heb ik over zes dagen mn ei! Spannend hoor!
heey bos bedankt voor je welkom! ik hou je op de hoogte . ohw naliey spannendd joh klinkt reuze goed al voeld het natuurlijk kl.... misselijk zijn emmawannebemum (eh schrijf ik het nou goed ) balen dat je al zolang bezig bent om zwanger te worden. hoop dat je snel een roze wolkje tegen komt! lonny goed he al dat roze op de lijst moest spontaan naar de etos toen ik die zag.
Ronde 1 Etos pillen Angelicaatje, 2e cyclus Mrs Mia, 2e cyclus Sweatest7, 1e cyclus Mama2801, 1e cyclus na vmk Mirella25, 8e cyclus Za4a, 13e cyclus Onzeker 1982, 2e cyclus Cinneltje, 6e cyclus Blondsteenbokje, 13e cyclus Melanie1988, 12e cyclus Natasssie, 2e cyclus na mk Miracles, 4e cyclus Gaby83, 3e cyclus Linavandenberg , 2e cyclus Meisje87, 1e cyclus Zeepbel83 1e cyclus Ilja 5e cyclus Suzie80, 3e ronde na MK Daphne, 1e cyclus Nrg50, 4e cyclus Manon77, 6e cyclus Missanna, 7e cyclus Danabelle, 6e cyclus Miss rettekatet, 2e cyclus lonny, 2e cyclus Sannne, 15e cyclus moontje b, 26e cyclus Shady09, 12e cyclus Bia74, 3e cyclus Naliey, 12e cyclus Michelle,1e cyclus Pookie66, 1e ronde na MA Suusje23, 1e cyclus Jamila22 7e cyclus Pioen 4e cyclus Ronde 2 Etos pillen Maine, 2e cyclus Muurbloem, 2e cyclus Naiobi, 4e cyclus Seat, 7e cyclus Mimi83, 2e cyclus Zomerjurk, 6e cyclus Leeuw 89, 7e cyclus NourElHouda, 7e cyclus MiaMel, 6e cyclus na mk Chrissie80, 3e cyclus LiesEd, 4e cyclus Sylvia, 2e cyclus Miranke, 7e cyclus Zinah, 2e cyclus Emmawannabeamum,31e cyclus Mariska, 7e cyclus Milla Rose, 10e cyclus Ronde 3 Etos pillen Daphne B, 5e cyclus Wannabemommie, 18e cyclus leeuw89, 8e cycles Tessa8, 4e cyclus Talulah, 16e cyclus Marloes80, 5e cyclus Sucre, 1e cylcus na MK daniele, 4e cyclus Ronde 4 Etos pillen Sanne1234, 4e cyclus Ronde 5 Etos pillen Noena, 12e cyclus LadyZorra, 18e cyclus Inger 1979, 8e cyclus na mk ZWANGEREN Ronde 1 Etos Niesje1980, 3 rondes Misspiggle, 1 ronde Pluys vanaf juni 2006 bezig Jeldou, 6 rondes Lauwie, 14 rondes Chantico, 2 rondes Snoozie 5 rondes Ryanne, 2 rondes Sarahfreely, 3 rondes Gerlinde1, 4 rondes na MK Pipikippie, 2 rondes Lievelief, 2 rondes Jimmy, 23 rondes Mariaatje, ? rondes Inspiratiebron, 24 rondes na mk Daydreamy, 4 rondes Wybje, 2 rondes London1122, 2 rondes Queenie, 8 rondes Sophie, 1 ronde Jules, 4 rondes Libra, 2 rondes *20-5-08* Dayenne, 5 rondes na pauze *24-5-08* Mama2801 ronde 1 na mk Ronde 2 Natas1, 3 rondes na MK Jetty, 3 rondes Suusje D, 2 rondes Spijkervrouwtje, 3 rondes Nony, 2 rondes Linda26, 3 rondes Jipper, 2 rondes Dieselientje, 2 rondes Manny82, 6 rondes Juffie1984, 4 rondes Patriesie, 2 rondes Jewel, 4 rondes Pookie66, 4e cyclus en MA Ronde 3 Dilady, 20e cyclus Kan het zijn dat de eisprong wat later is door deze pillen? Deze cyclus voor t eerst volledig etos pillen ingenomen. Heb mezelf ook maar even op de lijst gezet
" Bijsluiter " staat aan de zijkant van het doosje. Ik heb een vraag, ben nu een paar dagen van mijn menstruatie af en ging net even naar de wc en zag ineens een beetje bloed? Ben overgens, net gestopt met de pil, omdat we zwanger willen worden! Herkent iemand dit? En vind mijn ovulatie nu dan wel plaats? Heb er net even een testje tegen aangegooit, maar die zegt negatief!
ik ben nog steeds niet ongi... het gevoel is er nog steeds... dus begin nu echt te denken dat het eindelijk zover is... maar ik moet niet te vroeg juichen omdat als het toch nega is dan ben ik enorm teleurgesteld...
eyey..., hahaha heb vandaag een super dag gehad... de Schlecker in Den Haag ging vandaag eindelijk weer open. een collega en ik mochten flyers rond brengen omdat er bijna geen klanten waren. me andere 2 collega's bleven in de winkel. toen we eenmaal terug waren begon het te stormen van klanten... na de pauze vroeg me baas aan mij van ga je mee? ik zo wat gaan we doen... zegt ze we gaan flyers rondbrengen haha... heb nog nooit zo'n superbaas gehad... ze heeft ook alleen maar positief over me gepraat. had een gesprek met haar in de tram (heel toepasselijk haha) en ze zei dat ze blij was met mij enz. en dat ze ziet dat ik wil werken en dat ik bereid ben alles te leren...ben alleen een langzame leerder (eerlijk aangegeven) zegt ze zo...ik heb liever een langzame leerder die zin heeft om te werken dan andersom... dus ik weet 100% zeker (als zij mag zeggen of me contract wordt verlengd) dat ik doormag gaan... *gelukkig ik ben nog steeds niet ongi en heb nog steeds het gevoel in me onderbuik wat ik nog nooit heb gevoeld... begin te denken dat het echt posi is... jhajha jullie willen al gelijk zeggen TESTEN TESTEN TESTEN maar ik w8 woensdag even af... is er nog nieuws hier...? nou ik ben weer lekker mijn verhaal kwijt haha