nee nog niet getest haha...ik blijf volhouden... vind het zelf heel spannend maar houd me aan me afspraak haha... zometeen komt ons nichtje logeren.. morgen met haar naar de dierentuin blijdorp... echt geweldig haha.
lol naliey zon lieve baas top hoor ! en fijn toch zo iemand die graag wil werken de inzet is top en de wil doet wonderen fijn dat je nog steeds niet ongestedl bent elke dag is er 1 succes met wachten meid. emma thanks dat ik emma mag zeggen kreeg zweet druppels van het typen van je naam (met de tong uit mijn mond)
Ik heb dat ook vaak en met ons nog veel meer meiden. Ben je weer een paar dagen klaar met je ongi, begin je ineens te bloeden. Dit is niett van invloed op je eisprong hoor.
Naliey, ik heb het ff gemist, maar waarom wacht je tot woensdag met testen? Ik ga ff naar de lijst kijken. Als ik er per ongeluk mensen afhaal en ze willen er weer bij, let me know!
Ronde 1 Etos pillen Mrs Mia, 2e cyclus Melanie1988, 12e cyclus Natasssie, 2e cyclus na mk Miracles, 4e cyclus Gaby83, 3e cyclus Linavandenberg , 2e cyclus Meisje87, 1e cyclus Zeepbel83 1e cyclus Ilja 5e cyclus Suzie80, 3e ronde na MK Daphne, 1e cyclus Nrg50, 4e cyclus Manon77, 6e cyclus Missanna, 7e cyclus Danabelle, 6e cyclus Miss rettekatet, 2e cyclus lonny, 2e cyclus Sannne, 15e cyclus moontje b, 26e cyclus Shady09, 12e cyclus Bia74, 3e cyclus Naliey, 12e cyclus Michelle,1e cyclus Pookie66, 1e ronde na MA Suusje23, 1e cyclus Jamila22 7e cyclus Pioen 4e cyclus Ronde 2 Etos pillen Zomerjurk, 6e cyclus MiaMel, 6e cyclus na mk Chrissie80, 3e cyclus LiesEd, 4e cyclus Sylvia, 2e cyclus Miranke, 7e cyclus Zinah, 2e cyclus Emmawannabeamum,31e cyclus Mariska, 7e cyclus Milla Rose, 10e cyclus Ronde 3 Etos pillen Daphne B, 5e cyclus Wannabemommie, 18e cyclus leeuw89, 8e cycles Tessa8, 4e cyclus Talulah, 16e cyclus Marloes80, 5e cyclus daniele, 4e cyclus Ronde 4 Etos pillen Sanne1234, 4e cyclus Sucre, 2e cyclus na MA Ronde 5 Etos pillen Noena, 12e cyclus LadyZorra, 18e cyclus Inger 1979, 8e cyclus na mk ZWANGEREN Ronde 1 Etos Niesje1980, 3 rondes Misspiggle, 1 ronde Pluys vanaf juni 2006 bezig Jeldou, 6 rondes Lauwie, 14 rondes Chantico, 2 rondes Snoozie 5 rondes Ryanne, 2 rondes Sarahfreely, 3 rondes Gerlinde1, 4 rondes na MK Pipikippie, 2 rondes Lievelief, 2 rondes Jimmy, 23 rondes Mariaatje, ? rondes Inspiratiebron, 24 rondes na mk Daydreamy, 4 rondes Wybje, 2 rondes London1122, 2 rondes Queenie, 8 rondes Sophie, 1 ronde Jules, 4 rondes Libra, 2 rondes *20-5-08* Dayenne, 5 rondes na pauze *24-5-08* Mama2801 ronde 1 na mk Ronde 2 Natas1, 3 rondes na MK Jetty, 3 rondes Suusje D, 2 rondes Spijkervrouwtje, 3 rondes Nony, 2 rondes Linda26, 3 rondes Jipper, 2 rondes Dieselientje, 2 rondes Manny82, 6 rondes Juffie1984, 4 rondes Patriesie, 2 rondes Jewel, 4 rondes Pookie66, 4e cyclus en MA Ronde 3 Dilady, 20e cyclus Heb ik je per ongeluk van de lijst gehaald en wil je ons weer vergezellen. Laat het maar even weten!
ik meld me na 8 okt wel want ben nu pas 2 dagen beizg met die pillen en heb over 4 dagen me ei dus als ik me ongie gehad heb meld ik me weer . Hopelijk heb ik ze voor niks aangeschaft
Gelukkig maar, dat dacht ik namelijk even! Nou, dan kunnen we gewoon fijn door klussen! En ondertussen de etos " wonder-pillen " innemen!
jha ben echt super blij met zo'n baas en het werk is ook super... ik ben gek op werken...er zijn natuurlijk wel dagen dat ik liever thuis zit maar dat heeft iedereen wel eens... nog steeds niks hier haha...had vandaag wel een heel klein druppeltje rood bij mijn vloed...:S is dat erg? en wat houd het in?
ik heb al eerder getest...maar toen was het nega. ik ga woensdag bij de gyn aangeven dat ik overtijd ben en kijken of zij iets gaat doen...zo niet dan test ik alsnog thuis. het zou namelijk ook nog kunnen dat de test bij mij niet werkt... als ik woensdag meer weet horen jullie het gelijk...
eyey allemaal..., ik ben helaas ongi geworden... zometeen met mijn ventje en nichtje naar Blijdorp... dus dat maakt het wel weer een beetje goed... kom denk vanavond weer bijlezen... xxx
hey meiden, ik mag naar ronde 2 van de etos pillen, kan iemand mij daarbij zetten? ben zojuist ongi geworden. grtz suus
Naliey en suusje jammer zeg! Ook door naar de volgende ronde, pfff Mijn ongi was vrijdag bijna over en gister weer buipijn ineens en nu weer bloed ook vers en oud van alles wat
Emma, ik had dat ook op dag 6/7. Ineens begon het weer na een hoop krampen. Naliey en suusje, jammer zeg dat jullie ongi zijn geworden. Zullen we dan allemaal deze ronde dan maar zwanger worden? Lijkt me heeel geselli!