Ja, ik maak hem wel af! Maar ga toch even kijken of er ook andere vitamines zijn die je net zo goed kan hebben, bij het zwanger worden. Misschien anders alleen maar folium zuur! Ik denk maar zo, 20 jaar geleden bestonden deze pillen waarschijnlijk ook nog niet en ook toen raakte de mensen zwanger, door middel van gezond eten e.d.
G89 ik ben vegetarier dus ik mis dan al wat vitamines waar ik blijkbaar zonder kan maar wil niet dat me evt baby wat te kort komt
He hoi ik ben ook vega en voel me sinds ik deze gebruik ook wel wat beter moet ik zeggen. Miss dat ik ook at tekort kwam al had ik wel al jaren vit b12 en vit b complex. En nu sinds bijna 3 jaar foliumzuur appart. het kan toeval zijn natuurlijk maar ik werd weleens onwel en was dan duizelig en daarna vaak erg misselijk enzo! ben bij ha geweest maar was geen bloedarmoede zoals gewoonlijk. En verder niks over weer gehoord. Maar gaat nu al een hele tijd goed miss dat deze pillen hebben, het zijn me toch ook echte kanonnen, hihi. xxx emma
Ik eet ook geen vlees, maar probeer zoveel mogelijk andere zuivel prod. te eten. En natuurlijk elke dag 2 stukken fruit
G89 helaas ben ik allergisch voor melk vla enz Kaas kan ik nog wel hebben alleen probeer ik dat zo min mogelijk te doen omdat daar een maagje van een kalfje inzit. Ik merk dat me stoelgang ineens een stuk beter is geworden .
Oh oke, dat is wel naar of heb je dr niet zoveel last van? Ik zou er zelf niet aan moeten denken als ik geen broodje ei zou kunnen hebben, maar goed.
haha ei eet ik wel hoor maar wel scharrel of gras eieren . En nee hoor heb niet zo heel veel last ervan maar wil daarom wel goed voorbereid aan een kindje gaan beginnen en weten dat ik wel genoeg vitamines enz binnen krijg.
Tuurlijk, dat snap ik Een goed begin is t halve werk he haha! Succes met zwanger worden! Ik heb het gevoel, dat mijn ei er bijna aan zit te komen, alleen mijn ovulatie test zei weer negatief, dus ga even google-en en kijken of dat vaker voor kan komen!
@ G89, ovulatietests KUNNEN je ei 48 uur vantevoren zien aankomen maar het HOEFT niet. Doorgaans zien ze je ei aankomen 13-48 uur vantevoren. Het kan dus dat je test morgen alsnog positief is, maar het kán ook dat je je LH-piek 'mist' met de test. Het komt volgens mij niet zo vaak voor hoor. Maar dat is wel de reden dat sommige dames twee maal per dag testen op de dag(en) dat ze verwachten positief te testen. Ik test iedere maand één keer positief, dus niet de dag erna nóg eens positief. En 'licht positief' bestaat niet bij ovulatietests: je hebt namelijk altijd wel wat van het LH-hormoon in je urine dus er is altijd kans op een licht streepje - dat wil niet zeggen dat je in de buurt van je eisprong test.
Dilady, wat vreselijk dat je een BBZ hebt gehad. Ik wens je veel sterkte en hopelijk pakt je lichaam het gauw weer op. G89, je moet er rekening mee houden dat je eerste cyclus na het stoppen van de pil erg lang kan duren en vaak zonder eisprong verloopt. Ik zou met ovutesten wachten tot je in jje 2e ronde zit. Alle symptomen die jij beschrijft passen heel goed bij ontpillen, ik heb het ook allemaal gevoeld.
Dat vermoeden heb ik zelf ook wel Sucre, maar ik voel ook steken in mn linker zij, vlak bij mn lies. Heb zelf het vermoeden dat de eisprong er wel aan zit te komen of net is geweest. Maar mn lichaam kan natuurlijk ook een beetje van slag zijn, na vier jaar pil gebruik. Al valt vier jaar nog mee. Ik wacht het wel even af Volgens mijn berekeningen zou ik begin oktober mn menstruatie moeten hebben, onder tussen klussen we gewoon om de dag, you never know! Mijn moeder was gelijk na het stoppen van de pil zwanger van mij! Die hoefte haar volgende menstruatie niet eens af te wachten, omdat ik er al in zat Het kan allemaal, even af wachten wat mn lichaam doet. Ik heb nog één testje liggen, die doe ik dan morgen wel, want morgen zou officeel mijn ei sprong moeten zijn, dus als die negatief aan geeft, dan komt mijn ei sprong later of helemaal niet.
Als je vermoedt dat je eisprong morgen is, geeft een ovulatietest morgen negatief aan en niet positief. Hij zou dan vandaag of evt. gisteren al positief moeten zijn. Maar zoals hierboven ook al stond: reken er niet te zeer op, het is echt afwachten wat je lichaam doet. En voor het ontpillen maakt het niets uit of je de pil vier jaar of veertien jaar hebt geslikt.
Ronde 1 Etos pillen Mrs Mia, 2e cyclus Melanie1988, 12e cyclus Natasssie, 2e cyclus na mk Miracles, 4e cyclus Gaby83, 3e cyclus Linavandenberg , 2e cyclus Meisje87, 1e cyclus Zeepbel83 1e cyclus Ilja 5e cyclus Suzie80, 3e ronde na MK Daphne, 1e cyclus Nrg50, 4e cyclus Manon77, 6e cyclus Missanna, 7e cyclus Miss rettekatet, 2e cyclus lonny, 2e cyclus Sannne, 15e cyclus moontje b, 26e cyclus Shady09, 12e cyclus Bia74, 3e cyclus Naliey, 12e cyclus Pookie66, 1e ronde na MA Jamila22 7e cyclus Pioen 4e cyclus Bos, 7e cyclus Lammetje, 1e cyclus na bevalling (wil over 2 1/2 week graag op roze) Ronde 2 Etos pillen Zomerjurk, 6e cyclus MiaMel, 6e cyclus na mk Chrissie80, 3e cyclus LiesEd, 4e cyclus Sylvia, 2e cyclus Miranke, 7e cyclus Zinah, 2e cyclus Emmawannabeamum, 32e cyclus Mariska, 7e cyclus Milla Rose, 10e cyclus Danabelle, 7e cyclus Michelle, 2e cyclus (even zonder de ETOS-giganten) Suusje23, 3e cyclus Ronde 3 Etos pillen Daphne B, 5e cyclus Wannabemommie, 18e cyclus leeuw89, 8e cycles Tessa8, 4e cyclus Talulah, 16e cyclus daniele, 4e cyclus Ronde 4 Etos pillen Sanne1234, 4e cyclus Sucre, 2e cyclus na MA Dilady, 21e cyclus na bbz Ronde 5 Etos pillen Noena, 12e cyclus LadyZorra, 18e cyclus Inger 1979, 8e cyclus na mk ZWANGEREN Ronde 1 Etos Niesje1980, 3 rondes Misspiggle, 1 ronde Pluys vanaf juni 2006 bezig Jeldou, 6 rondes Lauwie, 14 rondes Chantico, 2 rondes Snoozie 5 rondes Ryanne, 2 rondes Sarahfreely, 3 rondes Gerlinde1, 4 rondes na MK Pipikippie, 2 rondes Lievelief, 2 rondes Jimmy, 23 rondes Mariaatje, ? rondes Inspiratiebron, 24 rondes na mk Daydreamy, 4 rondes Wybje, 2 rondes London1122, 2 rondes Queenie, 8 rondes Sophie, 1 ronde Jules, 4 rondes Libra, 2 rondes *20-5-08* Dayenne, 5 rondes na pauze *24-5-08* Mama2801 ronde 1 na mk Ronde 2 Natas1, 3 rondes na MK Jetty, 3 rondes Suusje D, 2 rondes Spijkervrouwtje, 3 rondes Nony, 2 rondes Linda26, 3 rondes Jipper, 2 rondes Dieselientje, 2 rondes Manny82, 6 rondes Juffie1984, 4 rondes Patriesie, 2 rondes Jewel, 4 rondes Pookie66, 4e cyclus en MA ronde 3 Marloes80, 5e cyclus
Marloes, wat super! Van harte gefeliciteerd met het wondertje in je buik. Ga lekker genieten en hou ons op de hoogte hoe het met je gaat
Marloes80, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Toch best snel he, in de vijfde ronde waarvan de derde met de Etospillen. Geniet van je zwangerschap!
ook hierow nog even van harte marloes ha ha ik geloof nu op 4 toppics gefeliciteerd vandaag dusse kun je zien hoe super blij ik voor je ben!
eyey allemaal..., ik zou afgelopen woensdag naar de gyn gaan in voorburg... mijn vriend zei dat hij wist waar we moesten zijn...rijd hij naar rijswijk...dus ben er nog niet geweest...:S nu weet ik nog niks... dus weer een nieuwe afspraak maken... zijn er nog nieuwe zw bij...?