ff een vraagje. heb nog een paar pillen in de strip zitten van deze ronde. wat zal ik doen gewoon op maken tot de ongi komt. of bewaren voor een volgende ronde? vind het zo raar dat er zo weinig van beschreven is op de verpakking van hoe en wat.
Hallo dames, Ik heb weer een vraag! Alweer Sinds 2 a 3 dagen, moet in eens zoveel plassen. ' s Nachts moet ik er 2 x uit, s morgens dan weer en een uur later, heb ik alweer een drukkend gevoel op mn blaas, dus dan ga ik maar weer naar de wc. En mn borsten doen echt zo'n pijn! Ook krampjes/steken in mn onderbuik. Zelf ga ik er maar gewoon fijn van uit, dat t komt omdat ik gestopt ben met de pil. Want volgens mijn berekening zou mijn ei gisteren zijn geweest, maar t kan natuurlijk ook eerder zijn geweest. Geen idee. Mn vriend heeft al een test gehaald, die is zo nieuwsschierig, maar zelf wacht ik netjes tot mijn ongi uit blijft! Ben benieuwd naar jullie reactie! Alle zwangere dames, van harte!
@bos, je moet de pillen doorlopend gebruiken, net als foliumzuur. Dus gewoon iedere dag twee pillen. En een verpakking staat niet gelijk aan een cyclus. @G89, je klachten komen me wel bekend voor maar ik denk niet dat ze samenhangen met het gebruik van de Etospillen. Ze kúnnen duiden op je ei, op een zwangerschap of op een andere hormonale schommeling maar het hóeft natuurlijk niet!
@ Danabelle, ik denk ook niet dat het een samenhang is van de etos pillen! Die slik ik gewoon netjes s ochtends en s avonds! Laats iets later dan normaal, maar dat kan geen kwaad denk ik. Volgens mijn berekening had mijn ei gisteren moeten zijn, maar t gekke is. Als ik zit of rustig iets doe in huis, heb ik minder last van een drukkend gevoel, dan dat als ik de hele dag bezig ben op werk etc. ik hoop natuurlijk, dat het een zwangerschap is, maar dat zou wel erg snel zijn! Al hebben meer vrouwen, dat geluk gehad! Maar hou maar in mn achterhoofd, dat t door t stoppen komt van de pil of door de eisprong! We zullen t wel merken, als ik ongi moet worden
g89 ik herken je symptomen die had ik toen ik zwanger was maar niet zo snel na mijn ei pas na nod ben benieuwd meid wat het gaat worden bij jou,.
Hallo! Sinds vandaag ben ik ook begonnen met de etos zwanger worden pillen! Dus ik kom hier af en toe ook ff meebeppen als jullie het goed vinden!
Ik ben ook erg benieuwd, lammetje! Na hoe veel maanden was het bij jou gelukt? Als het zo zou zijn, zou het wel erg, erg snel zijn! Maar dan heb ik zelf t vermoeden, dat mij ei gewoon eerder is geweest, dan dat ik dacht. Ik heb zelf de buikpijn etc niet echt bij gehouden. We wachten rustig af Heb vaker gedacht en gezegd, dat ik zwanger was en t uiteindelijk niet bleek! Dus blijf nu maar " negatief " met mijn gedachten, dan kan t nooit erger worden
ik had nog 2 etos zwanger worden pillen en daarna wilde ik stoppen, ik geloofde er niet meer in en vanmorgen 2 positieve testen ik had het echt nooit verwacht dus ik mag in het rose Liefs Inger
Gefeliciteerd Inger! Hoeveel rondes had je Etos gebruikt als ik vragen mag? Geniet van je zwangerschap
inger van harte gefeliciteerd meid en veel geluk met je zwangerschap! marsab meid ben je gestopt met je borstvoeding want die pillen mogen niet met bv he enne gezellig dat ik je weer een keer zie (of eigenlijk spreek )leuk! g89 dat was mijn 1e zwangerschap en dat was meteen raak emma wens je alle succes deze ronde en veel klusplezier
@ lammetje: ja ik ben gestopt met de BV! Dus ik kan ze veilig nemen! Bedankt dat je me er wel even op wijst! Hoe is het met je meis, nog altijd geen ei te bekennen?
ja dacht effe checken anders weet je het mischien niet marsab heb nog geeen ei en zit op dag 38 na ongie al helaas hoe is de stand bij jou nu je gestopt bent met bv?
@ G89 Ik was volgens mij iets van 8 rondes aan de Etos pillen en nu dan toch zwanger. @ marsab ik vind het ook zo bizar van die pendels... ik had het deze ronde ook nooit verwacht... Meiden, ik duim voor jullie dat jullie ook snel in het rose komen! Liefs Inger
Mag ik hier ook af en toe eens komen kletsen? Ik ben gister toch ook maar aan de etos pillen gegaan. Wie weet wat het me brengt..
welkom saffie en veel succes kunnen we allemaal reuze gebruiken! marsab balen meid hopelijk komt het snel op gang ik zit nu ook 9 dagen borstvoedingsloos (ha ha wat klinkt dat )en ik zit nog lekker ehem te wachten inmiddels al op cyclus dag 40 of zoiets hmmm balen hoor laten we maar een schietgebedje doen voor een doos eieren hierow!