Ronde 1 Etos pillen Mrs Mia, 2e cyclus Melanie1988, 12e cyclus Natasssie, 2e cyclus na mk Miracles, 4e cyclus Gaby83, 3e cyclus Linavandenberg , 2e cyclus Meisje87, 1e cyclus Zeepbel83 1e cyclus Ilja 5e cyclus Suzie80, 3e ronde na MK Daphne, 1e cyclus Nrg50, 4e cyclus Manon77, 6e cyclus Missanna, 7e cyclus Miss rettekatet, 2e cyclus lonny, 2e cyclus Sannne, 15e cyclus moontje b, 26e cyclus Shady09, 12e cyclus Naliey, 12e cyclus Pookie66, 1e ronde na MA Jamila22 7e cyclus Pioen 4e cyclus Bos, 7e cyclus Lammetje, 1e cyclus na bevalling (wil over 2 1/2 week graag op roze) Ronde 2 Etos pillen Zomerjurk, 6e cyclus MiaMel, 6e cyclus na mk Chrissie80, 3e cyclus LiesEd, 4e cyclus Sylvia, 2e cyclus Miranke, 7e cyclus Zinah, 2e cyclus Emmawannabeamum, 32e cyclus Mariska, 7e cyclus Milla Rose, 10e cyclus Danabelle, 7e cyclus Michelle, 2e cyclus (even zonder de ETOS-giganten) Suusje23, 3e cyclus Bia74, 5e cyclus Ronde 3 Etos pillen Daphne B, 5e cyclus Wannabemommie, 18e cyclus leeuw89, 8e cycles Tessa8, 4e cyclus Talulah, 16e cyclus daniele, 4e cyclus Ronde 4 Etos pillen Sanne1234, 4e cyclus Sucre, 2e cyclus na MA Dilady, 21e cyclus na bbz Ronde 5 Etos pillen Noena, 12e cyclus LadyZorra, 18e cyclus Inger 1979, 8e cyclus na mk ZWANGEREN Ronde 1 Etos Niesje1980, 3 rondes Misspiggle, 1 ronde Pluys vanaf juni 2006 bezig Jeldou, 6 rondes Lauwie, 14 rondes Chantico, 2 rondes Snoozie 5 rondes Ryanne, 2 rondes Sarahfreely, 3 rondes Gerlinde1, 4 rondes na MK Pipikippie, 2 rondes Lievelief, 2 rondes Jimmy, 23 rondes Mariaatje, ? rondes Inspiratiebron, 24 rondes na mk Daydreamy, 4 rondes Wybje, 2 rondes London1122, 2 rondes Queenie, 8 rondes Sophie, 1 ronde Jules, 4 rondes Libra, 2 rondes *20-5-08* Dayenne, 5 rondes na pauze *24-5-08* Mama2801 ronde 1 na mk Ronde 2 Natas1, 3 rondes na MK Jetty, 3 rondes Suusje D, 2 rondes Spijkervrouwtje, 3 rondes Nony, 2 rondes Linda26, 3 rondes Jipper, 2 rondes Dieselientje, 2 rondes Manny82, 6 rondes Juffie1984, 4 rondes Patriesie, 2 rondes Jewel, 4 rondes Pookie66, 4e cyclus en MA ronde 3 Marloes80, 5e cyclus Een rondje verder met de pillen, zodadelijk ff nieuwe kopen want ze zijn bijna op. Cyclus weer wat korter naar 28 dagen. Maar ronde 5 wordt het voor ons!
nou emma ik ben het al reuze zat en ben als ik jou zie pas net bezig wens je daarom het allermooiste ei en een kindje erbij!
Nou vandaag een testje gedaan ( eigenlijk veel te vroeg, maar mn vriend stond er op ) negatief natuurlijk. Ik had het verwacht, moet pas volgende week ongi worden! Toch beetje balen natuurlijk! Vandaag op mijn werk een meisje van de BSO, ging op mijn schoot zitten en plofte vol tegen mn borsten aan! Man, dacht dat ik door de grond zakte, wat deed dat pijn! Hoop dat, dat snel over is als het inderdaad ontpillen is! Emma en Lammetje, succes!
g89 thanks hoop dat we met zijn allen op de roze wolk klimmen dames zou wel super zijn helemaal omdat de wolken buiten nu zo donker zijn kunnen we lekker van ons eigen wolkje genieten duim duim
He jammer G89 En lammetje het is idd errug donker, en het komt met bakken uit de lucht hier in drenthe! xxx emma
eyey allemaal..., ik ben al eventjes niet meer hier geweest... ik wil er namelijk minder mee bezig zijn. want was er echt teveel mee bezig... maar ik kom echt nog wel lezen hoor... maar goed is er nog veel nieuws hier...? zijn er nog veel zw bij...?
Dames, ik heb iemand laten pendelen voor mij en daar kwam uit 'zwanger in december van een jongen'. Als het december van dit jaar zou zijn, zou het super zijn he! Haha nouja, iedere andere december zou ook geweldig zijn trouwens, een zwangerschap blíjft super alleen zo jammer als ie lang op zich laat wachten. Maar het kindje blijft even welkom! Verder nog geen nieuws hoor, ik heb zondag mijn NOD en verwacht gewoon ongesteld te worden.
Ik heb me ook laten pendelen: 3 pendels oktober -> tweeling jongen en meisje! Maar goed, gaat een beetje moeilijk zonder ei! Ei ei Ik heb geen ei Ik moet nog een ei gaan zoeken hier in alle hoeken! Zoek je mee Lammetje?
Ja, lammetje. Ik denk dat we dat allemaal hopen, zeker met deze donker wolken die er vandaag waren in Gelderland bah! Hoop, dat we inderdaad snel op onze roze wolkjes kunnen en mogen klimmen!
nou g 89 ik zit ook in gelderland ben vandaag maar met de auto de kleine naar school gaan brengen jeetje wat een ... weer ik help je zoeken marsab ik heb ook pendel oktober staan een meisje dus gaan we gelijk lopen leuk hoor! en een tweeling zou ik ook wel super vinden ben benieuwd of hij uit gaat komen voor je .
Ik moest helaas met de fiets naar mn werk, auto was niet beschikbaar En de bus had ik al gemist, dus ik was héérlijk zeik nat! Eenmaal de kinderen opgehaald, spetterend door de plassen, dus ik was nog natter ( mijn broek althans ) Achja, we wonen in Nederland he! Dus raar is het niet...
Haai Meiden. Ik ga binnenkort Etos zwanger worden pillen kopen. Mijn cyclus is rot met lichte ongie en spotting wat nu een kleine maand duurd. Dus ik word daar echt gek van. Verder heb ik nog geen eisprong gehad vorige cyclus en deze ronde nog geen eisprong gezien (temp). Klinkt dit ook iemand bekend? Ik hoop dat die Etos pillen hier tegen gaan helpen..
Ik ben gisteren ook helemaal verzopen bij een afspraak aangekomen.. Wij hebben geen auto dus ik doe alles met de fiets en ik trek mijn regenpak alleen aan als het regent als ik weg ga - tja.. Ik heb vanmiddag een belangrijk gesprek, duimen jullie voor me? .. Goed, dat was erg off-topic. @ MyPrecious, lichte ongie ken ik, spotting heb ik (gelukkig) niet (gehad). Wie weet helpen de Etos-pillen je lichaam beter in balans te brengen
ik denk dat door de etos pillen mijn darmen nu iig wel goed werken . MOet nu elke dag ipv 1 x pw. Alleen 2 x per dag vergeet is soms wel eens hoor ben geen pillen mens. Hopelijk word mijn cyclus nu ook ietsie korter erdoor .
We duimen voor je Danabelle, ach soms is het ook wel goed om het eens over iets anders te hebben Melanina, ik vergeet de pillen de laatste tijd ook wel eens regelmatig. Vooral 's avonds, dan lig ik in mn bedje en geeft mn vriend me een duw zo van hé je moet je pil nog nemen! Hij denkt er beter aan als ik..
mijn vriend houd zich nog erg afzijdig als het om zwanger worden gaat helaas. Hij klust er graag voor maar daar houdt het echt mee op. Hij weet dus ook niet waarom ik me zo klote voelde de afgelopen dagen had gewoon buikpijn ervan. Ik heb dus vandaag al getest weet het veel te vroeg en natuurlijk geen streepje te zien maar ben nu wel weer ontspannender want ben bang dat door me stress ook me ongie dalijk weg blijft .
Hoi, Heb ook een tijdje de etos pillen geslikt. Voor mij hebben ze niks gedaan. Moet er wel bij zeggen dat mij cycles altijd wel redelijk gelijk is, en voor de rest geen problemen daar bij had. Ik vind dat ik heel veel vitamines in zit, vooral de E. Zelf eet ik al best veel fruit e.d. dus ben ik sinds deze cycles gestopt. Had zelfs het idee dat ik aankwam van de vit. E en er veel puistjes van kreeg. Nu ben ik gestop, en de puistjes worden minder, en lijk wat af te vallen. Maar dat kan natuurlijk toeval zijn, dat weet ik niet. Gebruik nu trouwens gravitamon, daar zitten ook div. vit. in, maar dan 50% van de adh. groetjes merels