dank jewel. We zullen zien. maar ik blijf gewoon denken dat ik ong ga worden, is het ook niet zo'n domper. Mijn lichaam kan me nog voor de gek houden. gr
Nou ik heb alles van het begin tot het eind gelezen en als het deze ronde niets is geworden ga ik ze ook halen. het kan nooit kwaad! ben er helemaal enthousiast van geworden!
Nou ik heb komende dagen mijn ei ergens en ga dus flink klussen en hoop dat we raak schieten. Slik sinds deze cyclus de etos zwanger worden tabletten en heb geen bijwerkingen. Hoop dat ze ons wat gaan helpen, maar dat zullen we pas aan het einde van de maand weten. Voor iedereen die ook nog bezig is veel succes en misschien kunnen we met zijn alle zwanger het nieuwe jaar in groetjes
Ik ook! Ben deze maand gestart met de Etos-pillen.....mijn mannetje met foliumzuur, Zink en Vit C....deze pillenbrigade is op weg naar een positieve test! [-o< Koosje
Je zou toch zeggen dat als dames al 8 of 9 rondes hebben doorlopen en nu met de Etos pillen opeens wel zwanger zijn dat het wel eens aan die pillen kan liggen... Hoe dan ook, er zitten veel vitamines is dus slecht kan het nooit zijn!
Ja en als ze teunisbloemolie hadden genomen, of iets anders en zwanger waren geworden die ronde dan ligt het daar aan....er bestaat ook nog zo iets als toeval...of heb ik het mis Maar goed kwaad kan het niet nee...
Ja maakt mij verder ook niet uit...heb ze zelf ook gebruikt (nog voordat dit topic er was) Maar als ik sommigen hoor praten over "de wonderpillen van Etos" enzo...dan denk ik: Oei...dat wordt een grote teleurstelling...snappie? Ik bedoel had ook spul van aloe vera gekocht omdat dat de baarmoeder in goede conditie zou kunnen brengen (maar was al zwanger)...maar denk dat je wel realistisch moet blijven (moet weten waar het voor is) hoe moeilijk dat soms ook is na zoveel rondes... K zou t gewoon heel erg jammer vinden als mensen zich er teveel aan vast klampen... zou ik gewoon jammer vinden...een teleurstelling. maar tuurlijk, proberen kan geen kwaad enneh ik hoop dat het voor jullie allen snel raak mag zijn hoor! Groetjesss, Mili
Mijn cyclus is heel onregelmatig, zorgen deze pillen er wel voor dat je menstruatie weer een beetje regelmatig wordt?
Zou kunnen er zitten voor zover ik weet wel dingen in die een positieve invloed op je cyclus kunnen hebben...maaar garanties heb je niet.... Succes ik hoop voor je dat het werkt.
Hey Mili, Ik ben ook al vaak genoeg teleurgesteld en weet hoe het is. Maar een beetje hoop houden en ergens in geloven voelt ook wel eens lekker. Dus wat mij betreft hoef je ons niet meer te waarschuwen. Ik denk dat de meeste meiden hier wel die teleurstellingen meegemaakt hebben en anders komen we er vanzelf wel achter.. Gefeliciteerd en fijne zwangerschap! Liefs, Lauwie
ik ga het morgen gewoon kopen, en ga het gewoon proberen. Ik moet toch foliumzuur slikken dus kan ik net zo goed dat gaan slikken. Mijn potje foliumzuur wat ik nu heb is bijna op.
Nou sorry .....ik zeg ook niet dat het niet kan werken hoor....maar goed ieder voor zich denk ik dan...zullen ook wel de hormonen zijn
wij zijn al 16 maanden bezig en slik sinds vandaag de etos pillen. Ik geloof ook niet dat het wonderpillen zijn, maar toch kan het misschien wel net dat laatste zetje geven.... ik ben benieuwd!
Hoi, ik lees al een tijdje mee, maar post bijna nooit.. Ik wou alleen even melden dat je deze pillen beter niet kan slikken als je Clomid slikt. Er zit Vitex in en dat werkt de Clomid tegen. Ik heb mijn gynaecoloog gebeld en die zei dat ik er beter mee kon stoppen.. Ik zit dus al op cyclusdag 12 en heb het deze maand dus misschien voor mezelf verziekt (was deze cyclus begonnen met de etos pillen)
oooooo... dank je wel voor je reactie! erg lief van je! Ik zal ze morgen voor de zekerheid dan niet slikken en het morgen meteen (moet er heen voor een FM) aan mijn arts vragen! Toch zijn er al twee meiden dit clomid slikken van dit forum de eerste ronde zwanger geraakt.... maar heb dit idd al wel vaker over het kruid Vitex gehoord. Nogmaals bedankt!
Graag gedaan.. Hoop ook dat het bij mij toch geen invloed heeft. Zal het wel laten weten als ik toch een positief ovu testje heb, maar ik ben er voor de zekerheid maar mee gestopt.
ik hoop echt voor je dat de clomid gewoon zijn werk heeft gedaan bij je! Hoelang slik je al clomid en hoelang zijn jullie bezig? (als ik vragen mag...) Misschien dat je het anders gezellig vind om mee te kletsen bij de topic PCO.... of slik je om een andere reden clomid?