Snap ik snap je punt helemaal, maar verplaats je eens in haar situatie. Jij bent de baas van een bedrijf en een werknemer voelt zich niet helemaal 100% en gaat toch werken, uit eindelijk maak jij de beslissing, dat jou werknemer niet kan blijven werken, omdat er niet voldoende inzet word getoond, omdat die zich niet lekker voelt. Kortom, dan moet de baas iets anders regelen, omdat de werknemer halverwege de dag naar huis kan. Terwijl als de werknemer zich 's ochtends ziek meld kan er nog vervanging geregeld worden
Mijn moeder was de 1e 3 maanden ook ongesteld en kwam er toen ook pas achter. En dat had ik ook steeds in me achterhoofd, daarom hebik aan het begin van deze cyclys nog getest. Negatief dus. Me temp is ook nog altijd laag en schommelt wat tussen 36.4 en 36.1 @ Michelle, gefeliciteerd met je zwangerschap
Meiden? Temperaturen jullie ook of doen jullie ovu-testen? Ik heb nog altijd geen eisprong gehad, slik de pillen morgen een week. Wanneer hielpen ze bij jullie?
@ MyPrecious, de pillen zijn niet bedoeld om een eisprong op te wekken. Als dat echt nodig is (dus als je echt gedurende een aantal maanden géén eisprong hebt en graag zwanger wilt worden) kan de dokter hiervoor medicijnen voorschrijven. De Etopspillen zijn gewoon als foliumzuur bedoeld met wat extra stofjes die je lichaam wel kan gebruiken in de aanloop tot een zwangerschap. Ik gebruik zelf ovulatietesten. Temperaturen lukt bij mij niet omdat ik er 's nachts te vaak uit moet om te plassen - en dan gaat je temperatuur te veel schommelen. Met de ovulatietesten weet ik zo'n beetje wanneer mijn eisprong is. Ik voel er nooit iets van.
Ik temp wel, maar mijn ei is nu inmiddels al 2 weken geleden (cyclus van 28 a 29 dagen ) Las op internet, dat als je zwanger bent, dat je temp dan stijgt. En aangezien ik syptomen had, die ik van mezelf niet ken, heb ik de afgelopen 3 dagen mijn temp weer in de gaten gehouden. Normaal ligt mijn temp rond de 36.8 a 37.0. Nu heb ik een temp van 37.2 en vanmorgen een temp van 37.3, dus mijne stijgt.. Mijn eisprong is al geweest, dus daar kan het niet aanliggen! Zaterdag verwacht ik mijn ongi, normaal gesproken voel ik een week van te voren ongelovelijke krampen in mn buik. Nu helemaal niets, behalve de symptomen, die bij een zwangerschap kunnen passen Grote en pijnlijke borsten en tepels Pijn in mn onder rug Sinds vandaag, misselijk gevoel niet overgeven, maar wel het gevoel hebben. Hoofdpijn En voel me gewoon anders! Bestel zometeen, maar even testen op het internet! In de winkel durf ik het nooit zo goed!
@ Danabelle Ik weet dat die pillen geen eisprong opwekken maar wel zorgen voor een normale cyclus en die heb ik niet. Dus ja moet maar afwachten dan. @ G89 Hoop dat het goed zit bij jou!
Zou een dokter trouwens wel medicijnen voorschrijven om een eisprong op te wekken als je nog maar in je 2e ronde zit?
Ja, ik hoop het ook! Laat ik het zo zeggen, mijn gevoel/denkt zegt, dat ik zwanger ben! Ook vriend vriend zegt het. Maar door de vele verhalen die ik lees op internet, dat je lichaam je zo voor de gek kan houden, probeer ik toch een beetje nuchter te wachten. Ik bestel de testen toch nog maar niet. Wacht eerst zaterdag even af... Geduld is een schone zaak haha..
Ja idd uitstellen is ook beter aan 1 kant. En als je wel eerder wilt testen stuur je je vriend maar naar de kruidvat . Hoelang zijn jullie bezig?
Ronde 1 Etos pillen Mrs Mia, 2e cyclus Melanie1988, 12e cyclus Miracles, 4e cyclus Gaby83, 3e cyclus Linavandenberg , 2e cyclus Meisje87, 1e cyclus Zeepbel83 1e cyclus Ilja 5e cyclus Suzie80, 3e ronde na MK Daphne, 1e cyclus Nrg50, 4e cyclus Manon77, 6e cyclus Missanna, 7e cyclus Miss rettekatet, 2e cyclus lonny, 2e cyclus Sannne, 15e cyclus moontje b, 26e cyclus Shady09, 12e cyclus Naliey, 12e cyclus Pookie66, 1e ronde na MA Jamila22 7e cyclus Lammetje, 1e cyclus na bevalling (wil over 2 1/2 week graag op roze) Vanillivi 5e cyclus Katjak79 e cyclus Ronde 2 Etos pillen Zomerjurk, 6e cyclus MiaMel, 6e cyclus na mk Chrissie80, 3e cyclus LiesEd, 4e cyclus Sylvia, 2e cyclus Miranke, 7e cyclus Zinah, 2e cyclus Emmawannabeamum, 32e cyclus Mariska, 7e cyclus Milla Rose, 10e cyclus Suusje23, 3e cyclus Bia74, 5e cyclus Pioen, 5e cyclus Ronde 3 Etos pillen Daphne B, 5e cyclus Wannabemommie, 18e cyclus leeuw89, 8e cycles Tessa8, 4e cyclus Talulah, 16e cyclus daniele, 4e cyclus Danabelle, 8e cyclus Elke1976, 6e cyclus Ronde 4 Etos pillen Sanne1234, 4e cyclus Sucre, 2e cyclus na MA Dilady, 21e cyclus na bbz Ronde 5 Etos pillen Noena, 12e cyclus LadyZorra, 18e cyclus Inger 1979, 8e cyclus na mk ZWANGEREN Ronde 1 Etos Natasssie, 2e cyclus na mk Niesje1980, 3 rondes Misspiggle, 1 ronde Pluys vanaf juni 2006 bezig Jeldou, 6 rondes Lauwie, 14 rondes Chantico, 2 rondes Snoozie 5 rondes Ryanne, 2 rondes Sarahfreely, 3 rondes Gerlinde1, 4 rondes na MK Pipikippie, 2 rondes Lievelief, 2 rondes Jimmy, 23 rondes Mariaatje, ? rondes Inspiratiebron, 24 rondes na mk Daydreamy, 4 rondes Wybje, 2 rondes London1122, 2 rondes Queenie, 8 rondes Sophie, 1 ronde Jules, 4 rondes Libra, 2 rondes *20-5-08* Dayenne, 5 rondes na pauze *24-5-08* Mama2801 ronde 1 na mk Ronde 2 Etos Natas1, 3 rondes na MK Jetty, 3 rondes Suusje D, 2 rondes Spijkervrouwtje, 3 rondes Nony, 2 rondes Linda26, 3 rondes Jipper, 2 rondes Dieselientje, 2 rondes Manny82, 6 rondes Juffie1984, 4 rondes Patriesie, 2 rondes Jewel, 4 rondes Pookie66, 4e cyclus en MA Michelle, 2e cyclus Ronde 3 Etos Marloes80, 5e cyclus Om de lijst te veranderen: klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:1l85w90l] Vul je informatie in.[/*:m:1l85w90l] Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [IMG ]http://brace.mediaweb.nl/UserFiles/Image/0etos_logo.jpg[/ IMG][/*:m:1l85w90l] @ Michelle gefeliciteerd!
Mijn vriend was laatst al naar de kruidvat gegaan voor een test, veelste vroeg natuurlijk, maar goed hij stond er op! Wel stoer hoor, hoe hij daar stond bij de kassa met zo'n test in zn handen. Mijn vriend heeft nogal een " stoer/crimineel " uiterlijk. Terwijl hij een piep klein gouden hartje heeft, maar goed zag er leuk uit. Dit is onze eerst ronde, dus nog erg kort. Maar voel me zo anders, dan anders! Dit ken ik totaal niet van mezelf. Voor de pil had ik nergens last van. Beetje krampen voor ik ongi moest worden, verder niet en nu....
Dan is het extra spannend he.. Ben je net gestopt met de pil dan? Want die dingen kunnen ook van ontpillen komen ik hoop dat het bij jou niet hoeft te zijn. Want het is echt irritant bij mij dat ontpillen . Maar houd wel rekening met een langere cyclus en test niet te vroeg om teleurstelling te voorkomen. Als je goed zwanger bent dan blijft het toch wel zitten. Grappig dat je vriend testen ging halen. Ik heb me vriend zelf een x om testen gestuurd wahaha. Kwam hij thuis met stoephoest(!) en kruidvat testen wahah . Zei hij, ja als ik kuch (van de spanning) dan denken ze dat ik last van me keel heb. Ik durf zelf niet om testen hoor .
Ronde 1 Etos pillen Mrs Mia, 2e cyclus Melanie1988, 12e cyclus Miracles, 4e cyclus Gaby83, 3e cyclus Linavandenberg , 2e cyclus Meisje87, 1e cyclus Zeepbel83 1e cyclus Ilja 5e cyclus Suzie80, 3e ronde na MK Daphne, 1e cyclus Nrg50, 4e cyclus Manon77, 6e cyclus Missanna, 7e cyclus Miss rettekatet, 2e cyclus lonny, 2e cyclus Sannne, 15e cyclus moontje b, 26e cyclus Shady09, 12e cyclus Naliey, 12e cyclus Pookie66, 1e ronde na MA Jamila22 7e cyclus Lammetje, 1e cyclus na bevalling (wil over 2 1/2 week graag op roze) Vanillivi 5e cyclus Katjak79 e cyclus MyPrecious 2e cyclus Ronde 2 Etos pillen Zomerjurk, 6e cyclus MiaMel, 6e cyclus na mk Chrissie80, 3e cyclus LiesEd, 4e cyclus Sylvia, 2e cyclus Miranke, 7e cyclus Zinah, 2e cyclus Emmawannabeamum, 32e cyclus Mariska, 7e cyclus Milla Rose, 10e cyclus Suusje23, 3e cyclus Bia74, 5e cyclus Pioen, 5e cyclus Ronde 3 Etos pillen Daphne B, 5e cyclus Wannabemommie, 18e cyclus leeuw89, 8e cycles Tessa8, 4e cyclus Talulah, 16e cyclus daniele, 4e cyclus Danabelle, 8e cyclus Elke1976, 6e cyclus Ronde 4 Etos pillen Sanne1234, 4e cyclus Sucre, 2e cyclus na MA Dilady, 21e cyclus na bbz Ronde 5 Etos pillen Noena, 12e cyclus LadyZorra, 18e cyclus Inger 1979, 8e cyclus na mk ZWANGEREN Ronde 1 Etos Natasssie, 2e cyclus na mk Niesje1980, 3 rondes Misspiggle, 1 ronde Pluys vanaf juni 2006 bezig Jeldou, 6 rondes Lauwie, 14 rondes Chantico, 2 rondes Snoozie 5 rondes Ryanne, 2 rondes Sarahfreely, 3 rondes Gerlinde1, 4 rondes na MK Pipikippie, 2 rondes Lievelief, 2 rondes Jimmy, 23 rondes Mariaatje, ? rondes Inspiratiebron, 24 rondes na mk Daydreamy, 4 rondes Wybje, 2 rondes London1122, 2 rondes Queenie, 8 rondes Sophie, 1 ronde Jules, 4 rondes Libra, 2 rondes *20-5-08* Dayenne, 5 rondes na pauze *24-5-08* Mama2801 ronde 1 na mk Ronde 2 Etos Natas1, 3 rondes na MK Jetty, 3 rondes Suusje D, 2 rondes Spijkervrouwtje, 3 rondes Nony, 2 rondes Linda26, 3 rondes Jipper, 2 rondes Dieselientje, 2 rondes Manny82, 6 rondes Juffie1984, 4 rondes Patriesie, 2 rondes Jewel, 4 rondes Pookie66, 4e cyclus en MA Michelle, 2e cyclus Ronde 3 Etos Marloes80, 5e cyclus Om de lijst te veranderen: klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:3hrrepfk] Vul je informatie in.[/*:m:3hrrepfk] Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [IMG ]http://brace.mediaweb.nl/UserFiles/Image/0etos_logo.jpg[/ IMG][/*:m:3hrrepfk] @ Myprecious ik heb je toegevoegd!
@ MyPrecious, nee dat lijkt me niet dat de dokter dan meteen medicijnen voorschrijft. Ben je recent gestopt met de pil? Het kan gewoon even duren voordat je weer een normale cyclus hebt met eisprong. Ik zou me er voorlopig maar niet te druk om maken hoor!
Michelle! Gefeliciteerd meid, kom je een tijdje niet tegen en dan nu zulk goed nieuws voor je. In jullie vakantie verwekt dan nu ? Fijne zwangerschap gewenst! Elke
eyey allemaal..., alles goed...? hier redelijk. aanstaande donderdag kan ik pas naar de ha voor mijn oren...ach jha. zaterdag 11 okt hebben we groot feest... ons nichtje wordt dan 4 jaar en wij zijn dan 4 jaar samen... erg toevallig he haha. gelijk toen we wat kregen werden we gelijk oom en tante... zaterdag ook lekker naar de open dag bij de politie... wij verwachten niet dat ik deze maand op roze mag. gister en eergister lag me ventje te slapen terwijl ik lag te wachten...had hem zelfs nog wakker gemaakt maar hij sliep gewoon verder... ach jha oefenen kan wel en volgende maand weer een kans..