Ronde 1 Etos pillen Zomaar, 3e cyclus Mrs Mia, 2e cyclus Melanie1988, 12e cyclus Miracles, 4e cyclus Gaby83, 3e cyclus Linavandenberg , 2e cyclus Meisje87, 1e cyclus Zeepbel83 1e cyclus Ilja 5e cyclus Suzie80, 3e ronde na MK Daphne, 1e cyclus Nrg50, 4e cyclus Manon77, 6e cyclus Missanna, 7e cyclus Miss rettekatet, 2e cyclus lonny, 2e cyclus Sannne, 15e cyclus moontje b, 26e cyclus Shady09, 12e cyclus Naliey, 12e cyclus Pookie66, 1e ronde na MA Jamila22 7e cyclus Lammetje, 1e cyclus na bevalling (wil over 2 1/2 week graag op roze) Vanillivi 5e cyclus MyPrecious 3e cyclus Milkhd 10e cyclus Rose1982 2e cyclus Ronde 2 Etos pillen Zomerjurk, 6e cyclus MiaMel, 6e cyclus na mk Chrissie80, 3e cyclus LiesEd, 4e cyclus Miranke, 7e cyclus Zinah, 2e cyclus Emmawannabeamum, 32e cyclus Mariska, 7e cyclus Milla Rose, 10e cyclus Suusje23, 3e cyclus Bia74, 5e cyclus Pioen, 5e cyclus Katjak79 13e cyclus Ronde 3 Etos pillen Daphne B, 5e cyclus Wannabemommie, 18e cyclus leeuw89, 8e cycles Tessa8, 4e cyclus Talulah, 16e cyclus daniele, 4e cyclus Danabelle, 8e cyclus Elke1976, 6e cyclus Ronde 4 Etos pillen Sanne1234, 4e cyclus Sucre, 2e cyclus na MA Dilady, 21e cyclus na bbz Ronde 5 Etos pillen Noena, 12e cyclus LadyZorra, 18e cyclus ZWANGEREN Ronde 1 Etos Natasssie, 2e cyclus na mk Niesje1980, 3 rondes Misspiggle, 1 ronde Pluys vanaf juni 2006 bezig Jeldou, 6 rondes Lauwie, 14 rondes Chantico, 2 rondes Snoozie 5 rondes Ryanne, 2 rondes Sarahfreely, 3 rondes Gerlinde1, 4 rondes na MK Pipikippie, 2 rondes Lievelief, 2 rondes Jimmy, 23 rondes Mariaatje, ? rondes Inspiratiebron, 24 rondes na mk Daydreamy, 4 rondes Wybje, 2 rondes London1122, 2 rondes Queenie, 8 rondes Sophie, 1 ronde Jules, 4 rondes Libra, 2 rondes *20-5-08* Dayenne, 5 rondes na pauze *24-5-08* Mama2801 ronde 1 na mk Ronde 2 Etos Natas1, 3 rondes na MK Jetty, 3 rondes Suusje D, 2 rondes Spijkervrouwtje, 3 rondes Nony, 2 rondes Linda26, 3 rondes Jipper, 2 rondes Dieselientje, 2 rondes Manny82, 6 rondes Juffie1984, 4 rondes Patriesie, 2 rondes Jewel, 4 rondes Pookie66, 4e cyclus en MA Michelle, 2e cyclus Sylvia, 2e cyclus Ronde 3 Etos Marloes80, 5e cyclus Ronde 4 Etos Nrg50 Ronde 7 Etos Inger 1979, 10e cyclus na mk Om de lijst te veranderen: klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:1glf6f5g] Vul je informatie in.[/*:m:1glf6f5g] Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [IMG ]http://brace.mediaweb.nl/UserFiles/Image/0etos_logo.jpg[/ IMG][/*:m:1glf6f5g] Ik ga het ook maar eens proberen! Rose1982, heb jou er ook meteen bijgezet.
ik moet nu veel rusten, pillen slikken arbo op de hoogte stellen en eventueel de politie...maar de politie vind ik "nog" niet noodzakelijk. maar ik denk dat ik nu meer problemen krijg omdat ik me nu weer ziek moet melden...ach jha ze zoeken t maar uit he... knuf naliey
zou iemand mij 1 ronde etospillen en 1 ronde cyclus verder willen zetten...? dus dan wordt het ronde 2 pillen en ronde 13 cyclus dank je alvast... moet nog wel pillen halen maar ga vanmiddag naar de stad dus ga ik gelijk een pakkie halen... knuf naliey
kutzooi (sorrie) komr net thuis van mijn werk en enorme buikpijn en ben gewoon helemaal doorgelekt...nog nooit gehad! Bah balen he op naar de volgende ronde bah waaro duurt het zolang.... soms probeer ik vooruit te denken maar ben zo bang dat we kinderloos blijven en we zijn gewoon voor elkaar gemaakt en doen zo ons best...bah wat baal ik!
Emma, wat verschrikkelijk klote voor jullie zeg! Ik kan me voorstellen dat het elke keer weer zoveel pijn doet als je ongi weer komt. Dikke knuffel! Hebben jullie al uit laten zoeken, waarom het zo lang duurt bij jullie?
Dank je ben het even nodig. Ja ik heb overgewicht en daardoor waarschijnlijk geen goede eisprong. Ben ermee bezig maar toch.... oja kan iemand mij ook een ronde verder zetten. BVD
ik heb een kleed gekregen van mijn ouders voor over de bank (een dure)...blacky (de kat) had erop geplast toen hij bloed plaste...(kon niet op de bak) de bloedvlekken zijn er volgens mij uit...maar tijdens het wassen is het kleed paars geworden terwijl er niks bij zat...alleen het kleed zat erin...ik weet niet hoe ik ze eruit krijg...hij wordt nu weer gewassen met oxy (vlekkenverwijderaar) dus ik hoop dat het werkt maar ik wordt gek hier...
Paars? wat voor kleur had ie eerst dan? Als ie wit was dan zou ik Egfa wit proberen (weet niet precies of ik het goed heb geschreven hoor) dit maakt wit weer echt wit!
Jakkes Emma! En ik heb ook overgewicht hoor, dus zwanger worden kan best... Maar hebben ze bij jullie nog helemaal niks onderzocht? Want jij kan wel 100kg afvallen (bij wijze van dan he), maar als het zaad van je partner traag is schiet dat ook niet op. Of willen ze sowiezo geen enkele behandeling doen nu, juist omdat je te zwaar bent? Vind dat wel wat hoor! Als je longkanker krijgt moet je ook niet verplicht eerst stoppen voor je op de donorlijst mag wel? Hoe dan ook: heel veel sterkte! Baal maar even goed, en hopelijk volgende ronde toch weer met frisse moed ertegenaan.
Is het hele kleed paars of alleen de vlek? Lukt het niet om hem schoon te krijgen, dan zou je m nog altijd kunnen verven he. Niet wat je wilde, maar dan heb je hem wel weer mooi egaal in een kleur die je wilt.
ik wil deze vitamintjes ook gaan gebruiken helpt t echt zoals jullie t zeggen>? over 2 weken stop ik met de pil, kan ik dan gelijk beginnen?
Of het helpt, geen idee. Ben er pas een paar dagen aan begonnen. Foliumzuur kan je al slikken hoor, lekker op tijd ermee zijn
Hoi ja zaad was goed en ik verder ook via een inwendige echo maar heb geen eisprong en dat wijden zij aan overgewicht en nu moet ik eerst nog 30 kilo kwijt vor ze me willen helpen! Zo stom he, maarja je staat machteloos, toch?!
uhm, ik stond dan wel niet echt op de lijst, maar ik geef toch maar even door dat mn eerste ronde met etos pillen niks heeft gebracht Maar ik ga vol (nou ja, halfvol) goede moed verder!
Zet mij ook maar op de lijst dan, hoor ik er ook echt bij Ik ben bezig met de 3e ronde (halverwege) en begonnen met Etos pillen (1e ronde dus). Heb 4 november mijn ei, 18 november mijn NOD (cyclus van 8 weken)
En bieden ze je dan ook hulp aan om die 30 kg kwijt te raken? Net alsof dat zo even gepiept is. Ben bang dat je niet zoveel kunt doen, tenzij je eens ergens een second opinion aanvraagt, misschien zijn er andere artsen die je wel eerder willen helpen? En mag ik vragen: als jij 30 kg afvalt, zit je dan op je streefgewicht, of op een gewicht dat acceptabel genoeg is volgens de artsen om zwanger te worden?
Ik ben trouwens begonnen met de pillen van solgar deze maand. Ik had veel last van maagzuur en dat had ik bij deze pillen vorige keer niet. Ik weet niet óf het aan de Etos pillen ligt hoor, maar wil dat toch even proberen.