Etos Zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door LastminuteMama, 27 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    VAN HARTE!

2. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    hallo allemaal,

net weer met mijn mannetje gehad over het zwanger worden en na bijna een jaar het erover gehad te hebben, hebben we nu besloten er toch voor te gaan. Ik had al vaker gelezen over etos zwanger worden pillen en denk dat ik morgen in mijn pauze ook deze pillen op ga halen. Ik heb een lange cyclus (rond de 40 dagen) en hoop dan ook dat mijn cyclus korter gaat worden en snel zwanger mag raken. Ik zag in de lijst dat er veel mensen snel zwanger geworden zijn met deze pillen, dus het is het proberen waard.
    Hebben mensen ook door het gebruik van deze pillen meer energie gekregen? Ik heb namelijk rond de herfst en winter altijd erg weinig energie en probeerde dit altijd aan te vullen met vitaminepillen. Iemand hier ervaring mee?

Groetjes lexy

3. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Gefeliciteerd Duimelijn! En dat geeft zeker hoop! Hoelang waren je cyclussen?
    Mijne is 56 dagen, hoop dat ie korter wordt..

Succes Lexy. Ben je al lang zonder pil?

4. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Duimelijn, Gefeliciteerd!

@ Sharon, het zou met je eisprong te maken kunnen hebben..

@ lexy, ik heb geen idee of ik meer energie heb gekregen. Ben wel minder snel moe als ik erover nadenkt. En mijn cyclus is korter geworden door de pillen.

5. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    dames hier een eerste ronde etos pillen zwanger
    (heb wel ook de eerste ronde clomid dus waar het door komt geen idee
    maar een beeb is een beeb)

6. MyPrecious

Gefeliciteerd lammetje :D !

7. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.085
    3.868
    113
    Ben deze maand ook met de Etospillen begonnen, moet eerlijk toegeven dat ik nog wel eens eentje vergeten ben te nemen en ze ook niet vanaf dag 1 van mijn cyclus geslikt heb, maar ik ben nu zwanger! Dit was trouwens de tweede ronde, daarvoor nam ik alleen foliumzuur. Of het dus tevens aan de Etospillen ligt of niet, weet ik niet. Kan zelf alleen nog niet helemaal geloven dat ik zo snel zwanger ben!

8. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    @Lammetje en Jo79: Van harte gefeliciteerd!

9. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Ja, dacht ik ook al een beetje aan....Als dat zo is, hebben we 'm waarschijnlijk gemist deze maand :(
    Maar aan de andere kant, mijn cyclus zal dan waarschijnlijk wel korter zijn deze ronde en daar ben ik dan ook wel een beetje blij mee!
    We zullen het wel zien!

Bedankt!

10. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    jo79 en lammetje van harte gefeliciteerd!

Ik ben al heel lang gestopt met de pil. Heb 3 kwart jaar een koperspiraal gehad maar die beviel mij niet. Nu zit ik inmiddels al een dik half jaar zonder. Gebruikte de rubbers. Nu besloten om die ook in de kast te laten liggen, dus ben benieuwd hoe het allemaal gaat.
    Ik wil morgen dus etos zwanger worden pillen halen. Ben hier nog een leek in omdat ik nu voor mijn eerste ga. Moet je beginnen met slikken op de eerste dag van je cyclus of kun je altijd beginnen? Ben benieuwd of ik hierdoor ook minder moe wordt. We zullen het zien. Kan ik anders ook nog andere vitamine pillen erbij slikken of is het beter van niet?

liefs

11. katjak79

katjak79 Fanatiek lid

19 aug 2008
    1.274
    0
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    zaanstreek
    Duimelijn (was ik net helemaal vergeten te zeggen!) GEFELICITEERD

Ook proficiat aan Lammetje en Jo79

12. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

15 okt 2007
    3.250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    @lexy4: je mag niet ook nog andere pillen erbij slikken, maar dat zou ook compleet overbodig zijn. Juist dit soort prenatale voedinssupplementen als de Etos zwanger worden zijn gemaakt voor vrouwen die zwanger willen worden/zijn. In andere vitamines zit bijv teveel vitamine A, iets wat je niet mag hebben als je eenmaal zwanger bent.
    Er zit ook al foliumzuur in, dus ook dat hoef je niet los erbij te nemen. Elke dag 2 Etos pillen verdeeld over de dag is voldoende.
    Succes ermee

@ Jo en lammetje: gefeliciteerd!

13. Duimelijn

Duimelijn Bekend lid

23 okt 2008
    532
    7
    18
    ver weg
    Bedankt voor de felicitaties en jo en lammetje ook gefeliciteerd he!
    Ik weet niet meer wie, maar iemand vroeg hoe lang mijn cyclussen waren, tussen de 30 en 60 dagen.

Succes allemaal met zwanger worden en jullie dag komt ook nog echt waar., Als ik het kan, kan iedereen het ;)

14. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Duimelijn, lammetje en jo79, van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Degene die de lijst gaat bijwerken krijgt het druk ;)
    Katjak, ik kan het soms juist niet meer bijhouden hier zoveel wordt er gekletst!

15. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Dames, van harte gefeliciteerd! Geniet er van!

Ik heb even een vraag en hoop dat iemand die voor mij kan beantwoorden.
    Afgelopen zaterdag ( 25/10 ) heb ik mijn eisprong gehad, dat heb ik duidelijk gevoeld! Ook doormiddel van het " slijm " . Ik heb een normale cyclus van 28 dagen, erg netjes!
    Nu heb ik sinds gisteren avond ongelovelijk veel steken in mijn linkerzij.
    Het trekt helemaal, als ik zit gaat het wel, maar als ik sta dan trekt het helemaal, alsof je een schaafwond heb op je vingers o.i.d en zodra je, je vinger recht trekt, dat het gevoelig is. Omdat het open trekt, zo'n gevoel heb ik dus als ik sta en loop.
    Wat zou dit kunnen zijn? Ik heb het vorige maand helemaal niet gehad, toen heb ik ook mijn ei gevoeld en daarna geen last, alleen pijnlijke borsten/tepels. Daar heb ik nu ook wel last van, maar niet zo als vorige maand.

Herkent iemand dit, kan namelijk verder niets vinden op i-net.

16. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Een lieve moeder en vrouw zijn en zo nu en dan tek
    Delft
    ik kan je hier niet bij helpen maar ik hoop voor jou dat het positief nieuws is...

knuf naliey

17. Roos25

Roos25 Niet meer actief

Heb vandaag Etos zwanger worden gekocht: hopelijk binnenkort goed nieuws...

18. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    @elke: dank je voor je antwoord. Ik heb idd ook geen andere pillen erbij gekocht. Als het goed is zitten er genoeg stoffen in de etos zwanger worden die mij kunnen helpen, dus ben benieuwd.

@ roos: ik heb ook vandaag de etos zwanger worden pillen gekocht! Ben ook erg benieuwd hoe lang het allemaal gaat duren.

@all: kan iemand mij vertellen of ik midden in een cyclus met de etos zwanger worden pillen kan beginnen? Of moet ik wachten tot de menstruatie geweest is?

19. MyPrecious

@ Jo79 GEFELICITEERD :D

@Lexy, ik zelf ben begonnen met slikken op dag 22 en op het eind van dag 27 werd ik ongesteld, dus het heeft mijn cyclus met een week verkort. En deze nieuwe cyclus (zit op dag 20) heb ik waarschijnlijk een eisprong gehad. Mijn 1e eisprong in 4 maanden.
    Dus ik denk wel dat je gewoon kunt beginnen met slikken, heb ik ook gedaan. En het lijkt erop dat het eindelijk eens goed komt met een eitje. :p.

20. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Dat zou mooi zijn, maar dat lijkt mij nog te vroeg! Als ik alles zo lees, dan zou een innestelling pas vier a vijf dagen na de eisprong zijn. En dat is dus niet het geval of het zou eerder moeten zijn, maar lijkt me sterk.
    Misschien na-pijn van de eisprong, althans daar ga ik vanuit.

Als er meer meiden dit herkennen, dan hoor ik het graag

Deel Deze Pagina