Etos Zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door LastminuteMama, 27 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ G89, hoe weet je zo zeker dat je zaterdag je eisprong hebt gehad?

Ik kan nog niet geloven dat ik een eisprong gehad heb, maar als het wel zo was had ik vòòr mijn eisprong steekjes.

2. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    Dat klinkt veelbelovend! Laten we hopen dat je over een weekje goed nieuws kan brengen! Ik ga morgen dan ook beginnen met de pillen. Wat een dikke pillen zijn het trouwens. Hopelijk krijg ik ze weg....

3. MyPrecious

Ja dikke pillen hé. Ik kreeg ze eerst bijna niet door, maar ik neem nu eerst een slok water die houd ik in me mond en dan neem ik de pil in, en "spoel" ze samen door. Gaat wat makkelijker!
    Ik vind het al goed nieuws dat me cyclus nu normaal is geworden :). Zwanger of niet :). En ik denk echt dat dat door de pillen komt, want ik was zò aan het ontpillen! Zowat 50 dagen bloedverlies etc. Hopelijk helpen ze bij jou ook goed!

4. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    Ik hoop het aangezien mijn cyclus ook erg langs is. Zit tussen de 40 en 45 dagen gemiddeld. Ben nu nog aan het wachten. Volgens mij moet ik rond het weekend ongi worden, dus we zullen het zien. Zal mooi zijn als mijn cyclus er ook korter van wordt!

5. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.063
    1.296
    113
    Nederland
    Omdat ik punt één na het stoppen van de pil een cyclus had van 28 dagen ( natuurlijke menstruatie ) en ik me rond dag 12 zeurende buikpijn had, die je ook wel voel bij menstruatie. Daarbij ik voelde en zag het ook aan mijn slijm, die kon ik tussen mijn vingers houden en kon " draden " trekken. Dus, dat zei voor mij genoeg, dat mijn ei er aan zat te komen. Nu ook rond dag 12 a 13, weer die krampen en natuurlijk het slijm.
    Die krampen voelde ik 23 en 24 okt, gisteren kreeg ik zulke steken in mijn linkerzij en onderbuik. Dat ik gewoon niet normaal kon zitten, dus ben ik op bed gaan liggen en helemaal in elkaar gekropen. Ik herkende het echt niet, aangezien ik daar voor dat nooit heb gehad. En ja, het vrouwelijk lichaam zit raar in elkaar, dat weet ik. Bind me ook nergens op vast! Maar ik herkende het gewoonweg niet! En ook vandaag op het werk, deed zowel bij het staan als bij het lopen pijn, niet vervelend pijn. Maar 't voelde ook niet erg aangenaam.
    Wil mijn hoop ook nergens uithalen, maar lees zoveel verhalen haha!
    Blijf toch nuchter ( probeer ik ) maar was erg benieuwd of iemand van jullie het herkende.
    En MyPrecious ik hoop dat je snel je "ei" krijgt

6. katjak79

katjak79 Fanatiek lid

19 aug 2008
    1.274
    0
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    zaanstreek
    @Danabelle: Uhmmm... in 1 dag (vandaag) is er maar één pagina bijgekomen, vaak is het nog niet eens een pagina. Hoe kun je dat nou niet bijhouden? Op het NODforum zijn het vaak een tiental pagina's of meer, vandaar dat ik dit erg weinig vind. Maar goed, het maakt niet uit dat hier niet heel veel gepost wordt, het blijft toch gezellig.

Ik heb vanmorgen een slijmprop in mijn broekje gevonden, vlak daarna hebben we geklust. Ik heb dus goede hoop voor deze maand! Mocht het niet zo zijn ga ik denk ik naar de HA. Ben nu 13 maanden bezig en ben wel benieuwd of alles wel goed is bij ons.

Ik ga nu maar lekker slapen

7. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Owh Katjak, vruchtbaar slijm! Joehoeeeeeeeeeeeee! :D

8. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Zwangere meiden, van harte! Super zeg! :D

G89, volgens mij dacht jij bij die pijn aan een innesteling, maar dan help ik je vast uit de droom. Die vindt plaats na 5 dagen tot een week na de eisprong. De pijn die je voelde zal waarschijnlijk nog met eipijn te maken hebben en een gevoelige baarmoeder. Ik hoop dat het raak is voor jullie deze maand!

Ik voelde na de eisprong ook nog 2 dagen pijn, alsof ik mijn ei door mijn eilijder voelde gaan. Was ook niet prettig.

9. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    @ Katjak, ik kan het wel bijlezen hoor.. maar ik bedoelde meer dat ik dan niet persoonlijk op iedereen kan reageren omdat ik aan het eind van wat er bijgekomen is, niet meer weet wie wat aan het begin schreef zeg maar ;)
    Enfin, ik ben ook een chaoot, daar kan t ook nog aan liggen.
    Ik zit mijn ongie af te wachten, verwacht hem maandag ofzo pas maar wat mij betreft mag ie nu al komen, dan kan ik tenminste weer door naar een nieuwe ronde met nieuwe kansen!

10. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Een lieve moeder en vrouw zijn en zo nu en dan tek
    Delft
    heb een nieuwe baan...:p
    ben net op gesprek geweest en ben aangenomen...
    nu nog ontslag nemen bij de schlecker...

11. Zinah

Zinah Actief lid

28 jul 2008
    195
    0
    0
    Ik stop een ronde met de Etos-pillen, omdat ik het idee heb dat mijn menstruaties een heel stuk zwaarder zijn geworden daardoor. Vannacht trok ik 't gewoon niet meer van de pijn, dus toen de knoop doorgehakt om na 3 rondes Etos-pillen nu even een ronde zonder te doen, kijken of het verschil maakt.
    Meteen ff naar de apotheek om losse foliumzuurtabletjes te halen, dat wil ik in elk geval binnenkrijgen!

12. MyPrecious

Tempen er ook meiden onder ons? Zo ja, snappen jullie wat van mijn kaartje?..

Ik heb waterig vruchtbaar slijm gehad waar die W staat dus. Het was de laatste 4 dagen rekbaar. Heb nu last van afscheiding, cremé kleurig.. En me bmm is voor het eerst in een cyclus helemaal dicht.. Wat denken jullie.. Ik snap er niks meer van me temp zou toch veel hoger moeten zijn na een eisprong :( ..

13. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Gefeliciteerd met je baan Naliey! Ik ga ook binnenkort beginnen met werken. Heel spannend, vind ik zelf :)
    @ Zinah, of anderen die er belang bij hebben: ik heb nog een aangebroken pot 'los' foliumzuur staan. En trouwens ook nog teunisbloemolie en tarwekiemolie. Aangezien ik graag doorga met de Etospillen, wil ik foliumzuur en de beide oliecapsules weggeven. Mocht iemand interesse hebben dan hoor ik dat graag.

14. MyPrecious

Gefeliciteerd met de nieuwe baan :D.

15. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Een lieve moeder en vrouw zijn en zo nu en dan tek
    Delft
    thnx allemaal...:D ben echt blij...:p

16. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.063
    1.296
    113
    Nederland
    Nee, integendeel juist ik dacht helemaal niet aan een innestelling.
    Had al het vermoeden, dat het na-pijn was van de eisprong, dat heb ik er ook bij gezet. Heb de " pijn " het is meer een zeurend gevoel momenteel, nog steeds. Maar aangezien ik het vorige maand niet heb gevoelt, vond ik het wel vreemd. Heb vorige maand rond de 14e dag, iets dr voor of dr na dat weet ik niet meer, toen ik heb alleen buikkrampen gehad + slijm ;) en had een 28dagen cyclus. En deze maand ook rond de 14e dag die krampen en paar dagen dr na ineens zulke steken. Dus daarom was mijn vraag of iemand het herkend. Misschien dat ik de ene keer er mee last van heb, dan van de andere keer.

17. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Ben deze maand ook begonnen met etos pillen!
    Alleen vergeet ze vaak s avonds dan denk ik erineens aan! Pillen hoeven toch niet op vaste tijden ofwel? Maakty toch niet uit dat het ene keer 5 uur is en andere keer 8 uur?

18. Zinah

Zinah Actief lid

28 jul 2008
    195
    0
    0
    Oh Danabelle dat zou fantastisch zijn! Als ik jou dan eens mijn resterende Etos-pillen stuur? Nog 23 stuks in de verpakking.
    Mocht ik over een maand toch weer voor Etos gaan koop ik wel weer nieuwe.

19. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    @ Zinah ik heb je een pb'tje gestuurd :)
    @ Rose1982 nee hoor dat maakt niet uit, als je er maar twee per dag neemt. Strikt gezien kan het volgens mij ook geen kwaad om ze allebei tegelijk te nemen.

20. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Hoe doen jullie dat als jullie ongesteld zijn?
    Nemen jullie dan ook gewoon die pillen?

Of is dat een domme vraag? ;)

Deel Deze Pagina