Etos Zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door LastminuteMama, 27 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. est

est Actief lid

22 nov 2006
    159
    0
    0
    logopediste
    Spijkenisse
    Dit is mijn 3e cyclus dat ik Clomid slik (50 mg, die deed het gelukkig gelijk).. We zijn bezig sinds 5 november 2006 en ik blijk geen eisprong te hebben (erg gemeen als je bedenkt dat veel vrouwen in mijn familie een dubbele eisprong hebben).. Ik kon gelukkig al voor de standaard 12 maanden naar de gynaecoloog, omdat mijn menstruatie steeds zo vreemd was (maar 3 dagen en heel licht)..

Ik lees hier wel berichten maar post niet zoveel omdat het voor mij te snel gaat. Als ik na een dag werken op het forum kijk heb ik zoveel om te lezen ;)

2. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    Die teleurstelling is er elke maand toch wel ;)
    Ik weet dat je het heel goed bedoelt en ons teleurstelling wil besparen! Succes met die hormonen. Ik hoop dat ik er binnenkort ook last van heb! :)

3. Makkie

Makkie Niet meer actief

Ja gaat echt wel snel hier ja! Dan 'moet' je idd elke dag wel kijken om bij te blijven en dan ben je er veel mee bezig, wat ook niet goed is! Ik neem soms ook een paar dagen afstand hoor, doet me goed.

Dus jullie zijn ook al een tijdje bezig.... jammer dat het niet wil vlotten. Wel super dat je geen 12 maanden hoefde te wachten met een doorverwijzing! Wij zijn bezig vanaf sept 06 en na negen maanden (op aandringen van mezelf) doorverwezen. Ik was heel onregelmatig, tussen de 5 en 11 weken!

Hoop dat het snel raak ik bij jullie! Veel succes en ik lees vast wel een keer een bericht van je in het 'ik ben zwanger' topic!

4. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Sluit mij hier bij aan!

Koosje

5. est

est Actief lid

22 nov 2006
    159
    0
    0
    logopediste
    Spijkenisse
    Succes met je FM vandaag Makkie...

Ik zit ook op een amerikaans forum en dat kan ik makkelijker bijhouden omdat het minder snel gaat. Ik lees hier gewoon heel selectief dan is het ook wel te doen ;)

Fijn dat jij ook zo snel naar de gyn kon. Hoop ook dat het snel zal lukken bij jullie!

6. Makkie

Makkie Niet meer actief

Ben helaas vergeten vanmorgen te vragen aan de arts (zie bovenstaande) Maar aangezien mijn clomid kuur er al lang en breed op zit en ik een mooi ei heb die waarschijnlijk zaterdag gaat springen, ga ik er toch nog maar even mee door. Het kan de clomid niet meer tegen werken denk ik nu.... volgende ronde kan ik er ook mee door gaan, omdat we die ronde geen hormonen gaan gebruiken en ik een HSG (eileiders doorspuiten) krijg.... dus de komende weken ga ik fijn aan de Etos Zwanger Worden pillen!

7. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hahah ja ik hoop het ook...hoop dat jullie hier allemaal straks "last"mogen hebben van rondgierende HORRORMOONTJES [-o< [-o< ;) .

Ik bedoelde het echt niet lullig hoor...maar ja haha wilde gewoon teleurstellingen "voorkomen". ;)

Maar serieus ik gun het jullie allemaal! :D En ik zal niets meer zeggen over de pillen ;) ;)

Liefs,
    Mili

8. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    :) k zal t niet meer doen :) ;) :oops:

9. est

est Actief lid

22 nov 2006
    159
    0
    0
    logopediste
    Spijkenisse
    HOERA! mijn testlijntje wordt steeds donkerder.. zal waarschijnlijk vanavond/morgen ovuleren.. Hoera! Ondanks de vitex in combinaie met clomid :)

10. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    hey,
    hebben er hier meer een langere luteale fase met etos pillen?
    op zich wel positief, want 9 - 12 dagen is volgens mij vrij kort. maar krijg er nu op dag 14 wel een beetje de zenuwen van! op dag 12 een negatieve test (en dag 13 maar een licht 2e streepje op de ovultietest), dus ga tot maandag niet testen, maar in het weekend heb je wel veel tijd om er over na te denken!
    liefs, lauwie

11. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    o en milli, de enige manier van teleurstellingen voorkomen is waarschijnlijk zorgen dat we allemaal nu zwanger zijn van een gezond kindje!
    ik weet niet of je dat kunt regelen? ;)
    liefs, lauwie

12. Makkie

Makkie Niet meer actief

Joepie! Gelukkig hebben de pillen dus geen negatieve invloed gehad! Nu aan de bak meid!

13. LastminuteMama

LastminuteMama Bekend lid

20 jun 2007
    632
    0
    0
    Misschien wel juist door dat Clomix/Vitex cocktail want die horen allebei hetzelfde te doen! Aan de slag meid!

14. est

est Actief lid

22 nov 2006
    159
    0
    0
    logopediste
    Spijkenisse
    Jij ook zie ik aan je banner ;)

Deze maand wilde ik SMEP proberen, maar dat is niet helemaal gelukt.. gisteren pos testje maar we hadden een feestje en toen we thuis kwamen hadden we er gewoon geen zin meer in. Donderdagavond en vanmiddag wel s.e.x. gehad dus de kansen zijn nog steeds groot..

Nu gezellig 2 weken nagels bijten ;)

@ lastminutemama: je mag vitex niet nemen als je clomid neemt, dat zou elkaar tegen werken.. nagevraagd aan de gyn en die zei ook dat ik beter met de pillen kon stoppen..

15. Chida

Chida Actief lid

13 nov 2007
    443
    0
    0
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Nou dames,

Ik heb ook de pillen gekocht....mijn moest er nog even om lachen ;)
    Hij vindt dat ik er te veel mee bezig ben.....zijn motto ' het komt als het komt'

16. Makkie

Makkie Niet meer actief

dat is ook wel zo, maar wat hulp in de goede richting kan geen kwaad toch? ;) (en deze vitaminen zijn gewoon goed als je zwanger wilt worden!)

17. Chida

Chida Actief lid

13 nov 2007
    443
    0
    0
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    O ja hoor zeer zeker wel. Maar we zijn ' pas' 3 maanden bezig....
    Vandaar zijn reactie ;)

18. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Haha nou ja ehm nee denk het niet :) maareh duimen kan ik wel, enneh wie weet helpt het? ;)

19. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    hey dames,

net weer eens een testje gedaan en het is erg dubieus. eerst zagen we een heeeeeel klein beetje kleurverschil waar anders waarschijnlijk het tweede streepje komt. maar we twijfelden of we het echt zagen. nadat we m ff hadden laten liggen was het ietsje duidelijker.
    we hebben afgesproken dat ik een clear blue test met zwanger of niet zwanger haal morgen en dat we er dinsdagochtend mee testen! dus als ik dan nog niet ongi ben ga ik testen en horen jullie meer!

het is trouwens de eerste ronde met etos pillen, maar ronde 14 van het proberen! maar.. vorige maand heb ik het hsg onderzoek gehad, dus dat zou ook kunnen helpen! en we hadden deze maand voor het eerst een enigszins positieve samenlevingstest. hopen dat alle kleine beetjes geholpen hebben!

wordt dinsdag vervolgd...

liefs, lauwie

20. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    ff off topic: wat is een samenlevingstest eigenlijk?

On topic: duim duim duim..hopelijk is ie knalpositief!

Deel Deze Pagina