pff echt wel.. en we kunnen niet meer doen wachten. en o wat duurt wachten lang...pff en 13 mnden is echt lang. hoelang zijn jullie al bezig...? ik snap maar niet hoe me ventje er zo nuchter over kan doen... ik hoop dat mijn gevoel gelijk heeft... ik heb namelijk echt het gevoel dat het nu posi is...
wat voor gevoel hebben jullie in je buik? mijn banner loopt niet goed heb namelijk langere cyclus dan dat je de banner kunt instellen. kan pas over 9 dagen testen. heb ook dat gekke gevoel in mijn onderbuik. kan het niet plaatsen en ook niet echt vertellen wat ik dan anders voel. heb afgelopen zat ei gehad ook duidelijk gevoeld en testen gaven ei ook aan. Spannend................ ben echt benieuwd over 9 dagen. duurt zooooooooooooolang.
ik kan het ook niet plaatsen, je weet vast wel hoe ongi krampen voelen, (de lichte dan he) en dan zijn deze steken erger, het doet geen pijn maar het is irri... als het posi is dan maakt het mij niet uit welke pijn ik ook heb, zolang het maar posi is en blijft...
bij mij zijn lichtte ongi krampjes erger. dit is gewoon je voelt wat maar weet niet wat het is. net of er iets kruipt aan de binnenkant van je baarmoeder hahaha weet ook niet hoe je het anders moet verwoorden hahaha
daar begon het bij mij indd mee... sinds vandaag is het erger geworden.. en het zijn niet mijn darmen ofzo want dat zou ik gelijk voelen.. oh wat hoop ik zo dat het posi is
broeken die normaal prima zitten. lijken ineens iets strakker te zitten. gekrompen in de was? of is het toch een andere reden.
dat heb ik dus ook... een half jaar geleden werkte ik bij de zeeman en daar kreeg ik een werkbroek.. hij zat erg goed verder... nu werk ik er niet meer maar draag wel nog steeds die broek (zit erg lekker haha, en ze weten het toch niet) maar die zit ineens te strak, net als mijn spijkerbroeken... pff nu heb ik haast geen broeken meer die ik pas... maar ik hoop dat het goed nieuws is... maar volgens mij zou je dat nu nog lang niet kunnen merken bij mij. ik zit wel op fitness dus ik ben alleen maar afgevallen... ach we merken vanzelf wel wat t is..
Het is spannend voor jullie meiden. Maar wil wel nog even zeggen, dat een dikkere buik echt niks hoeft te betekenen. Na je eisprong maak je namelijk bepaalde hormonen aan die ervoor zorgen dat je darmen wat trager worden. Daardoor gaat je buik opzetten en zitten je broeken strakker. Dit heeft niets met een eventuele zwangerschap te maken. Maar ik ga natuurlijk heeeeeeeeeel hard duimen voor jullie, want er mogen wel weer wat meiden op roze!
ik heb ook wel het idee dat ik me zelf soms wat wijs maak hoor hahaha. maar hoop het natuurlijk super erg dat het raak is. volgende week zondag kan ik testen. duuurt og zo lang. hoop dat ik het vol houd om niet eerder te testen. liefs Ingrid
Hoi , Hmmm ik lees allemaal goede verhalen ik ben zelf al heeeeeel lang overtijd (niet zwanger) maar het lijkt alsof mn cyclus in de war is , hiervoor altijd een regelmatige 5 dagen lang ongi , en nu snik niet meer.... ik heb gister een potje bij de tuinen gehaald ook voor een regelmatige menstruatie te krijgen, maar nu lees ik etos pillen ,hmm nu twijfel ik zal ik etos pillen halen of deze wat ik nu heb verder gebruiken...
Wie kan er effe op zo´n doosje Etos pillen kijken hoeveel Vitex Agnus Castus erin zit? Ik woon namelijk niet in Nederland en heb hier dus ook geen Etos. Maar na alles wat ik over dat Vitex-spul gelezen heb, wilde ik dat toch proberen. Ik heb nu "pure" Vitex-pillen gekocht waar ook opstaat dat ze helpen bij de eisprong e.d. Maar er staat dat ik 3 x daags 1 of 2 pilletjes moet nemen. Moet ik er nou 1 of 2 nemen denk ik dan. Er zit 300 mg Vitex in per pilletje. Hoeveel zit er in z´n Etos-pil?
goeie morgen allemaal..., ik had al verteld dat ik een raar gevoel heb in me buik... maar net kwam me kat op me buik liggen en toen werd de pijn erger (tenminste niet echt pijn maar die steekjes werden nog erger) weet iemand wat t kan zijn...? knuf naliey
Hee meiden hier lijkt mijn cyclus veel langer te zijn.... Bijna tegen de 60 dagen en nog geen ei. Vorige keer was het al lang, dag 43 mijn ei, maar nu nog helemaal geen ei. Weet niet of het met de Etos pillen te maken heeft hoor, ben bang dat er iets niet goed zit. Als ik volgende week nog geen ei of ongie heb gehad, ga ik de huisarts nog eens bellen. Ben bang voor PCO..
Hallo meiden, ik heb even een vraagje, ik ben vorige week woensdag begonnen met de etos pillen. Volgens een cyclus van 35 dagen zou ik gister mijn eisprong moeten hebben. Normaal heb ik veel pijn in mijn tepels, maar nu alleen een soort spierpijn onder mijn oksels die 3 dagen heeft aangehouden en sinds vandaag is de pijn weg. Ik las op de achterkant dat de pillen ook ondersteuning geven bij de klachten van de menstruatie (buikpijn en dergelijke) kan het dan ook zo zijn dat de klachten rond je eisprong minder zijn door het gebruik van de etos pillen?
Oeps! Dan krijg je dus 80 mg per dag binnen. En ik met 3 x 1 pilletje van 300 mg = 900 mg! En dan zetten ze zelfs nog op ´t doosje "1 of 2"! Nou ja, ik slik nu al 3 weken 3 pillen per dag en heb nog geen opvallende bijverschijnselen. Ben sinds m´n eisprong alleen een beetje winderig en kan moeilijk poepen (SORRY... ). Zou dat daar van kunnen komen? Ook barst ik de laatste weken van de energie... Is dat positief of negatief? Ik zit nog maar in m´n eerste ronde na de pil dus ik voel op het moment zoveel dat ik het verschil niet meer weet
uhm dat is per dag. heb even niet goed gelezen. per 2 capsules oftewel de daaglijkse dosis. per dag krijg je dus 40 mg vitex agnus castus binnen.
Elke, mijn banner heb ik van de site: http://www.tickerclub.com/ Daar hebben ze echt hele leuke banners! Maar volgens mij niet van je cyclus.