Ik had ze gekocht, maar bleek al zwanger te zyn heb ze maar ingewisseld voor de etos zwanger zyn pillen. heef iemand daar ervaring mee?
eyey allemaal, ik mag van de lijst, want ik gebruik de pillen niet meer... ik weet ook niet of ik ze nog ga gebruiken want bij mij heeft het niet in 1x gewerkt...ik sta op de lijst ook niet goed maar dat geeft niet... heb ze nu 4mnden gebruikt en nog geen posi test helaas... ik heb er nu heel weinig vertrouwen in... donderdag naar de gyn... knuf naliey
hai ik kom ff om de hoek kijken en heb een klein simpel vraagje. werken die pillen nou echt? mijn cyclus is sinds 2 mnd ineens helemaal overhoop en heel lang ant worden. terwijl hij eerst goed was. nu heb ik vandag bij de apotheekl wel spul gehad maar daar staat bij dat het beter niet te gebruiken is bij beginnende zwangerschap ed. dus twijfel ik of ik die moet slikken of miss toch wat anders moet proberen dus bijv deze van etos. ga morgen ff naar ned dus zou de dan kunnen halen. gr suus
ik gebruik ook geen pillen meer maar kom soms nog ff lezen hier mag ik vragen waarom je nu al naar de gyn gaat/mag...
Voor sommigen werkt het goed mama suus! Maar er zijn er ook die zeggen dat cyclus langer is geworden, dus tja. Bij mij heeft het geholpen mijn cyclus weer korter en wat regelmatiger te maken. Voor het geld kun je het op zich wel eens proberen toch, heb je meteen ook je portie foliumzuur gehad. Als je cyclus wat verstoord blijft zou ik misschien toch eens naar de gyn gaan voor korte check-up. Succes ermee!
Volgens mij in Naliey al veel langer bezig dan die vier maanden Bos. Geloof al een jaar en die Etos pillen dus 4 maanden. Maar dat komt ze misschien zelf nog wel vertellen
net als ik dus... alleen is het hier zo stil vandaag zijn we naar de gyn geweest, we hebben gepraat, ik moet bij de 1ste dag van me volgende cyclus beginnen met tempen tot de eerste dag van me volgende ongi... en dan de 3e 5e en 8e bloed prikken.. me ventje moet ook een testje doen... wij beginnen nu aan de 14e maand, en was een tijd terug al naar de huisarts gegaan om info te vragen enz...en hij verwees ons gelijk door. ik hoop dat er niks ergs uit de testen komt en dat we dus gewoon gezond zijn om het zo te zeggen.. maar dan is t de vraag waar het dan aan ligt. mijn ventje denkt dat het komt omdat hij met chemicaliën werkte.. maar maandag begint hij bij zijn nieuwe baas en daar hoeft hij niet met die stoffen te werken.. we moeten nu afwachten. 6 nov is de volgende afspraak.. knuf naliey
jha klopt... we gaan nu ronde 14 in... en de pillen indd 4 mnd maar ik ben ermee gestopt met die pillen omdat ik daar geen vertrouwen meer in heb...(wel dat ze voor goede stoffen zorgen maar niet om de zwschap te helpen zeg maar) uiteraard blijf ik hier nog wel kletsen... knuf naliey
wat zit er dan eigenlijk voor extra`s in dat het de cyclus kan bevorderen? aangezien ik hier dus ook wel compleet suplement voor vrouwens slik met 800 mg foliumzuur erin en dan nog andere vitamines en appart nog magnesium, de laatste is tegen de krampen die ik konstant had sinds ik in feb gestopt ben met pil.
800 mg? 400 is al genoeg hoor! Maar om je vraag te beantwoorden, er zit Vitex agnus castus in. Dit helpt je cyclus normaal te laten verlopen. En er zit groene thee, vitamine E en selenium in, die hebben een goede invloeg op gezonde cellen en weefsles en spelen een rol bij de vruchtbaarheid.
die 800 is dus supliment, je hebt ook met 600. is gewoon voor vrouwen ook als je niet probeert zwanger te raken. maar staat dus ook wel weer op helpt voor celbouw. dus vandaar dat ik die gekozen heb toen. zittne ook veel vit b ed in b12 en nog wat heb geen idee zo gauw. \ maar zoals ik het hier zie kan ik het dus wel eens gaan proberen zla ze morgen eens halen. bedankt voor de info.
Hey meiden, ik heb laatst 2 dozen pillen ingeslagen om deze maand weer aan de slag te gaan met de pillen, maar ik heb ze niet meer nodig (ZWANGER! ). Kan ik er iemand hier blij mee maken?
Ik zit nu aan het eind van cyclus 5 met 2 rondes Etos pillen.. En ik heb nog steeds geen eisprong gehad .. Zou ik door moeten gaan met slikken of stoppen? Ik heb er niet zoveel vertrouwen meer in!