ik denk dat ik die pillen ook maar eens ga halen hahah nu gebruik ik alleen foliumzuur ga ze zo gelijk halen als die kleine wakker is
Ik heb ook gehaald, het zijn inderdaad enorme hondebrokken ! Ik heb deze maand helemaal verkeerd geklust dus als ik zwanger ben zijn het inderdaad wonderpillen haha !
Spannend je kan morgen testen! Ga je morgen ook testen of wacht je nog even? Ik gebruik eigenlijk ook Etos zwanger worden. Alleen ben nu al 8 dagen overtijd (dus dag 43 van mijn cycli) en nu heb ik ze al 4 dagen niet meer geslikt...kweet het stom he!
hoi nikkie80 maar heb jij al getest dan? want jij bent toch ook 8 dagen overtijd? maar heb je verder nog bijverschijnselen van die pillen of dat niet? en hoeveel kosten ze? XxX
Ik heb al twee testen gedaan, maar hartstikke negatief! Ik had veel last van ongikrampen en zere borsten en valagen van misselijkheid. Dat is de laatste 2 dagen wat minder. De kosten? Geen idee, ik had meteen 3 pakken ingeslagen
haha nou dan weet je in ieder geval dat je voorlopig niet te kort komt nou ben benieuwd hoe ze gaan werken
Een pakje met 60 capsules (2 per dag) kost rond de 8 Euro geloof ik. De Etos doet ze ook regelmatig in de aanbieding (zoals nu, dus: inslaan !).
ik heb deze ook geslikt nadat ik na een mk ineens een heel onregelmatige cycles kreeg (45 tot 60 dg) toen ben ik naar de 3 cycles begonne met slikken van deze pillen en de cycles erop was ineens maar 35dg lang dus dat was al een helle verandering. de maand erop was ik zwanger en teste positief naar 30 dg dus me cycles werd ineens korter (nooit minder dan 35 dg gehad) dus ja hier heeft het duidelijk zijn werk gedaan
Ik heb er (nog) geen bijverschijnselen van, voor zover ik weet.... Ik weet niet wat er binnenin allemaal gebeurt.
nou dat is gelukkig weer een opleukertje om te horen Ik heb gelukkig altijd een hele regelmatige cyclus van 28 dagen.. na elke 3 weken dan de 4de week op donderdag komt het want hoorde ook dat vrouwen met een regelmatige cylcus sneller zwanger worden dan onregelmatig.. weet iemand daar wat meer van?
Ik heb geen bijverschijnselen bemerkt. Maar misschien blijk ik wel zwanger te zijn over een week Dat zou natuurlijk het allerleukste bijverschijnsel zijn!
Dit klinkt als een wonder pil als mijn huidge foliumzuur pillen op zijn ga ik ze ook maar eens kopen. Heb net ronde twee achter de rug en helaas niet zwanger maar ja dit was nog maar de tweede ronde. Moet geen wonderen verwachten maar een beetje verdrietig was ik wel. Ik hou me dan maar vast aan het idee dat ik in elk geval weer ongesteld geworden en dat mijn lijf dus schijnt te werken. Piglet
Ik heb ze zojuist ook gekocht ik dacht laat ik het eens gaan proberen na al die goede verhalen hier! Het zijn inderdaad knotsen van pillen en dan moet je er nog wel 2 per dag een ´s morgens en een ´s avonds. Ze kosten trouwens 7,49 voor 60 pillen dus je kan er 1 maand mee voorruit! Succes iedereen en ik blijf jullie volgen of er nog meer wonderen gebeuren hier met etos zwanger worden Liefs Marleen
Hoi ik gebruik ook die pillen en krijg daar ook zere borsten van, vooral de tepels zijn pijnlijk. ik slik ze nu 3 weken, en heb na de eisprong last gekregen van de borsten, en nu ik mijn maandelijkse heb is het weer over. vitex agnus castus oftewel monnikspeper doet 2 dingen 1- regelt je cyclus en stimmuleerd de eierstokken om een ei te geven 2- regelt ook het hormoon wat zorgt voor de vorming van melkklieren, dus daardoor kan je last krijgen van zere borsten. dit is een een reden waarom je ermee moet stoppen maximaal met 3 maanden zwangerschap, anders kan het de borstvoeding te snel op gang brengen. Ik heb op internet veel goeie reacties over monnikspeper gevonden, soms ook slechte reacties, maar dat komt voort uit het feit dat mensen een te grote dosis nemen, dus monnikspeper appart innemen en te veel. Als het in een capsule zit, zoals bij etos in zwanger worden, kan je ervan uitgaan dat er de goede dosis inzit. 30 oktober heb ik mijn ei weer, dus als het echt wonderspul is zullen jullie het dan na ongeveer 2 a 3 weken na de ei wel horen
Hee Marleen, Wel even opletten met rekenen he! 2 per dag = 30 in de maand (afhankelijk vd maand natuurlijk) Dus een doosje per maand voor 7,49 euro. Nou ja een kind is duurder, dus als we een kindje kunnen onderhouden, dan moet zo'n doosje ook wel kunnen. En die prijs zal iedereen die graag wil er graag voor over hebben. Ben alleen bang dat er geen garantie bij zit