Bij een samenlevingstest heb je op de avond voor het onderzoek sex. Tijdens het onderzoek nemen ze met een spateltje wat slijmvlies weg dat ze onder de microscoop bekijken. Ze kunnen dan precies bekijken of er zaadjes zitten en met z'n hoevelen ze zijn . Groetjes, Josien
Ooh aha...is dat dan alleen om te kijken hoe dat zit mbt hoeveelheid sperma en kwaliteit, of speciaal of dat zeg maar goed samen gaat (vandaar de naam samenlevingstest waarschijnlijk ?) met het lichaam van de vrouw? K heb dr geen ervaring mee dus vandaar..misschien beetje domme vraag...
hey mili, thanx! een samenlevingstest is een test waarvoor je de avond ervoor verplicht sex hebt. de ochtend erna kijken ze hoeveel levende/bewegende spermacellen ze terugvinden. als dat niet veel of geen is, kan dat komen doordat het baarmoederslijmvlies vijandig of te zuur is. de test voorspelt niet heel goed, want het komt wel voor dat vrouwen met een negatieve samenlevingstest toch zwanger worden. wij hebben die test wel 5x gehad omdat het steeds niet goed was. in januari mogen we daarom met iui beginnen. duimen dat het niet nodig is! liefs, lauwie
@ lauwie: Oh aha dus inderdaad de combinatie waar ze naar kijken...van de man en vrouw. Pff lijkt me wel zwaar allemaal..maar ook lastig als het niet heel goed te voorspellen is zeg maar.. Nou ik hoop dat het snel raak mag zijn
Hier weer een "Etos" zwangerschap! 3 maanden de megapillen geslikt en zwanger! Uiteraard niet zonder de cruciale bijdrage van mijn vriend ... Succes allemaal!
Hallo meiden, Ik heb even een vraagje. Dit is de eerste ronde dat ik de Etos pillen gebruiken. Nu heb ik hele harde schijven in mijn (.)(.). Hebben meer van jullie dit gekregen bij het gebruik van de pillen? Of zou dit op een eventuele zwangerschap duiden? Oh zo spannend....
hey dames wat een geweldig nieuws, van harte gefeliciteerd allemaal, echt superrrr... lauwie hoelang heb jij de pillen geslikt?
Ik krijg normaal ook gevoelige (.)(.) voor mijn ongi, en zie dat dan ook als een slecht teken. Maar nu voelt het heel anders. Vandaar dat ik dacht dat het misschien aan de Etos pillen zou kunnen liggen?
Nou ben weer begonnen met de pillen na een stop van 4 maanden. En ik heb weer pijnlijke borsten en ben erg misselijk en duizelig na mijn ei.... Ik begin toch een beetje een verband te zien. Ik ga de Etos een schrijven hoe dit kan...
Hoi meiden, op het moment slik ik alleen folium zuur tabletjes en wil ik nu overstappen of etos pilletjes. Alleen het zijn toch van die capsules niet? (hoop het niet) heb namelijk een slik probleem door mijn schildklier afwijking. Liefs Bloempje.