Hoi meiden, mijn eerste potje foliumzuur van de apotheek was op. Dus heb vandaag de Etos Zwanger Worden pillen gehaald. Heb ze net uit het doosje gehaald om ermee te beginnen; JEETJE, wat een mega-grote dingen! Ik ben er echt een beetje van geschrokken, ik ben namelijk iemand die erg veel moeite heeft om pillen in zijn geheel te slikken. De microgynon heeft mij al die jaren al moeite gekost en een (zo min mogelijk) paracetamolletje breek ik al in drie stukjes..... Nu vraag ik me af, zijn er ook meiden die die casules open maken en de inhoud in een glas water gooien? De capsulehuls is gemaakt van glucose, het is alleen een 'verpakking'. Die heeft mijn lichaam eigenlijk niet nodig. Kan het kwaad om het op te drinken in water? Of is het daan heel erg goor/vies? Hoe krijgen jullie ze in godsnaam naar binnen? Ik baal een beetje, wilde ze graag gaan gebruiken, maar zie er nu tegenop... Klusser1980
ik heb ook moeite met pilletjes innemen... maar hoe raar het ook is, deze pillen kreeg ik zo door.. paracetamol krijg ik ook niet door. ik moest stoppen met de gewone pil omdat ik ze niet doorkreeg (nam toen de pleisterpil tot we aan kinderen wilde beginnen) maar het is in ieder geval te proberen. ik krijg deze pillen wel door.. knuf Naliey
haha jullie denken, zo vroeg al op.. nou eerlijk gezegd heb ik niet geslapen, zit namelijk paul de leeuw te kijken... die staat 12 uur op. van 20:00 tot 8:00.. wilde het afkijken en heb dus helemaal nog niet geslapen, mss strakkies ffies... knuf naliey
echt leuk om te zien haha.. heb het niet vanaf het begin gezien, keek pas rond 12 uur. maar wilde het wel afkijken.. om half 7 moet ik me ventje wakker maken want hij wil de afsluiting zien haha.. maar hoe is het verder? met mij goed. ik zit alleen nog steeds met een ontsteking en een overbelasting in me hiel.. heb medicijnen gekregen.. alleen de bijwerkingen zijn niet zo leuk dus neem ze niet in.. je kunt gezichtsveranderingen krijgen, bloed plassen, moeheid, slapeloosheid, misselijk-duizeligheid. en het ergste je bent een tijdje onvruchtbaar.. we hadden al aangegeven dat we bezig zijn met een beeb en nog geeft hij die medicijnen.. we zijn al met de 14e ronde bezig dus om nu nog onvruchtbaar te zijn daar heb ik geen zin in...dus die pillen liggen in de kast haha..
He meiden alles goed? Komt er ook een HH van Paul de leeuw ofzo? Ik heb nl niet alles gezien. liefs emma
Naliey, bedankt voor je reactie, ik vind het een wondertje dat je deze dan wel wegkrijgt! Bleg, wat een ondingen. Kunnen ze nu echt niets kleiners bedenken? Ik heb er gisteren één opengemaakt en door een schep heerlijke aardbeienkwart geroerd en dat met redelijk wat moeite uiteindelijk opgegeten. Bah, mijn lekkere kwarkje werd er niet lekkerder op. Ik denk dat ik 2x per dag niet ga trekken doordeweeks. Ik denk dat ik het nog wel even wil blijven proberen, maar dan 1x per dag halve foliumzuur en 1x per dag etos-capsule. Weet iemand pillen (liever geen capsules) met een vergelijkbare inhoud? Groet, Klusser1980
ik durf het echt niet te zeggen sorry.. ik heb leuk nieuws over 2 weekjes hebben we een hondje... knuf naliey
He meiden, Hoe is het hier? Ik zelf zit weer in de wachtfase... Ben benieuwd. Heb vorige zondag (23e) wel veel doorzichtig slijm gehad, dus hoop dat dat de ovulatie was! Dat zou ook mooi nieuws betekenen, want dan komt mijn cyclus op een dag of 32 / 33. Dat zou voor de Etos pillen ook goede reclame zijn... hihihihi. Hebben jullie nog leuk nieuws? Zag dat er ook weer wat zwangeren waren. Dat geeft weer hoop! Emmawannabeamum: balen dat je weer ongi bent. Loop je ook bij de gyn ofzo? Omdat je al aan de zoveelste cyclus bent en nog geen resultaat? Ik ga weer afwachten hier! Veel liefs, Angel
Hey Angel, Klopt ik ben vanmorgen weer heen geweest om mijne eitjes door te meten ik had rechts 1 van 10 mm (dag 12) dat kon wel wat worden! Deze gaan we een maand volgen. Hij moet vrijdag 18 mm zijn, 2 mm pd. Spannend Jij hebt idd een lange cyclus?! Heb je al eens een eisprong vernomen? emma
Ha die Emma, Ja, lange cyclus he? Ik heb nu vanaf juni nog maar 2 ongi's gezien. En hoewel het niet mijn hobby is om ongi te zijn, zou ik toch graag een kortere cyclus zien en gewoon klussen zoals de meeste andere meiden. Het is voor de meesten al lastig genoeg om met een regelmatige cyclus zwanger te worden, laat staan als je een lange of onregelmatige cyclus hebt... zucht.... we houden moed! Ik bewonder jou en je doorzettingsvermogen! Echt super! Ik hoop dat je wachten snel wordt beloond (misschien is dit eitje wel die ene!) Liefs Angel
Hallo allemaal, ik ben 3 weken geleden begonnen met die pillen en ben vorige week ogi geworden maar dat was maar 2 dagen en een beetje bruinverlies en normaal ben ik het 6 a 7 dagen. Dus korter ongi en meer klussen hahaha. Liefss Miggy
Ik ben vandaag ook begonnen met de ETOS Zwanger Worden pillen, voorheen gebruikte ik gewone vitaminepillen en apart foliumzuur maar dacht laat ik deze eens gaan slikken want zit echt veel in Ben erg benieuwd
Hoi, ook ik ben vorige week begonnen met de pillen van de Etos ... ik ben reuze benieuwd ik heb zo iets van daad het niet dan schaad het ook niet en alle kleine beetjes helpen. Ik heb een half jaar lang mijn temp opgenomen en ik heb een hele duidelijke eisprong ... maar nu was ik het tempen een beetje moe en aangezien ik toch iets wilde doen om een "beetje" te stimuleren heb ik die pillen maar gekocht. Ik hoop dat het gaat helpen, en dat ik het jaar goed mag afsluiten en dan doel ik op een positieve zwangerschapstest, gr. Nicole
Ronde 1 Etos pillen Ilja, 5e cyclus Suzie80, 3e ronde na MK Daphne, 1e cyclus Manon77, 6e cyclus Missanna, 7e cyclus Miss rettekatet, 2e cyclus lonny, 2e cyclus Sannne, 15e cyclus moontje b, 26e cyclus Shady09, 12e cyclus Pookie66, 1e ronde na MA Jamila22, 7e cyclus Anniek, 3e cyclus vliegje, 3e cyclus Leonietje24, 3e cyclus Sharon78, 3e cyclus Lexy4, 1e cyclus Roos25, 4e cyclus Lilly, 3e cyclus Diaan1907, 8e cyclus Wolkje7, 2e cyclus Pupke1979, 3e cyclus Nissy Ronde 2 Etos pillen Zomerjurk, 6e cyclus MiaMel, 6e cyclus na mk Chrissie80, 3e cyclus LiesEd, 4e cyclus Miranke, 7e cyclus Mariska, 7e cyclus Milla Rose, 10e cyclus Suusje23, 3e cyclus Pioen, 5e cyclus Katjak79 13e cyclus Saffie, 10e cyclus Naliey, 13e cyclus Roos1982, 3e cyclus Sweepy, 2e cyclus MyPrecious, 5e cyclus zomaar, 4e cyclus Angel83, 3e cyclus runner, 10e cyclus Milkhd, 11e cyclus blackeyedgirl, 2e cyclus Rose1982, 3e cyclus Inggrid, 5e cyclus Ronde 3 Etos pillen Daphne B, 5e cyclus Wannabemommie, 18e cyclus leeuw89, 8e cycles Tessa8, 4e cyclus Talulah, 16e cyclus daniele, 4e cyclus Elke1976, 6e cyclus emmawannabeamum, 33e cyclus Ronde 4 Etos pillen Sanne1234, 4e cyclus Dilady, 21e cyclus na bbz Ronde 5 Etos pillen Rox, 6e cyclus Noena, 12e cyclus LadyZorra, 18e cyclus Danabelle, 12de cyclus ZWANGEREN Ronde 1 Etos Natasssie, 2e cyclus na mk Niesje1980, 3 rondes Misspiggle, 1 ronde Pluys vanaf juni 2006 bezig Jeldou, 6 rondes Lauwie, 14 rondes Chantico, 2 rondes Snoozie 5 rondes Ryanne, 2 rondes Sarahfreely, 3 rondes Gerlinde1, 4 rondes na MK Pipikippie, 2 rondes Lievelief, 2 rondes Jimmy, 23 rondes Mariaatje, ? rondes Inspiratiebron, 24 rondes na mk Daydreamy, 4 rondes Wybje, 2 rondes London1122, 2 rondes Queenie, 8 rondes Sophie, 1 ronde Jules, 4 rondes Libra, 2 rondes *20-5-08* Dayenne, 5 rondes na pauze *24-5-08* Mama2801 ronde 1 na mk Duimelijn, 11 rondes Lammetje, 1e cyclus na bevalling Jo79, 2 rondes Pooh69, 5 rondes Vanillivi, 5 rondes Ronde 2 Etos Natas1, 3 rondes na MK Jetty, 3 rondes Suusje D, 2 rondes Spijkervrouwtje, 3 rondes Nony, 2 rondes Linda26, 3 rondes, 12-11-08 Jipper, 2 rondes Dieselientje, 2 rondes Manny82, 6 rondes Juffie1984, 4 rondes Patriesie, 2 rondes Jewel, 4 rondes Pookie66, 4e cyclus en MA Michelle, 2e cyclus Sylvia, 2e cyclus Ronde 3 Etos Marloes80, 5e cyclus Ronde 4 Etos Nrg50 Gaby83, 6e cyclus Sucre, 2e cyclus na MA Ronde 7 Etos Inger 1979, 10e cyclus na mk Niets meer van gehoord/gestopt Mrs Mia, 2e cyclus Melanie1988, 12e cyclus Miracles, 4e cyclus Linavandenberg , 2e cyclus Meisje87, 1e cyclus Zeepbel83, 1e cyclus Om de lijst te veranderen: klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:2k6puq4p] Vul je informatie in.[/*:m:2k6puq4p] Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [IMG ]http://brace.mediaweb.nl/UserFiles/Image/0etos_logo.jpg[/ IMG][/*:m:2k6puq4p] Ik ben weer een ronde verder..