ja, helaas bloempje het zijn behoorlijk capsulus. Maar met een flinke slok water zijn ze goed door te slikken, maar weet natuurlijk niet hoe het bij jou zit, succes. Voor de dames die positief hebben getest, wat een mooi cadeau zo voor de feestdagen gefeliciteerd
Hoi Mieke. Ow dan houdt het op, geen capsules voor mij hoor. Het zijn capsules met een poedertje erin toch? (begin nu te twijfelen)
Ja, ik slik ze zelf ook. Kreeg de tip hier op het forum, slik ze nu voor de eerste maand, hoop dat het gewerkt heeft. Jammer, als je maar zo wie zo folium slikt want dat is wel heel belangrijk.
Jammer inderdaad want als het gewoon van die ovalen capsules waren (zonder poeder) dan kon ik ze nog breken en dan innemen. En lees dat er veel vitaminen in zo'n capsule zitten en dat is ook wel belangrijk. Ja foliumzuur slik ik braaf elke dag. Anders ga ik denk ik voor gravitamon of zoiets dergelijks die wel in tabletvorm zijn. Ik hoop het ook voor je! Zo net met het nieuwe jaar.
[/sizlauwie gefelichiteerd!!!! ]we beginnen n april pas weer we hebben ff pauze zeg maar dus hoop dat ze dan ook hun werk doen bij mij die pillen
hey bloempje, Dan zou ik inderdaad overgaan op die andere, die staan ook goed aangeschreven. Kan nooit kwaad voor je lichaam. Succes komende tijd en hopen dat het snel raak is.
Doe ik denk ik, ga deze week als ik tijd heb eens rond kijken of gewoon surfen via het net. Dank je wel. Jij ook heel veel succes!
Hoi Bloempje, Zou je niet gewoon die cupsules open kunnen maken en het poeder in je mond nemen en met een slok water weg slikken. De capsule zelf is enkel om het bij elkaar te houden, daar zitten de stoffen toch niet in? Misschien een idee? Zelf ben ik er net een paar dagen mee begonnen. Ik ben heel benieuwd! Groet Snoozie
Kan je de capsules niet openmaken en het poeder met wat water mengen en dan innemen? Zo geef ik bepaalde pillen ook aan mijn paarden..
Volgens mij is dat niet de bedoeling, vaak zitten die pillen in capsules om ervoor te zorgen dat de stoffen pas in de maag vrij komen omdat als je ze als poeder inneemt de slokdarm zouden kunnen gaan irriteren. Maar je zou natuurlijk wel etos kunnen benaderen hierover. Ik ben er trouwens ook deze maand met de pillen begonnen, tot nu toe lijkt het in ieder geval alsof mijn cyclus weer wat op orde komt maar ben dan ook deze maand met de BV gestopt dus dat zal ook wel geholpen hebben! Mijn NOD is rond nieuwjaar dus houd jullie op de hoogte
Hey Meiden, Ben nu dus pas net met de pillen begonnen, maar heb al een paar dagen jeukende (.)(.) en tepels... Herkent iemand dit? Of zou het puur toeval zijn? Fijn, spijkervrouwtje, dat je het idee hebt dat je cyclus weer op gang komt, en idd het stoppen met de bortsvoeding kan hier ook invloed op hebben. Ik hoop dat ik deze maand m.b.v. de capsulles mijn eisprong wat eerder heb. Deze maand duurde de cyclus 33 dagen, terwijl ik voor de pil altijd 28 dagen had. Hoop hier weer naar terug te gaan. We zullen zien!
Ik slik van kruidvat zwanger vitaal ofzo.. Maar daar zit weinig foliumzuur in 0,2 nog wat.. Dus slik extra foliumzuur erbij. Maar ik ben wel tevreden over die pillen want daar zitten ook alle vitamine in die je nodig hebt en zijn goedkoop ook. Ze zijn wel groot maar ik bijt ze gewoon door midden! Sinds ik die pillen slik heb ik nog amper haar uitval
Zwanger vitaal. Heeej nou vanmiddag ben ik toch lekker vrij dan ga ik eens rond kijken. Ja doe ik ook altijd als een tablet groot is, gewoon door midden en slikken maar .
Inderdaad, een paracetamol krijg ik ook niet door mijn strot vind dat soort dingen echt moeilijk.. Maarja, je kan straks lekker op je gemak rond kijken en beetje kijken of in alles zelfde vitamine zit en hoeveel per potje en dan gewoon lekker goedkoopste halen. Wou eerst ook gravitimon halen maar dat is 15 euro voor 90 in een pot of het was 2 keer slikken per dag en meer in de pot.. En die van kruidvat is 90 in het potje en 5 euro ofzo. Ze stinken alleen super erg, zit gelukkig geen smaak aan!
Ja dat is een prijs verschil. Paracetamol neem ik haast nooit in maar als het voorkomt dat ik er eentje moet innemen dan kauw ik erop, erg he. Oh maakt niet uit dat ze stinken, de meeste pillen stinken. Dus moet het maar voor lief nemen. En je went er wel aan. thanks. -x-
Ik neem het ook haast nooit in hoor, alleen laatste weken wel zoveel hoofdpijn. Hahaha kauwen blehh .. Breek het door midden en probeer het zo snel mogelijk in te slikken, want vind paracetamol erg naar kots smaken haha.. Maarja laten we maar ontopic gaan, voor we worden "gewaarschuwd"
Naar kots? getsieeee hahahahha lig hier in een deuk. Het is in ieder geval wel heel bitter en ongelovelijk vies! oke oke oke, we gaan weer ontopic. Ben namelijk al weg richting de stad, ga op zoek naar stinkende pillen 8) Doeiiiiiiii!
Succes met pilletjes zoeken ! Hopelijk heb jij ook net zoveel succes als vele andere hier, maar dan met andere pilletjes