oh whaow caruli, dat klinkt niet goed zeg.. ik zou als ik jou was zeker deze illen eens gaan proberen! bij mij is mn cyclus nu perfect en dat was het tijdens de pil helemaal niet. en er zitten van allerlei stimulerende middelen in enzo. bij de meeste heeft het geholpen. dus nooit geschoten altijd mis.. stomme vraag maar hoe kunnen jullie nou zwanger worden dan als je aan de pil bent? en liz21, het kan inderdaad door deze pillen komen dat je cyclus lanbg is geworde. duurt even voor je lichaam er aan gewend is.
Bedankt voor je snelle reactie Marieken! Zijn er meer met ervaring? En hoelang was jullie 1ste cyclus na het beginnen met de capsules?
@ carulli: Bij mij zorgt het helaas niet voor een regelmatigere cyclus. Maar dat zou nog wel eens door mijn PCO kunnen komen.
zethu: oh das minder meid ik heb ook pco maar hoopte juist dat deze pillen voor een regelmaat zouden zorgen marieken: we kunnen idd nu met de pil niet zwanger raken normaal doen we ivf behandelingen maar nu hebben we er 4 gehad en zijn het na bijna 5 jaar even beu.... maar om te weten wanneer ik ongi word neem ik de pil maar ik voel me er nu zo beroerd door dat ik hem nu even niet meer wil maar dan weet ik niet hoe mijn cyclus is dus vandaar dat ik naar een ander middel op zoek ben en hoorde iets van de etos pillen dus vandaar dat ik ervaring zoek die etospillen gebruik ik dan ook niet om zwanger te worden maar wel voor een hopelijk regelmatigere cyclus sorrie voor het warrige verhaal ps hoevaak per dag nemen jullie ze?
@ caruli: ik kan me heel goed voorstellen dat je het na zoveel tijd helemaal beu bent. En dat je de pil ook beu bent. Ik heb wel al een beetje meegekregen van jou verhaal. Ik lees sinds ik doorverwezen ben naar de gyn op het gedeelte vruchtbaarheidsbehandelingen mee. Ik kan je niet zeggen of je door de Etos-pillen regelmaat krijgt. Ik jammer genoeg niet. Maar blijf ze wel gewoon doorslikken. Deze pillen moet je 2 maal per dag slikken voor de juiste dosering, dus dat doe ik ook
Ha Liz, Ik ben de vorige ronde begonnen met de pillen en zie het lijstje onderaan. Ik heb de laatste keer een cyclus gehad van 32 dagen en daarvoor iets korter. Nou ik wacht deze maand nog even af en als het nog langer wordt stop ik ermee. Ik hoop voor jou dat je ongi snel komt. Succes!
hey meiden, Ik ben nieuw hier en zit in ronde 1.. Gisteren de etos zwanger worden pillen gekocht, maar schrok me dood, wat een dingen! Ik ben echt een muts in pillen slikken en had al moeite met de pil! Hoe krijgen jullie dat weg? En weet iemand of je het poeder uit de pil ook kan oplossen in een glas water of door de yoghurt kan doen? Wil ze echt graag innemen, maar dit gaat echt in geen mogelijkheid lukken! Slik nu de foliumzuur tabletten van de etos.. Die zijn een stuk beter van formaat!
hoi dames, ik wilde ook even melden dat ik inmiddels zwanger ben geraakt, ik slikte ook zo een 2 a 3 maanden de etos pillen.. succes allen!
Ze idd heel groot maar slikken wel makkelijk weg. Makkelijker als bv paratamol. Ik weet niet of je ze uit elkaar kunt halen. Succes!
Hallo allemaal, Na alle positieve verhalen hier ben ik er ook maar eens mee begonnen. Ik slikte een andere multivitamine die mijn acupuncturist had aanbevolen, maar die bleek niet geschikt als je zwanger wil worden, dus als ik dan toch een andere moet kiezen, dan natuurlijk deze . Ben hier vrijdag pas mee begonnen, maar had vanochtend ineens mega veel pijn in m'n onderbuik, wat heel goed mijn ovulatie geweest zou kunnen zijn (zie banner). Had trouwens eergisteravond een positieve ovulatietest. De pijn duurde een minuut of 15 schat ik. Het was een stekende pijn, het straalde door naar mn onderrug. Ik heb daar ook altijd menstruatiepijn, maar die pijn is anders. Werd er zelfs licht misselijk van en moest echt gaan zitten. Mijn bazin schrok gewoon van me, omdat ik ineens zo wit wegtrok. En nu geen centje pijn meer. Ik heb dit echt nog nooit meegemaakt en vraag me nu af of dit door die pillen zou kunnen komen, wellicht vanwege de agnus cactus of de PABA (van de vitaminen zal dit niet komen, want ik slikte voorheen zelfs een hogere dosis). Heeft iemand van jullie zoiets dergelijks ook gehad? Groetjes, Barbara
[/list][/color] Ronde 1 Etos pillen Ilja, 5e cyclus Suzie80, 3e ronde na MK Daphne, 1e cyclus Manon77, 6e cyclus Missanna, 7e cyclus Miss rettekatet, 2e cyclus lonny, 2e cyclus Sannne, 15e cyclus moontje b, 26e cyclus Shady09, 12e cyclus Pookie66, 1e ronde na MA Jamila22, 7e cyclus Anniek, 3e cyclus vliegje, 3e cyclus Leonietje24, 3e cyclus Sharon78, 3e cyclus Lexy4, 1e cyclus Roos25, 4e cyclus Lilly, 3e cyclus Diaan1907, 8e cyclus Wolkje7, 2e cyclus Pupke1979, 3e cyclus Nissy Nicole, 7e cyclus Willemijn 3e cyclus Yvy30, 2e cyclus Booboo22, 2e cyclus Jose, 2e cyclus Saz667, 6e cyclus Ronde 2 Etos pillen Zomerjurk, 6e cyclus MiaMel, 6e cyclus na mk Chrissie80, 3e cyclus LiesEd, 4e cyclus Miranke, 7e cyclus Mariska, 7e cyclus Milla Rose, 10e cyclus Suusje23, 3e cyclus Pioen, 5e cyclus Katjak79 13e cyclus Naliey, 13e cyclus Roos1982, 3e cyclus MyPrecious, 5e cyclus Angel83, 3e cyclus Rose1982, 3e cyclus Loveable123, 5e cyclus Wolkje7, 2e cyclus Heitjekarweitje, 2e cyclus Loontje 4, 5e cyclus Ronde 3 Etos pillen Daphne B, 5e cyclus Wannabemommie, 18e cyclus leeuw89, 8e cycles Tessa8, 4e cyclus Talulah, 16e cyclus daniele, 4e cyclus Elke1976, 6e cyclus Saffie, 11e cyclus lafje 13e cyclus Ronde 4 Etos pillen Sanne1234, 4e cyclus Dilady, 21e cyclus na bbz Ronde 5 Etos pillen Noena, 12e cyclus LadyZorra, 18e cyclus Emmawannabeamum, 35e cyclus. Zethu, 3e cyclus ZWANGEREN Ronde 1 Etos Natasssie, 2e cyclus na mk Niesje1980, 3 rondes Misspiggle, 1 ronde Pluys vanaf juni 2006 bezig Jeldou, 6 rondes Lauwie, 14 rondes Chantico, 2 rondes Snoozie 5 rondes Ryanne, 2 rondes Sarahfreely, 3 rondes Gerlinde1, 4 rondes na MK Pipikippie, 2 rondes Lievelief, 2 rondes Jimmy, 23 rondes Mariaatje, ? rondes Inspiratiebron, 24 rondes na mk Daydreamy, 4 rondes Wybje, 2 rondes London1122, 2 rondes Queenie, 8 rondes Sophie, 1 ronde Jules, 4 rondes Libra, 2 rondes *20-5-08* Dayenne, 5 rondes na pauze *24-5-08* Mama2801 ronde 1 na mk Duimelijn, 11 rondes Lammetje, 1e cyclus na bevalling Jo79, 2 rondes Pooh69, 5 rondes Vanillivi, 5 rondes Booboo22, 1ste ronde Ronde 2 Etos Zomaar,4de ronde 1ste na mk Natas1, 3 rondes na MK Jetty, 3 rondes Suusje D, 2 rondes Spijkervrouwtje, 3 rondes Nony, 2 rondes Linda26, 3 rondes, 12-11-08 Jipper, 2 rondes Dieselientje, 2 rondes Manny82, 6 rondes Juffie1984, 4 rondes Patriesie, 2 rondes Jewel, 4 rondes Pookie66, 4e cyclus en MA Michelle, 2e cyclus Sylvia, 2e cyclus Sweepy, 2e cyclus, 28-11-08 Rose Inggrid 5e cyclus Wendelaa 2e cyclus Marieken, 7e cyclus Ronde 3 Etos Marloes80, 5e cyclus Ronde 4 Etos Nrg50 Gaby83, 6e cyclus Sucre, 2e cyclus na MA Danabelle, 11e cyclus Ronde 7 Etos Inger 1979, 10e cyclus na mk Niets meer van gehoord/gestopt Mrs Mia, 2e cyclus Melanie1988, 12e cyclus Miracles, 4e cyclus Linavandenberg , 2e cyclus Meisje87, 1e cyclus Zeepbel83, 1e cyclus Runner, gestopt na 4 rondes blackeyedgirl, 3e cyclus Om de lijst te veranderen: klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:39zdvms3] Vul je informatie in.[/*:m:39zdvms3] Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [IMG ]http://brace.mediaweb.nl/UserFiles/Image/0etos_logo.jpg[/IMG ][/*:m:39zdvms3] van blauw naar roze!
Hallo allemaal, Ik ben zelf naar aanleiding hiervan ook etos zwanger worden pillen gaan slikken. we waren al 15 maanden aan het proberen om zwanger te raken en waren al in de medische molen. M'n vriend z'n zaad zou 17 maart worden bewerkt in het ziekenhuis en nu ben ik zwanger. Ongelooflijk blij. Wellicht komt het niet door die pillen, maar ik vind het toch raar dat ik al 15 maanden probeer zwanger te worden en nu sinds ik 1 maand die pillen slik, zwanger ben.....
gefeliciteerd vanes! volgens mij helpen de pillen echt wel hoor, was nu ook met 2 maandjes raak! geniet er van samen!
Ben nu voor de 2e maand bezig met deze pillen en ik ben nu naarstig op zoek naar mijn ei mbv ovutesten van sensitest. Ik hoop dat mijn cyclus niet nog langer geworden is van deze testen. Vandaag dag 14. Ik hoop mijn ei binnen 4 dagen te vinden maar nog niks te bekennen. Nou ja, we wachten maar even....Doei doei.