Nadat ik zoveel goeie reacties had gelezen heb ik ze net ook maar op gehaald! Alleen de vraag is moet je ze elke dag op de zelfde tijden innemen? Succes iedereen! Liefs
Oke dat scheelt ja want ik had gelezen hier dat je in het weekend ervoor je wekker moest zetten, en vond het nog een beetje onduidelijk dus vandaar. Bedankt!
moet je er aan het begin van je cyclus mee beginnen na je menstruatie of mag het ook ergens midden in je cyclus?
Om nog ff terug te komen op vanmiddag, ik had dus al die positieve berichten hier gelezen dus ik helemaal na het andere winkelcentrum (bij de dichtsbijzijnde hebben we geen etos ) ik metteen daar na binnen en dat denk je ik pakte de laatste van zwanger worden! Er lezen dus genoeg mensen dit forum Liefs
Nou, ik ben er mee gestopt sinds vandaag. Sorry voor het vieze praatje, maar heb steeds zulke dunne ontlasting, bah! Geen idee of het daarvan komt, maar heb het nog nooit zo erg en lang achterelkaar gehad. Slik nu weer gewone multivitamines en foliumzuur. Kijken of het beter wordt.
@Caro31 Ik merk in de eerste maand dat ik ze slik dat ik na mijn ei zulke opspelende darmen heb, al vanaf dag 2 na mijn ei. Dat lijkt me niet met een zwangerschap te maken kunnen hebben, ik ben niet aan de diarree maar vol wel heel veel een soort van darmkrampjes en soms licht misselijk. Mogelijk heeft dat met deze pillen te maken....welk bestanddeel zou dat dan zijn in de pillen dat iets doet met de darmen? Koosje
Koosje, ik had het dus ook na de eisprong... Dacht even aan een zwangerschap, want heb er nooit zo lang last van gehad. Tijdens de menstruatie was het even een paar dagen weg. Geen idee welk bestanddeel het kan zijn... als het aan de pillen ligt natuurlijk. Ik laat het wel even weten hier.
Ik ga proberen ze bij het eten in te nemen met water...lijkt mij ook beter. Ik neem ze nu wel eens op de nuchtere maag en voor het naar bed gaan, eigenlijk ook een beetje op een lege maag. Koosje
Dag meiden, Ik heb de Etos een mail gestuurd over de klachten die ik hier hoor en zelf ook heb na het slikken van de pillen. Gevoelige grotere borsten, misselijkheid en duizeligheid en dit alles vooral na de eisprong. Dit is het antwoord dat ik kreeg: Bedankt voor uw reactie aan ETOS. ETOS Zwanger Worden is een multi met extra ingredienten. Hierdoor heeft u een goede aanvlling op uw dagelijkse voeding. De extra ingredienten vormen een mix waarvan in de literatuur is aangetoond dat het de vruchtbarheid positief beinvloed. Dit wordt aan de ene kant veroorzaakt doordat een aantal ingredienten een hoge antioxidant waarde hebben en aan de andere kant doordat het de hormoonbalans ondersteunt. Antioxidanten helpen het lichaam met het wegvangen van schadelijke vrije radicalen. Zeker bij celdelingsprocessen is dit belangrijk. Vitex Agnus castus is een kruid dat veel wordt gebruikt bij het helpen te normaliseren van hormoonbalans bij vrouwen. Aan de ene kant om premenstruele klachten te helpen verminderen, maar ook om de cyslus te normaliseren. Dit effect kan dan ook zeker meespelen in het gevoel van gespannen borsten in de premenstruele week. Er kan dus inderdaad een relatie zijn tussen het product en de door u genoemde klachten. Indien de klachten te erg zijn is het dan ook beter met het product te stoppen. Een goed alternatief kan dan zijn de ETOS multi zwanger zijn. Deze bevat voldoende foliumzuur en is tevens een goede aanvulling op uw voeding. Ik hoop uw vraag hiermee voldoende te hebben beantwoord. Met vriendelijke groet, Remco Elzenaar ETOS Vitamine Service
ow mensen ik wil ook zo graag geloven in deze etos succes pillen... ik lees hier voor het eerst en ik ga ze zo gelijk kopen! zou het echt helpen? ik wil het wel uit proberen haha
Zou dit betekenen dat je lichaam sterker reageert als er een hormoonbalans is die gereguleerd moet worden, dus die hiervoor wat uit balans is? Het kan idd de klachten wel verklaren: ik heb wel vaker na de eisprong of tegen ongi worden rommelende darmen of steekjes in mijn buik, heb ze nu alleen sterker en ook rond mijn baarmoeder. Ik blijf ze nog wel even gebruiken. Goed dat je het hebt nagevraagd Elisa! Koosje
Als je het wilt vragen...kan nooit kwaad, weet niet of ze er een antwoord op hebben. Mss is de 1 ook simpelweg meer gevoelig voor dat kruidje dat ze noemden.. Dank voor je moeite! Zie dat jij ook al in ronde 15 zit, ben je al bij de gyn? Koosje